Uue mini huvitavad arengud
uus või vana pea asi, et see mini on.
"miniest"
Mulle meldivad mölemad masinad, kuid Klassikalisel on seda no, kuidas öeldagi, elu sees.Uus on nagu koomas olev inimene, igat pidi proovitakse teda, ülesse ära tada, aga kas enam ärkabki ning vöetakse teda elus olevad aparaadid küljest ära, siis on jokk ka uue MINIGA, kuid ehk äkki jöutakse ikka uus MINI üles äratada. Siis ehk saaks asiast asja, kuid kui see uus MINI ka konveijeril nii kaua püsiks siis kummardaks ma maani ning siis oleks Quinessi rekortite raamatus ka üks oma näoline rkord jälle kirjas, ehk ainuke auto maailmas, mis on suutnud oma eelkäja edu korrata, kuid jah nii sugune ta siis on see uus MINI, kuid see klassikaline jäi juba ka keskonna nöuetele ette, kuna MINI pidi olema lärmakas ja keskonnale mitte köige parem söiduk, et seda tootmises hoida.
"miniest"
Mulle meldivad mölemad masinad, kuid Klassikalisel on seda no, kuidas öeldagi, elu sees.Uus on nagu koomas olev inimene, igat pidi proovitakse teda, ülesse ära tada, aga kas enam ärkabki ning vöetakse teda elus olevad aparaadid küljest ära, siis on jokk ka uue MINIGA, kuid ehk äkki jöutakse ikka uus MINI üles äratada. Siis ehk saaks asiast asja, kuid kui see uus MINI ka konveijeril nii kaua püsiks siis kummardaks ma maani ning siis oleks Quinessi rekortite raamatus ka üks oma näoline rkord jälle kirjas, ehk ainuke auto maailmas, mis on suutnud oma eelkäja edu korrata, kuid jah nii sugune ta siis on see uus MINI, kuid see klassikaline jäi juba ka keskonna nöuetele ette, kuna MINI pidi olema lärmakas ja keskonnale mitte köige parem söiduk, et seda tootmises hoida.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Laest võetud väide. Mootorid ei ole ju uutel autodel enam midagi põhimõtteliselt uut - ikka sisepõlemine. Lihtsalt katalüsaaatorid ja hulk muid lisaseadmeid on puhtama õhu nimel juurde lisatud. Kui auto on korras ei ole ta ei liiga lärmakas ega reostav. Saatuslikuks said minu mälu järgi peamiselt hoopis uuenevad Euroopa turvanõuded: nii väikeste mõõtmetega autosse ei mahtunud kõiksugu turvatalad, -karkassid ja padjad jmt lihtsalt enam ära.miniest kirjutas:klassikaline jäi juba ka keskonna nöuetele ette, kuna MINI pidi olema lärmakas ja keskonnale mitte köige parem söiduk, et seda tootmises hoida.
Kes sõitnud on see teab, et ega kohati on üsna kaitsetu tunne sõitjatest 15 cm kaugusel paikneva õhukese pleki taga istuda kui mõni kaks tonni kaaluv "pereauto" läheduses saamatuid aga samas ülimalt uljaid manöövreid sooritab.
Laes võetud jutt Mikk! BLMC A seeria mootor kanti maha koos miniga seda ka just tema keskkonda saastavatel põhjustel. (sinu väite kohaselt võiks ju iga teise maailmasõja aegset mootorit siiani toota - sisepõlemis mootor ju ikkagi) Turvanõuded olid sama olulised, kuid nende eiramine oleks lubanud autot veel ladina-ameerika, aafrika ning aasiamaades turustada. ju siis leiti ikkagi, et aitab küll (nagu põrnika poodki mehikos kinni pandi) ja aeg on raha teenida uuema mudeliga.mikk kirjutas:Laest võetud väide. Mootorid ei ole ju uutel autodel enam midagi põhimõtteliselt uut - ikka sisepõlemine.
väike lõik asist teksi, mis peaks andma vihje mini tootmise lõpu kohta:
This re-emergence of the Mini continued unabated and when BMW took the reins of the company in 1994, some very real money was thrown at the Mini in order to maintain its compliance with toughening European noise and emission laws. The idea was that the company could keep the Mini in production as long as they needed to because one of the first decisions about future model plans made by BMW boss Bernd Pischetsrieder was to produce a replacement for the Mini.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
soovitan soojalt ka siin lehel ringi vaadata.
