Milline neist Minidest kõikse mõistlikum?
Milline neist Minidest kõikse mõistlikum?
Milline neist neljast minist, mida auto24-s müüakse hetkel, oleks kõige mõistlik ost?
(ja ehk oskab samas keegi kommenteerida, miks need nii kaua müügis olnud on - ons keegi vaatamas käinud masinaid ning teab öelda?)
1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
3) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
4) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
(ja ehk oskab samas keegi kommenteerida, miks need nii kaua müügis olnud on - ons keegi vaatamas käinud masinaid ning teab öelda?)
1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
3) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
4) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
(Kuradi perse, näed kirjutasin 40 min siia juttu ja siis läks koraks näpp back nupule ja läinud ta oligi, proovin nüüd uuesti, küll juba igaks juhuks enne Wordis)
Esiteks, hea küsimus
Mis on neil ühist :
Hind: u.50 tuh.
Ehitusaasta: 91-94 – üks auk.
Mootor : 1.3 – pärnaka kohta info puudub aga usun , et ka tema 1.3. Tahiti näitab , et tema 1.3i ehk siis mõned hobused rohkem kui teised. Ei ole suurt vahet. Karburaator jälle lihtsam ja loogilisem, lihtsam parandada / paremdada.
Läbisõit: umbestäpselt 90tuh – Ilmselt kõigil mingil määral keeratud. See justnatukeneallasajatuhande on saksa türklaste lemmik!
Remont: Talinn räägib mootorist ja sumbutist, Pärnu ja Virumaa kerest , viljandlane särab täeis originaalsuses – Üldiselt on remont muidugi hea aga tihti juhtub nii, et sosssepad teevad asja hullemaks kui ta varem oli. Ühesõnaga tuleks olla ettevaatlik kereremontidega, meil on siin foorumiski mõned juhud kus asi on hullemaks tehtud. Selleks peab oma silmaga nägema kas asi on hästi või halvasti tehtud. Kas värv mullitab jne..
Mootoriga on lihtsam, seal on raskem midagi tuksi keerata, nii et see võib päris kasulik olla
Ja nüüd igaühest eraldi....
Tahiti – tema tõi Eestisse kunagi üks mu Tartu sõber kes Inglismaal elades ta endale soetas ja siis tagasi tulles temaga lihtsalt koju sõitis. Siin tõstis rooli teisele poole ja pani kohe müüki(siin foorumiski kuulutus olnud), ütles , et tahab endale suuremat autot (ei kujuta ette kust küll selline soov!?). Ühesõnaga rändas see Mini Tartust Virumaale kus nüüd see uus omanik on vist teinud kereremondi ja ta omakroda jälle müüki lükanud. Esiteks seda , et Tahiti Edition ei tähenda midagi erilist, sellepärast ostma ei pea. Enda mäletamistmööda oli ta keskmises korras, sõitis aga kõrv ei puhkand, kas nüüd peale remonti on teisiti ei tea öelda. Sisu oli minu mäletamistmööda hall....
Mulk – klassikaline Brisith Open siis. Mikk on siis kohal ehk targem, British Open oli ka tema esimene valik. Tähelepanu vajab muidugi eelkõige katus, kas luuk sulgub normaalselt. Tegemist on väikese elektrimootoriga mis päris kipub ära väsima, ühesõnaga ei jõuda ta enam kangast päris sirgeks tõmmata. Mikk kurtis , et maanteel sõites oli ka pidev müra, tuulekeerutamisest siis. Sooja hoiab muidu paremini kui tavaline Mini
Sisu iseenesest väga ilus, klassikaline pähklipuu armatuur ja ilus valkjas sametine sisu.
Tallinnlane – tundub heas korras, lubati ju , et mootoril kapitaalremontki tehtud. Küsimus iseenesest , et miks siis seda vaja oli !? Uus sumbuti on kindlasti hea ja ka väliselt tundub masin päris heas korras. Selline ilus klassikaline Mini. Minu mäletamist mööda on tema aga neist kõigist kõige kauem müügis olnud, see ehk ütleb midagi. Väärt vaatamist.
Väga ilus klassikaline sisu. Puitrool !!
