Mini täna saates "Sõidame!"
Saatest
Tee saatesse leidsin niimoodi, et ükspäev oli kojamehe vahele väike kiri jäetud "Helistage, seoses oma ilusa autoga, Raivo E. Tamm". Ning kui ma siis ühendust võtsin, rääkis Raivo oma Autobildi artiklist uute ja vanade Minide kohta, ning sellest, et saates "Sõidame!" samasugune saatlelõik teha. Kuna neil uus Cooper S oli sarnane helesinist värvi kui minu auto, tundsid nad huvi, et neid kahte saatesse kõrvuti panna. Mainisin küll, et Miniklubi kaudu ehk ka paremas korras autosid saaks, kuid kuna nad just värvi järgi tahtsid valida, siis otsustasingi saates kaasa lüüa.
Kuna põhirõhk pidi olema ikkagi uuel MINIl, siis minu auto pidigi lihtsalt võrdluseks kõrval olema, et kuidas see välimus ja suurus muutunud on. Saate eesmärk polnudki vast neid kahte autot tehniliste näitajate järgi võrrelda, ega vaadata, kumb parem on, vaid lihtsalt uuele MINIle võrdluseks kõrvale panna.
Kes Autobildi artiklit tahab lugeda, leiab selle siit: http://www.autobild.ee/?pageid=uudised&id=527&menu=4
Kadri
Kuna põhirõhk pidi olema ikkagi uuel MINIl, siis minu auto pidigi lihtsalt võrdluseks kõrval olema, et kuidas see välimus ja suurus muutunud on. Saate eesmärk polnudki vast neid kahte autot tehniliste näitajate järgi võrrelda, ega vaadata, kumb parem on, vaid lihtsalt uuele MINIle võrdluseks kõrvale panna.
Kes Autobildi artiklit tahab lugeda, leiab selle siit: http://www.autobild.ee/?pageid=uudised&id=527&menu=4
Kadri
Õnneks tegi selle suvalise saate ja hapu ilma see helesinine kaunitar minu jaoks väga mõnnaks.
aga...

aga...
aga kui ma ühte Guinessi rekordi tegemist nägin, siis viimane tüüp ei mahtunud Minisse ära ja nii tuli ta käeluu murda, et ikka sobiks sisse. Seega mina ei kavatse viimane olla igatahesminiest kirjutas:Aga kas meie MINIKLUBI seltskond ei vöiks osaleda selle vöistlusel, et palju inimesi me suudame panna Meie lemmik autosse MINI. Ennem muidugi tuleb teha katseid palju mahub ning igat katset tokumenteerida, fotod jne. Kas 25 inimest mahuks ära klassikalisse MINIsse Siis omaksime Guinessi rekordit, kuid ma pole selles nii kindel kuna ei tea palju on suurim inimeste arv mis MINIsse mahutatud om.

t6ksti kirjutas:Õnneks tegi selle suvalise saate ja hapu ilma see helesinine kaunitar minu jaoks väga mõnnaks.![]()
aga...aga kui ma ühte Guinessi rekordi tegemist nägin, siis viimane tüüp ei mahtunud Minisse ära ja nii tuli ta käeluu murda, et ikka sobiks sisse. Seega mina ei kavatse viimane olla igatahesminiest kirjutas:Aga kas meie MINIKLUBI seltskond ei vöiks osaleda selle vöistlusel, et palju inimesi me suudame panna Meie lemmik autosse MINI. Ennem muidugi tuleb teha katseid palju mahub ning igat katset tokumenteerida, fotod jne. Kas 25 inimest mahuks ära klassikalisse MINIsse Siis omaksime Guinessi rekordit, kuid ma pole selles nii kindel kuna ei tea palju on suurim inimeste arv mis MINIsse mahutatud om.
Kus seda videot vöi näha.

Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Päris huvitav oleks näha klassikalist Mini vesiniku mootoriga. Aga jah kahjuks pole see veel vöimalik, kuna tehnoloogi on liiga kallis ning veel natuke suurem mure on, tanklate puudumine.
kui nutsu oleks piisavalt, ostaks hONDA ja lammutaks ta ära ning töstaks selle süsteemi Austin Mini peale.
how- clarity fcx-works USA Today estimates that the FCX Clarity would cost Honda $300,000 per car (ehk 3.9 miljonit eeki )
http://answers.yahoo.com/question/index ... 406AA3JlBw
Osta seda kahjuks veel ei saa, ainult liisida vaid $600 kuu (ehk 7800 eek)
kui nutsu oleks piisavalt, ostaks hONDA ja lammutaks ta ära ning töstaks selle süsteemi Austin Mini peale.
how- clarity fcx-works USA Today estimates that the FCX Clarity would cost Honda $300,000 per car (ehk 3.9 miljonit eeki )
http://answers.yahoo.com/question/index ... 406AA3JlBw
Osta seda kahjuks veel ei saa, ainult liisida vaid $600 kuu (ehk 7800 eek)
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Miks Sa oma Mini vesiniku peal sõitma tahad panna... või üldse mistahes liikurit !? Vesinik on kindlasti kõige halvema kasuteguri ja perspektiiviga alternatiivkütus ! Ei tohi unustada, et praegu toodetakse vesinikku läbi elektrolüüsi, üheõsaga on palju mõislikum see elekter endale kohe mootorisse lükata kui sellega veel energiakandjaid vahetama hakata. Teine võimalus on selle sünteesimine maagaasist, aga ka gaasi saab ju kohe otseselt põletada. Pealegi on vesinikmootori kasutegur vaid umbes 45% võrrelduna 95 % kolme-faasilise vahelduvvoolu elektrimootoriga.
Ühesõnaga:
Vesinik on vaid autofirmade mainekujundus projekt ! Nii lihtne ja hea ju aru saada, et kui sumbutist tuleb väja ainult puhas vesi oleme kõik päästetud.
Ühesõnaga:
Vesinik on vaid autofirmade mainekujundus projekt ! Nii lihtne ja hea ju aru saada, et kui sumbutist tuleb väja ainult puhas vesi oleme kõik päästetud.
Vesiniktehnoloogia põhiline miinus on ikkagi see, et vesiniku enda tootmine on kallis ja energiamahukas. Kui vesinik oleks sama kättesaadav kui magevesi, siis korvaks see kõik muud puudujäägid, mida Kristjan just mainis. Nii et päris prügikasti seda kütust ei viskaks, arendustöö ikkagi käib. Uusimad trendid räägivad nt vetikate kasutamisest vesiniku tootmiseks, kuna rohevetikad toodavad loomuliku fotosünteesi käigus vähesel määral vesinikku (ja vabastavad stressitingimustes), kuid seni on saadud kogused jäänud nappideks. Geneetilise modifitseerimise tulemusena loodetakse selles vallas läbimurret.
Aga on muidugi teisi perspektiivikaid kütuseid.
Aga on muidugi teisi perspektiivikaid kütuseid.