Argo kirjutas: Hommikul tulesid kontrollides selgus, et külgmised suunatuled kumbi ei tööta

Võtsin siis lahti ja pilt mis avanes oli muidugi märg, mudane jne ...
Seal esineb vahest selline viga, et suunatule tihend on peal tagurpidi. Ehk siis tihendil on ühes servas vee äravoolukanal ja see peaks olema suunaga alla, et tekkinud niiskus või muul moel sinna sattunud vesi saaks gravitatsiooni toel seal uuesti välja tagasi. Vahest on nupumehed pirne vahetades tihendi pannud peale tagurpidi ja tulemuseks on see, et vihmavesi jookseb vabalt tule sisse aga väljapääsu ei kusagil.
Argo kirjutas: Probleemid tekkisid aga piduristendil. Esiteks ei tahtnud auto hästi kanali peale mahtuda.
Kas tagasild on kitsam kui esi????? Igatahes nühkisid rehvid vastu seda toru, mis neil kanali keskele paigaldatud.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, et ülevaatuselt läbi ei saa, kuna käsipidur pea olematu ja tagumine juhipoolne on väääga kehva.
Sillad on ühelaiused. Ja kõigil Minidel nühivad vastu, kui TÜV teha on vaja. Kui üldse siis võib tegemist olla mingi salapärase ümberehitusega, kuid täpsemalt ei saa ilma peale/alla vaatamata midagi öelda.
Tagumised pidurid on suhteliselt tavaline aga ka lihtne probleem. Peamine põhjus selles, et need saavad enda kraesse kõik esirataste alt lenduva sodi, vee, muda, liiva, soola jne. Klotsid kuluvad aeglaselt kuid vahest peab neid ikka vahetama. Abi võib olla ka pidurite reguleerimisest
http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... t=pidurite
Aga seal on nippe üsna palju, mida vaja enne teada.
Kui tagumised pidurid (või üks neist) enam üldse ei "võta" siis on suure tõenäosusega saanud aeg ümber piduri töösilindritel. Tavaliselt roostetavad nad lihtsalt kinni. Need on remondikomplektiga parandatavad ka aga mina panin alles mõni kuu tagasi omale uued, sest palju nad ei maksnud ja terve uus osa on kindlasti pikaealisem.
Seal veel selline oht, et kui silindrid on lekkinud, siis vaja välja vahetada ka piduriklotsid, sest lekkiv pidurivedelik imbub tõhusalt klotsi kattematerjali sisse ja lubrikandina vähendab tõhusalt hõõrdejõudu ehk siis pidurid töötavad kordi kehvemini kui puhaste klotsidega. Puhastada läbiimbunud klotse enam ei saa, sest materjal on siiski poorne ning heal juhul saad puhtaks vaid pinna. Kuid iga pidurdamisega pressib surve ja kõrgema temperatuuri koosmõju selle õli sealt lihtsalt uuesti välja.
Ja käsipidurit saab salongist seest võtmega nr 10 (vist) pingutada. Täpsemalt vaata käsipiduri kangi alla.