Kuigi iseenesest eks meil ole neid rohelisivalgekatusegaMinisid siin juba päris palju
Pärnakas – kui eelmine tallinnlane esindas klassikalist Inglise džentelmeni autot siis siinkohal on meil tegemist millegi muuga. See kollane toon haarab endaga kohe kaasa ja toob naeru palgele. Välimus saab head punktid, särav värv, uued põrkelauad, tiivalaiendid ( kuigi mina asendaksin need kroomidega ) taga uued puhtad tuled jne...
Kereremont – jällegi ei tea kuidas on tehtud, tundub hea aga seda paeb alati ise vaatama. Kas kuskilt värvi alt mullitab üles või mitte jne. Sisu ilus, mõnus mugav nahkrool ja tundub ka , et tumedast puidust armatuur.
Puhtalt välimust ja emotsiooni hinnates minu lemmik. Lahe, värviline. Liiga palju on neid tumedates toonides Minisid. Liiga palju musta ja rohelist. Lisads natukene kroomi: tiivalaiendid, numbrimärgi valgusti, peeglid võib temast tõelise kaunitari saada.
Kindlasti uuri mis mootoriga tegemist !!!
Ühesõnaga on kõigil omad plussid:
Tahiti –värske kere, lipp ja kroom. Kuigi ehk kuidaig liiga kirju
Viljandi – sisu ja LUUK !
Tallinn – sisu ja mootor!
Pärnu - värv, kroom , karakter !
Kaua on nad kõik müügis ilmselt sellepärast , et hooaeg ammu läbi ja kes see loll endale ikka keset talve Mini ostab. Tegelikult just tark ostabki, sest siis saab hindadest ka viimast välja pigistada. Tingi kindlasti kõiki hindasid, nagu näha on nad ammu müügis ja konkurents ka tihe. Sel pärnakal näiteks oli varem lihtsalt kirjtuatud , et helista ja paku ise hind!
Anna minna !
Soovitan sul teha üks korralik Eesti Minituur, sõita kõik linnad läbi ja valida endale kaunitar välja
Esiteks, hea küsimus

Mis on neil ühist :
Hind: u.50 tuh.
Ehitusaasta: 91-94 – üks auk.
Mootor : 1.3 – pärnaka kohta info puudub aga usun , et ka tema 1.3. Tahiti näitab , et tema 1.3i ehk siis mõned hobused rohkem kui teised. Ei ole suurt vahet. Karburaator jälle lihtsam ja loogilisem, lihtsam parandada / paremdada.
Läbisõit: umbestäpselt 90tuh – Ilmselt kõigil mingil määral keeratud. See justnatukeneallasajatuhande on saksa türklaste lemmik!
Remont: Talinn räägib mootorist ja sumbutist, Pärnu ja Virumaa kerest , viljandlane särab täeis originaalsuses – Üldiselt on remont muidugi hea aga tihti juhtub nii, et sosssepad teevad asja hullemaks kui ta varem oli. Ühesõnaga tuleks olla ettevaatlik kereremontidega, meil on siin foorumiski mõned juhud kus asi on hullemaks tehtud. Selleks peab oma silmaga nägema kas asi on hästi või halvasti tehtud. Kas värv mullitab jne..
Mootoriga on lihtsam, seal on raskem midagi tuksi keerata, nii et see võib päris kasulik olla
Ja nüüd igaühest eraldi....
Tahiti – tema tõi Eestisse kunagi üks mu Tartu sõber kes Inglismaal elades ta endale soetas ja siis tagasi tulles temaga lihtsalt koju sõitis. Siin tõstis rooli teisele poole ja pani kohe müüki(siin foorumiski kuulutus olnud), ütles , et tahab endale suuremat autot (ei kujuta ette kust küll selline soov!?). Ühesõnaga rändas see Mini Tartust Virumaale kus nüüd see uus omanik on vist teinud kereremondi ja ta omakroda jälle müüki lükanud. Esiteks seda , et Tahiti Edition ei tähenda midagi erilist, sellepärast ostma ei pea. Enda mäletamistmööda oli ta keskmises korras, sõitis aga kõrv ei puhkand, kas nüüd peale remonti on teisiti ei tea öelda. Sisu oli minu mäletamistmööda hall....
Mulk – klassikaline Brisith Open siis. Mikk on siis kohal ehk targem, British Open oli ka tema esimene valik. Tähelepanu vajab muidugi eelkõige katus, kas luuk sulgub normaalselt. Tegemist on väikese elektrimootoriga mis päris kipub ära väsima, ühesõnaga ei jõuda ta enam kangast päris sirgeks tõmmata. Mikk kurtis , et maanteel sõites oli ka pidev müra, tuulekeerutamisest siis. Sooja hoiab muidu paremini kui tavaline Mini

Sisu iseenesest väga ilus, klassikaline pähklipuu armatuur ja ilus valkjas sametine sisu.
Tallinnlane – tundub heas korras, lubati ju , et mootoril kapitaalremontki tehtud. Küsimus iseenesest , et miks siis seda vaja oli !? Uus sumbuti on kindlasti hea ja ka väliselt tundub masin päris heas korras. Selline ilus klassikaline Mini. Minu mäletamist mööda on tema aga neist kõigist kõige kauem müügis olnud, see ehk ütleb midagi. Väärt vaatamist.
Väga ilus klassikaline sisu. Puitrool !!
Kuigi iseenesest eks meil ole neid rohelisivalgekatusegaMinisid siin juba päris palju

Pärnakas – kui eelmine tallinnlane esindas klassikalist Inglise džentelmeni autot siis siinkohal on meil tegemist millegi muuga. See kollane toon haarab endaga kohe kaasa ja toob naeru palgele. Välimus saab head punktid, särav värv, uued põrkelauad, tiivalaiendid ( kuigi mina asendaksin need kroomidega ) taga uued puhtad tuled jne...
Kereremont – jällegi ei tea kuidas on tehtud, tundub hea aga seda paeb alati ise vaatama. Kas kuskilt värvi alt mullitab üles või mitte jne. Sisu ilus, mõnus mugav nahkrool ja tundub ka , et tumedast puidust armatuur.
Puhtalt välimust ja emotsiooni hinnates minu lemmik. Lahe, värviline. Liiga palju on neid tumedates toonides Minisid. Liiga palju musta ja rohelist. Lisads natukene kroomi: tiivalaiendid, numbrimärgi valgusti, peeglid võib temast tõelise kaunitari saada.
Kindlasti uuri mis mootoriga tegemist !!!
Ühesõnaga on kõigil omad plussid:
Tahiti –värske kere, lipp ja kroom. Kuigi ehk kuidaig liiga kirju
Viljandi – sisu ja LUUK !
Tallinn – sisu ja mootor!
Pärnu - värv, kroom , karakter !
Kaua on nad kõik müügis ilmselt sellepärast , et hooaeg ammu läbi ja kes see loll endale ikka keset talve Mini ostab. Tegelikult just tark ostabki, sest siis saab hindadest ka viimast välja pigistada. Tingi kindlasti kõiki hindasid, nagu näha on nad ammu müügis ja konkurents ka tihe. Sel pärnakal näiteks oli varem lihtsalt kirjtuatud , et helista ja paku ise hind!
Anna minna !
Soovitan sul teha üks korralik Eesti Minituur, sõita kõik linnad läbi ja valida endale kaunitar välja

eks pildid ole üks asi tegelikus teine. aga kui võrrelda kahte autot mis on toodud saksast siis kollane kahtlematta ilusam, kuid minule jääb hind küsitavaks. kui on tehtu kap remont siis tundub olema odav millegi pärast. me ju kõik teame mis maksab saksas töö ja ka eestis värvimine pole odav lõbu. muidugi kes pole ise või lasknud minile kereremonti teha on tal raske kaasa rääkida.
need autod mis on eesti sõidukid võin kinnitada et seal on osasid vahetatu. esimese auto puhul on tõesti mootori sisu uus.
minu soovitus oleks et võta keegi mini sõber/asjatundja kaasa ja uurige autod läbi.
eino
need autod mis on eesti sõidukid võin kinnitada et seal on osasid vahetatu. esimese auto puhul on tõesti mootori sisu uus.
minu soovitus oleks et võta keegi mini sõber/asjatundja kaasa ja uurige autod läbi.
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,