Panen siis kirja oma viimased tegemised ning targemaks saamise.
Talvelõpus Minit garaaži alla pannes avastasin ühe hapu värgi - põhja vastu puutuvad alumised matid olid täiesti läbivettinud. Et vältida jäätumist-sulamist-jäätumist-sulamist jne, mis on Eesti talvele täitsa tavaline, kuid Minikesele eriti ei istu, siis tegin põhja mattidest puhtaks ning otsustasin probleemiga, et kust see raibe vesi sisse sai, kevade poole tegeleda. Põhja metalli katval paksul kihil olid küll kohati praod sees, kuid mitte mingit märkimisväärset auku silma ei hakanud.
Nüüd sai keevitaja juures ära käidud. Koorisin masina seest paljaks ning keevitamine hakkas peale. Tulemus - nutuses seisus tagumine poolraam enam-vähem uus, pagasiruumi augud kinni, põhja roostesemad kohad kinni ning küljekarpide mõnusad mõlemapoolsed augud kinni. Krundi ja kivikattega üle ning nüüd on kohe kindel sellise lägase märja ilmaga sõita, nagu täna on.
Samas ei leidnud ühtegi kindlat kohta põhjal, kust niisugune kogus vett sisse võiks pääseda, nagu mattide sees oli. Ilmselt võivad süüdi olla aknatihendite lodevus ning ajapikku sealt sisse tilkunud vesi.
Kuigi olen nüüd 2500kr vaesem, tean, et vähemalt ei kuku sõites tagumine poolraam ära, jalad ei vaju läbi põhja ning asjad mis ma pagasiruumi viskan, jäävad ka sinna. Pealegi sai selle hooaja esimene Minisõit tehtud, seega tuju on super

. Homsest võib ringi kimada juba ilma talvekummideta ehk tänane eesmärk on Mini läikima löömine ning homne päev pidevalt ringi lasta
