Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii. Täna vahetati genekal harjad - aku ei laadinud. Lisaks ka rihm, kollektor ja laagrid.
Sõitsin rõõmsal põrinal oma töökotta tagasi, kui Õismäe teel suunad ära kadusid.
Jälle.
Ots ringi ja nukralt uuesti autoremonti. Kaitsme oli läbi löönud ja kui proovisime seda kaitset sisse panna, mille eelmine autoremontija oli mulle modifitseerinud, hakkas autosalongi kärsahaisu ajama. Vedas, et ma nt Tallinna tulles samas jamas ei olnud ja seda vinget kaitset sisse ei pannud
Ülehomme hakatakse siis seda lühist mööda autot taga ajama...
Kellelgi mingeid ideid on, siis andke tulla
Sõitsin rõõmsal põrinal oma töökotta tagasi, kui Õismäe teel suunad ära kadusid.
Jälle.
Ots ringi ja nukralt uuesti autoremonti. Kaitsme oli läbi löönud ja kui proovisime seda kaitset sisse panna, mille eelmine autoremontija oli mulle modifitseerinud, hakkas autosalongi kärsahaisu ajama. Vedas, et ma nt Tallinna tulles samas jamas ei olnud ja seda vinget kaitset sisse ei pannud

Ülehomme hakatakse siis seda lühist mööda autot taga ajama...
Kellelgi mingeid ideid on, siis andke tulla

Jaa muide ei kujunenudki nii koledaks, kui kartsin. Genekas tehti ära ja suunad saadi samuti täna korda - kuskil tules oli lühis. Ohutuled tõmmati kah põlema, ainult lülitil endal on lamp läbi.
Loodetavasti on selle jamaga asjad ühelpool...
Esmastest asjadest on nüüd veel õhufilter ja küünlad vahetada, karterikaitse tekitada, käsipiduril vist tross uus panna ning radikast vesi välja lasta-dosooliga asendada.
Kust ma karterikaitse saan?
Kas mini käsipidurile läheb iga tross või vaja tellida jälle?
Loodetavasti on selle jamaga asjad ühelpool...
Esmastest asjadest on nüüd veel õhufilter ja küünlad vahetada, karterikaitse tekitada, käsipiduril vist tross uus panna ning radikast vesi välja lasta-dosooliga asendada.
Kust ma karterikaitse saan?
Kas mini käsipidurile läheb iga tross või vaja tellida jälle?
Õhufiltri ja küünalde vahetus käib siuh säuh mõne minutiga. See on hea lihtne tegutsemine. Aga oled sa kindel ,e t sul on käsipiduritross vaja ära vahetada? Tavaliselt on mure pigem selles , et tagumsied trummelpidurid vajavad natukene armastust. Neid ongi aeg ajalt vaja puhastada ja spets võtmega reguleerida.
Vabatahtlik ei ole aga ise kiskusin äsja oma tagumised trumlid lahti. Võin öelda et saada liikuma see reguleerimise nelkantpolt on päris suur ponnistus sest see on ilgelt kinni roostetanud, vähemalt minul oli. Sain selle liikuma alles siis kui kogu kompoti olin maha kiskunud ja selle punaseks ajanud. Sõber rooste on asja taga.
Igatahes täna sain küünlad vahetatud ja küünlajuhtmed pestud. Põrises sips rõõmsamalt küll 
Nüüd avastasin, et velgedel on kaks mutrit jooksu pannud. Kavatsesin küll igaks juhuks mutrid üle pingutada aga krt hiljaks jäin. Kolmest autokohast saadeti juba puu taha... no ok, ühest soovitati United Motorsisse minna ja teises arvati, et mingi treiali pean otsima.
Prh...

Nüüd avastasin, et velgedel on kaks mutrit jooksu pannud. Kavatsesin küll igaks juhuks mutrid üle pingutada aga krt hiljaks jäin. Kolmest autokohast saadeti juba puu taha... no ok, ühest soovitati United Motorsisse minna ja teises arvati, et mingi treiali pean otsima.
Prh...

Siin ongi nii, et ei maksa ennast lolliks joosta ja kõige lihtsam lihtaslt kohe Einolt uued mutrid tellida. Mujalt neid minu teada ei saagi, spets keere ja värk.
Või oot, keegi teine pidi ju ka Minitroni sõitma.....
Aga üldiselt soovin veel jõudu tegemistele
Vapper oled! Varsti saad ehk ka täielikult sõitmisele pühenduda ja ei pea koguag kartma , et rattad alt ise ees ära sõidavad 
Või oot, keegi teine pidi ju ka Minitroni sõitma.....
Aga üldiselt soovin veel jõudu tegemistele


- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: