Janno Mini MK V 1,3 91a (969 AZZ) MÜÜDUD!
Kui ma nüüd õieti aru sain.....Mina sinu asemel küll ei hakkaks mootorit selle pärast maha kiskuma. Mini pukkide peale, alumised sharniirid lahti ja tõmbad poolteljed koos kannudega käigukastist eemale. Suurem kruvikeeraja peaülekande korpuse ja pooltelje sisemise kannu vahele ning painutada eemale. Kann tuleb eemale. Siis kruvid lihtsalt lahti need korpused mis on kahel pool pooltelje kannu all ning seejärel peaülekande korpuse. Vaata muidugi auto all järele aga minuarust ei tohiks seda tegevust seal eriti midagi takistada. Muidugi tuleb mootorist õli välja lasta ja hoolimata sellest saad peaülekande korpuse eemaldamisel veel natuke kraevahele ka....Kahjuks ei ole korras korpust enam anda just saatsin viimase olemasoleva Tallinna. Panen mälu värskenduseks ühe pildi ka siia sellest kohast. Enne kui keevitama kukud, küsi kas lihtsalt tervet korpust ei ole mõne vana käigukasti küljes, näiteks Ukul või Henryl. Sobivad mõlemad käigukasti tüübid nii vanem A kui ka uuem A+
Pst! Pildil olevat korpust on liimiga paigatud aga see ei pidavat toimima, ikka leiab surveall ja kuum õli läbipääsu.....
http://www.zone.ee/ahvik/pk.JPG
Pst! Pildil olevat korpust on liimiga paigatud aga see ei pidavat toimima, ikka leiab surveall ja kuum õli läbipääsu.....
http://www.zone.ee/ahvik/pk.JPG
ma ei saa küll aru, mis täpselt katki on, aga kui jutt on diferentsiaali korpusest, siis on järgmised variandid minu poolt:Harri kirjutas: tervet korpust ei ole mõne vana käigukasti küljes, näiteks Ukul või Henryl. Sobivad mõlemad käigukasti tüübid nii vanem A kui ka uuem A+
a) kui keegi on võrus või lähiümbruses, siis võrust 18 km kaugusel on võibolla VEEL üks 1.3 mootoriblokk koos käigukastiga, aga võibolla jõudis juba emexisse minna. Kui keegi seal on ja homme nt vaatama saaks minna, siis andke mulle kähku teada 56 23 13 99. see seal on minu oma, aga pole järgi jõudnud ja andsin põhimõttelise lubaduse see emexisse viia.
b) siis üks mootorikomplekt on mul tallinnas ka, aga selleks peaks mootori Allegro pealt maha tõstma - mis ilmselt pole praegustest lihtsaim variant.
c) mul on siinsamas üks 1,5 mootor, millel esmapilgul tundub, et on samasugune difrikorpus kui 1.1 ja 1.3 mootoritel. Seega, kui asendust vaja, siis vaja lihtsalt mootor näoli keerata ja difri korpus küljest ära harutada.
U.
Suurimad tänud vastukaja eest.
Uue kasutatud kaane saan Marguse käest.Teadupärast tellis tema omale Soomest uue kasti ja mina sain selle kaane tema vanalt kastilt.
Tekkis taas lootusesäde,et ei peagi mootorit maha kiskuma
Laupäevane teema siis...Kui see saab vahetatud siis edasi on asi juba detailides
Aga ärme hõiska enne õhtut!
Uue kasutatud kaane saan Marguse käest.Teadupärast tellis tema omale Soomest uue kasti ja mina sain selle kaane tema vanalt kastilt.
Tekkis taas lootusesäde,et ei peagi mootorit maha kiskuma

Laupäevane teema siis...Kui see saab vahetatud siis edasi on asi juba detailides

Cooper Sport
njah, ma küll ei taha hakata siin nüüd janno tuju ära rikkuma aga see peaülekande korpus on kerest ca 3- 4 cm kaugusel. Selleks et korpus aga üle hammaka saaks on ruumi vaja ca 10 cm, ehk kui ei pea mootorit päris maha võtma siis mootori kinnitused lahti ja mootorit tuleb jõuliselt ettepoole painutada. Aga kuna ma ilmselt ise selle aktsiooniga seotud olen siis eks näis. Loomulikult ei hakka mootorit maha kiskuma kui saab lihtsamini..