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?ado15storyf.htm
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?ado15storyf.htm
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Ma pidasin silmas seda, et mootori tööpõhimõte on kõigil uutel autodel täpselt sama, mis 100 aastat tagasi. Uuemad saastavad õhku vähem paljude erinevate lisaseadmete tõttu. Lisaks on muudetud üht-teist veel - näiteks kõrgemad pöörded tühikäigul, sest tekkiva kõrgema temperatuuriga põleb kütus täielikumalt ära. Kuid need vidinad sisspritse, katalüsaatori jmt näol olid viimaste aastate Minidel juba olemas ju. Sestap ei saanud ka see olla põhjus tootmisest eemaldamiseks.
Kapotialune sai üsna tihedalt täis, sest sinna oli ruumi seadmete ja karbikeste paigaldamiseks veel mingil määral siiski olemas. Turvaseadmete jaoks kuigi palju ka - juhi turvapadi ja turvatalad ustes olid samuti 90ndate lõpu autodel olemas. Kuid ega neid sinna suurt rohkem ikkagi panna saanud.
Siiski - ma ei pretendeeri viimase tõe instantsile. Lihtsalt lahkasin põhjusi nagu need mulle paistsivad. Õigus on ilmselt kõigil veidike, sest radikaalsemat kaasajastamist vajas Mini juba ammugi. Uus oli kõigest hoolimata pettumus.
Kapotialune sai üsna tihedalt täis, sest sinna oli ruumi seadmete ja karbikeste paigaldamiseks veel mingil määral siiski olemas. Turvaseadmete jaoks kuigi palju ka - juhi turvapadi ja turvatalad ustes olid samuti 90ndate lõpu autodel olemas. Kuid ega neid sinna suurt rohkem ikkagi panna saanud.
Siiski - ma ei pretendeeri viimase tõe instantsile. Lihtsalt lahkasin põhjusi nagu need mulle paistsivad. Õigus on ilmselt kõigil veidike, sest radikaalsemat kaasajastamist vajas Mini juba ammugi. Uus oli kõigest hoolimata pettumus.
jajah, mine räägi seda mootori juttu ka mõnele mehaanikule - küll sa näed, kuidas ta su välja naerab ning pisut ka tarkusi jagab. ehk oskab tema sulle autoriteetsemalt seletada, millised on arengud mootorite maailmas ning et sissepritse ja katalüsaator ei ole ainult mitte kosmeetiline uuendus 100 aastat vanale mootorile. mootorite tehnoloogiline pool on palju arenenud eriti viimase 20 aasta jooksul.
kuid mis puudutab mini tootmisest eemaldamist, siis postitasin lingi, kus all üks asisemaid infobaase BLMC ja Roveri ajaloo kohta. loe see lugu läbi ja ehk saad siiski vastuse.
kuid mis puudutab mini tootmisest eemaldamist, siis postitasin lingi, kus all üks asisemaid infobaase BLMC ja Roveri ajaloo kohta. loe see lugu läbi ja ehk saad siiski vastuse.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita

Asi hakkam aina imelikumaks muutuma sisustuse suhtes,
aga vaatke ise, UUt MINI on tootedud juba 800 000 tuhat
ning ega see kaugel pole kus 1 Miljon täis saab,
siis on natuke teistmoodi kui Klassikalise MINIga,
kuna päris tõpselt enam ei mäleta,
kuna Klassikaline MINI miljoni täis sai,
kuid mingil juhul mitte nii kiiresti,
kuid ma vöin ka eksida, andmete suhtes.
AITÄH E_RIIK MINU TEKSTI PARANDAMISEL JA TÄJENDAMISEL.
See oli minu viga ausalt ma ei lugenud, siis korralikult läbi.

Viimati muutis miniest, 29 Jaan 2007, 16:04, muudetud 2 korda kokku.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 07 Mai 2005, 13:59
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
MINIEST!!! ennem, kui sa taas sülge pritsima hakkad, siis palun loe materjale, mis siin foorumis liiguvad.
Vana mini saavustas miljoni kuue aasta ja ühe kuuga. seega oli neid juba 1965 aastaks rohkem, kui bmw minisid praegu. arvestades sinna juurde, et ajad olid teised ning euroopa oli endiselt toibumas IIMSist ning autod ei olnud nii kättesaadavad, on see number lausa meeletu!
ennem, kui järgmise jutuga alustad, siis palun loe see leht läbi!
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?ado15storyf.htm
Vana mini saavustas miljoni kuue aasta ja ühe kuuga. seega oli neid juba 1965 aastaks rohkem, kui bmw minisid praegu. arvestades sinna juurde, et ajad olid teised ning euroopa oli endiselt toibumas IIMSist ning autod ei olnud nii kättesaadavad, on see number lausa meeletu!
ennem, kui järgmise jutuga alustad, siis palun loe see leht läbi!
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?ado15storyf.htm
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita