Üks mini auto24's. Tahiti edition.
Üks mini auto24's. Tahiti edition.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi oskab öelda midagi selle konkreetse auto kohta?(on vaatamas käinud vms)
Milles seisneb tahiti editioni erinevus tavalisest minist? Peale vaadates märkasin, et rohkem detaile on kroomitud aga äkki on midagi veel?
Tänud ette.
Kas keegi oskab öelda midagi selle konkreetse auto kohta?(on vaatamas käinud vms)
Milles seisneb tahiti editioni erinevus tavalisest minist? Peale vaadates märkasin, et rohkem detaile on kroomitud aga äkki on midagi veel?
Tänud ette.
Tere ka minu poolt, Üks asi on see värv, sisu ning logo mölema taga tiiva küljes.
Aga ka see asi, et selle masina elutee algas hoopiski parempoolse rooliga MINIna, sellest annavad märku, auto kojameeste asend.

Erinevusi vöib veel olla, aga need olid asjad mida silmaga kohe näha.
Aga ka see asi, et selle masina elutee algas hoopiski parempoolse rooliga MINIna, sellest annavad märku, auto kojameeste asend.

Erinevusi vöib veel olla, aga need olid asjad mida silmaga kohe näha.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Selles autos on vist isegi istutut. Üks sõber tõi selle Ingilsmaalt tagasi Eestisse tulles ära, vahetas rooli ja müüs hiljem maha. Tonna sai temaga isegi natuke ringi sõidetud. Miks ja kuidas see uus remont on tehtud seda ei tea. Aga võin vanalt omanikult uurida , et kuidas autoga oli , mis nõrgad kohad jne....
Tahiti edition - on see , et 80ndate lõpus ja 90ndate alguses oli automaailmas madalseis ja väga raske autosid müüa. Siis tehtigi , nii et iga paari kuu tagant tuldi uue spetsiaalmudeilga välja , et rahva tähelepanu võita. Tegelikult sealt muud erilist ole kui kleeps ja omanäoline sinine värv ( kuigi nüüd peale seda remonti tundub , et see on ära rikutud). Noh ja see ka , et tead , et maailmas on täpselt selliseid autosid .... ainult nii palju...
Aga auto iseenesest ilmselt päris hea vist !
Tahiti edition - on see , et 80ndate lõpus ja 90ndate alguses oli automaailmas madalseis ja väga raske autosid müüa. Siis tehtigi , nii et iga paari kuu tagant tuldi uue spetsiaalmudeilga välja , et rahva tähelepanu võita. Tegelikult sealt muud erilist ole kui kleeps ja omanäoline sinine värv ( kuigi nüüd peale seda remonti tundub , et see on ära rikutud). Noh ja see ka , et tead , et maailmas on täpselt selliseid autosid .... ainult nii palju...
Aga auto iseenesest ilmselt päris hea vist !
Mis sel masinal viga on siis, et ta rikkutud on?
Kiiruga netist leitud Tahiti pildid.

http://www.carandclassic.co.uk/car/C29675/
http://www.carandclassic.com/car/C27766?pt=pf
Kiiruga netist leitud Tahiti pildid.

http://www.carandclassic.co.uk/car/C29675/
http://www.carandclassic.com/car/C27766?pt=pf
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
krt, loe kristjani post mõttega läbi, siis saad aru, et kristjan värvist rääkis.miniest kirjutas:Mis sel masinal viga on siis, et ta rikkutud on?
kuigi müügikuulutuses on kirjas, et värvitud on sama originaalvärviga, siis ei tea kas ikka on tuksi keeratud. kui kristjani sõber selle tõi, siis käisin isegi kiibitsemas seda. mootoril polnud häda ja ses osas oli kõik ponks. küll aga oli tal kallal minide tüüphäda - rooste. ei midagi hullu, aga värv punnitas siitsealt ehk siis tärkav mure. eesti kliimas ilmselt aasta küsimus? nii et küsimus on ainult selles, kuidas remont tehti. kui pahtel ja uus värv, mida sellise hinnaga eeldada võib, siis on jama paari aasta pärast majas.
tookord oli tal hind 52 000, seega ei saa eriti korralikku remonti oodata. mina oma 183 pikkusega sinna sisse normaalselt ei mahtunud. võrreldes teiste minidega oli tal iste kuidagi kõrgel ja rool vägagi ees. aga samas oli see kerge istme konstrui ümberehitamise vaev.
Tere kõigile!
Kunagi sai tõesti selle Miniga Inglismaalt koju sõidetud ja siin eestis rool ümber tõstetud. Mootor iseenesest tiptop, aga kui meie ümberehitusega lõpule saime, siis jäi puudu pidurivõimendi. Teadjamad meed ütlesid, et kas mitte enne 86. polnudki enamikel Minidel seda jubinat peal.
Ära sai auto müüdud 30K(jah algest 50K jäi nii vähe järele, aga kuna ise enam rohkem polnud autosse nõus investeerima ja masin hakkas vägisi jupeks lagunema oli 30K tol hetkel hästi saadud) ehk kui praegune omanik müüb 60K, siis remonti selle raha eest kõvasti saanud. Samas hästi ei usu, et nii palju remonti tehtud, sest siis see auto veel omaniku käes. Mulle rääkis ta, et ostab auto naisele kingituseks. Nii et ei tea, kas läks naisest lahku või ei meeldinud temakesele.
Siiski usun, et hetkel masin üsna heas korras, kui keretööd tehtud, sest mootorit vast nii kiirelt läbi ei jõutud ajada Iseasi, kas nii palju maksta tasub.
Kilomeetrite kohta nii palju, et kui mina müüsin, siis oli ees umbes 95K kilomeetrit ja endine omanik oli ka kerinud(mingitest paberitest tuli välja, et sõitnud 93K miili, ehk siis kuskil 150K km).
Ilusat alanud aastat ja siledat teed Minidele!
Kunagi sai tõesti selle Miniga Inglismaalt koju sõidetud ja siin eestis rool ümber tõstetud. Mootor iseenesest tiptop, aga kui meie ümberehitusega lõpule saime, siis jäi puudu pidurivõimendi. Teadjamad meed ütlesid, et kas mitte enne 86. polnudki enamikel Minidel seda jubinat peal.
Ära sai auto müüdud 30K(jah algest 50K jäi nii vähe järele, aga kuna ise enam rohkem polnud autosse nõus investeerima ja masin hakkas vägisi jupeks lagunema oli 30K tol hetkel hästi saadud) ehk kui praegune omanik müüb 60K, siis remonti selle raha eest kõvasti saanud. Samas hästi ei usu, et nii palju remonti tehtud, sest siis see auto veel omaniku käes. Mulle rääkis ta, et ostab auto naisele kingituseks. Nii et ei tea, kas läks naisest lahku või ei meeldinud temakesele.
Siiski usun, et hetkel masin üsna heas korras, kui keretööd tehtud, sest mootorit vast nii kiirelt läbi ei jõutud ajada Iseasi, kas nii palju maksta tasub.
Kilomeetrite kohta nii palju, et kui mina müüsin, siis oli ees umbes 95K kilomeetrit ja endine omanik oli ka kerinud(mingitest paberitest tuli välja, et sõitnud 93K miili, ehk siis kuskil 150K km).
Ilusat alanud aastat ja siledat teed Minidele!