Edasi...
Selgus tõsiasi,et difri kaant niisama vahetada ei anna.Seega mootor maha, uus (kasutatud) kaas peale, mootor peale tagasi ja korras.
Kuna käivitust nädalavahetusel veel proovida ei jõudnud siis tegin seda täna-nagu kellavärk!Tundub, et esimesed päikesekiired kokkutuleku suhtes on hakanud minu "õuele paistma".Jäänud on veel:
-pidurite õhutamine (ei tea kui roostes õhutusniplid olla võivad
)
-summutile kõige tagumise kinnituse leiutamine (enne oli see jäik ühendus poldi ja mutri abil)
-salongis paar lülitit kokku panna (kusjuures 1 olen vist suutnud ära kaotada
)
-armatuuris õlirõhu tulukese kontrollimine, ühe tule lahti võtmine (mass kehva-pirn ei põle eredalt)
-esi- ja tagaklaasi kiiluriba paigaldus (ilma spets tööriistata tundub suht võimatu)
-paigaldada esi-iluvõre
-käia ära kuskil stendis esisilda reguleerimas (vahetatud sai ka rooliotsad). Kui keegi teab soovitada siis oleksin tänulik.
-pidurikonn vajab samuti lappimist.Seni kuni juhtmeid taastati on keegi sellele pihta läinud ja ära lõhkunud!
Vist siis peaks olema enam-vähem võimeline kohale veerema.
See aga ei tähenda et rohkem teha ei oleks!
Usun, et saan selle masina kallal veel terve talve nikerdada.
Selgus tõsiasi,et difri kaant niisama vahetada ei anna.Seega mootor maha, uus (kasutatud) kaas peale, mootor peale tagasi ja korras.
Kuna käivitust nädalavahetusel veel proovida ei jõudnud siis tegin seda täna-nagu kellavärk!Tundub, et esimesed päikesekiired kokkutuleku suhtes on hakanud minu "õuele paistma".Jäänud on veel:
-pidurite õhutamine (ei tea kui roostes õhutusniplid olla võivad

-summutile kõige tagumise kinnituse leiutamine (enne oli see jäik ühendus poldi ja mutri abil)
-salongis paar lülitit kokku panna (kusjuures 1 olen vist suutnud ära kaotada

-armatuuris õlirõhu tulukese kontrollimine, ühe tule lahti võtmine (mass kehva-pirn ei põle eredalt)
-esi- ja tagaklaasi kiiluriba paigaldus (ilma spets tööriistata tundub suht võimatu)
-paigaldada esi-iluvõre
-käia ära kuskil stendis esisilda reguleerimas (vahetatud sai ka rooliotsad). Kui keegi teab soovitada siis oleksin tänulik.
-pidurikonn vajab samuti lappimist.Seni kuni juhtmeid taastati on keegi sellele pihta läinud ja ära lõhkunud!
Vist siis peaks olema enam-vähem võimeline kohale veerema.
See aga ei tähenda et rohkem teha ei oleks!

Usun, et saan selle masina kallal veel terve talve nikerdada.
Viimati muutis Janno, 07 Juul 2008, 23:00, muudetud 1 kord kokku.
Cooper Sport
Eesti parim "sillamees" - olen seal käinud juba 3 aastat erinevate autodega ja alati on töö kiire ja korralik olnud. Ühe silla regull maksab 200 eek ja kaks silda olid vist 360. Muhe vanakooli mees - paneb lampidega asju paika, mitte mingi ulmelaseriga. Nimi on Mart ja tel nr 50 36 826 ... Pesitseb Pääskülas, Kadaka pst kandis. Kui mälu ei peta siis Suvila tn ja Päikese pst nurga peal! helista kindlasti!Janno kirjutas:Edasi...-käia ära kuskil stendis esisilda reguleerimas (vahetatud sai ka rooliotsad). Kui keegi teab soovitada siis oleksin tänulik.
Aeg on siis edasi läinud. Kolm aastat tagasi Tartus saadeti mind läbihelistatud kolmes töökojas igatahes kusagile garaažide vahele "Serjoža juurde".Argo kirjutas:Ulmelaseritega pingile mahub Mini kenasti, enda oma mahtus peale ja isegi arvutis olid vajalikud andmed auto jaoks olemas
Mis töökoda see oli?
Eelmine postitus oli ikka suht kaua aega tagasi
Kokkutulekul sai siis ära käidud ikkagi. Klaaside kiiluribad jäid küll tookord paigaldamata (sellest oli Tartusse jõudes põrandal ka 4-5cm veekiht) aga ilma paranedes läks asi paremaks. Peale kokkutulekut sai veel mõned korrad ringi tiirutatud aga üldiselt sai kuidagi vähe sõidetud eelmine hooaeg. Võibolla tuleb see hooaeg tihedam (võibolla seepärast,et võtan ette A-kategooria juhilubade tegemise ning ilmselt ka tsikli ostu). Muide paljudel minilistel on veel peale Mini ka tsikkel?Margusel kindlasti, Rannol...Jaan? Veel keegi?
Mini koha pealt veel niipalju,et tahaks ära vahetada ka väljalaske, kuid eks paistab, kui palju selleks tsikli kõrvalt raha jääb. Keegi Inglismaal pakkus,et kogu uus väljalase koos transaga Eestisse oleks 205£. Polegi nagu eriti hull.

Kokkutulekul sai siis ära käidud ikkagi. Klaaside kiiluribad jäid küll tookord paigaldamata (sellest oli Tartusse jõudes põrandal ka 4-5cm veekiht) aga ilma paranedes läks asi paremaks. Peale kokkutulekut sai veel mõned korrad ringi tiirutatud aga üldiselt sai kuidagi vähe sõidetud eelmine hooaeg. Võibolla tuleb see hooaeg tihedam (võibolla seepärast,et võtan ette A-kategooria juhilubade tegemise ning ilmselt ka tsikli ostu). Muide paljudel minilistel on veel peale Mini ka tsikkel?Margusel kindlasti, Rannol...Jaan? Veel keegi?
Mini koha pealt veel niipalju,et tahaks ära vahetada ka väljalaske, kuid eks paistab, kui palju selleks tsikli kõrvalt raha jääb. Keegi Inglismaal pakkus,et kogu uus väljalase koos transaga Eestisse oleks 205£. Polegi nagu eriti hull.
Cooper Sport
mul ka tsikkel vms. Kahjuks möödunud hooaeg jäi nigelaks ja plaanid selleks hooajaks suuremad, kuigi kulgen juba teab mitmendat aastat tavamõistes lahja tsikliga pole probleeme eriti olnd ja sõidab igal pinnasel nii nagu märgid lubavad
. iga kevad plaanin uut osta a pole seni veel mahti saand 
Kuid meie esimese minihooajaga võin küll rahule jääda. mini asendas põhimõtteliselt tsiklit vihmasel suvel ja läbis eesti ning mõningastel läti teedel 14k km


Kuid meie esimese minihooajaga võin küll rahule jääda. mini asendas põhimõtteliselt tsiklit vihmasel suvel ja läbis eesti ning mõningastel läti teedel 14k km
Pikal nädalavahetusel sai siis ka Minile oma aega eraldatud. Paigaldatud sai pigimatt ning eilse päevatöö tulemusena on kogu väljalase ringi tehtud. Alates pükste ringitegemisest, kuni kati välja viskamiseni ning lisapüti paigaldamisega.Lisan pildi ka pigimatist. Väljalasekest pilti pole. Koduste vahenditega estakaati loomisest ka 1 pilt 

- Manused
-
- OgAAAC8Yzijn94Tr63_Ub7vCt6qOrVr1BRiVs_wE1sWOH8uwpT5XlFADDNwXWON779dQf1pfR9AG8lrXud7BZqJKsAoAm1T1UMIvNX9a_1oow8Xc8EDOTu1d76Zz.jpg (145.51 KiB) Vaadatud 22448 korda
-
- OgAAAEsfn6kck3kMZoBlq-sbxdCC5fypc0LTZXANrwoLKFH4tJevIF7xmFADM10Fk3ZdPFNVTU80OWgMyv82CHjUt-MAm1T1UOkrnI0po8FVxSrwodcYec9f3ns-.jpg (116.13 KiB) Vaadatud 22448 korda
-
- OgAAAFgtphaaf-zDymoy1lTnLd8Dt75eNZPmN4VT9Q6AFEgbr_2-E0AjV4NEFr6_HTjXuwCpMo97G5tlZAGEhsd490QAm1T1UCgoIV9oVXLbkv1aRwPXYG7e2Btn.jpg (132.52 KiB) Vaadatud 22448 korda
Cooper Sport