mootori kap remont
mootori kap remont
K[simus siis laiale ringile .Oleksin v'ga tanulik kui keegi pajataks oma lemmiku sudame operatsioonist.Mul endal motted et muugiks ei lahe kuna pole ostjaid ja otsin teadjaid mehi kes oskaks asjalikult mootoril kap remondi labi viia ja ka natuke modifitseerida.Mis te arvate mis need hinnad voivad taieliku remondi juures olla.Kuigi mul mootor tootab ja niiedasi aga kui juba eelmise suve alul sai kere ja sisu tehtud siis miks mitte ka uueks teha mootor,tahendab siis uli korda.
AITAH VASTANUTELE ja pusigem lainel sest paike juba naitab ennast.
AITAH VASTANUTELE ja pusigem lainel sest paike juba naitab ennast.
Mina sõidan! Või nuh siis kui kindraalstaap (perepead) lubab. Olen ilma talvekummideta läbi ajanud , ega neid väga vaja ole. Kindlasti oleks mitu korda mugavam kui nad oleks aga ajab asja ära ... sess mõttes , et kohalt minemasaamisega on raskusi. Autol on nii palju särtsu , et paneb kohe rattad alla keerlema, pidamisega probleemi pole. Käivitumise ja soojendusega samuti mitte.... Mikk ütles , et mul pidavat mingi võimsam soojamootor ka olema... ei oska kommenteerida. Aga sooja lööb küll kiirelt sisse igatahes....
Nii , et ka talvel saab sõita , ja väga edukalt. Ainult , et ilmselt suvel on ikka see õige fiiling ... rand , päike .... jne...
Nii , et ka talvel saab sõita , ja väga edukalt. Ainult , et ilmselt suvel on ikka see õige fiiling ... rand , päike .... jne...
Jätkaks siis off topicut kuna sellele lihtsam vastata,
et ma ka talvel ei sõida, kuna eelmine aasta sai remondi alla magama pandud peaaegu uue auto raha, siis sellist kertööd ja rooste-usside tagaajamist ei taha never enam korraldada. Eks ta oli mul tavapärasest kehvemas korras ka kui teistel...
Mootori jätsin puutumata, sest peale väikeste õlilekete ei täheldanud ma muid häirivaid tegureid ja seni kuni kõik korras ei tihand teda puutuda, seetõttu kogemused puuduvad. Aga mille üle sa mootori töös kurdad?

Mootori jätsin puutumata, sest peale väikeste õlilekete ei täheldanud ma muid häirivaid tegureid ja seni kuni kõik korras ei tihand teda puutuda, seetõttu kogemused puuduvad. Aga mille üle sa mootori töös kurdad?
kurdan nagu selle ule ,et mootori õli olen vahetanud jne kuid seest igati must ja rõve teine .karbussiga on ka mingi jama kuna suve hakul mingi tont kruttis midagi ja nüüd hoopis paigast ära samuti jagaja värk .Ise nagu ei taha torkida kui mingisugust kogemust pole.Tahaks nagu seda mootori asja vähe uuendada (võib olla ka midagi kroomida ja värvida ).
Teadjad mehed soovitage ja laitke maha ,mida iganes arvate Tollest Mõttest
Teadjad mehed soovitage ja laitke maha ,mida iganes arvate Tollest Mõttest
Kroomimine ja värvimine vaevalt mootori tehnilisele olukorrale palju aitab. Vaade kapoti alla on muidugi palju kõbusam kohe. Aga sõidu osas kindlasti teisejärguline.
Karbussi reguleerimisega on nii, et on palju töökodasid, kes seda tööd väidavad oskavat aga paraku selliseid, kes peale torkimise ka midagi asjalikku ära teevad, ainult üksikud. Kui nüüd küsida, et kus ja kes siis - mina ei tea. Sest praegu sõidan pritsega mootoriga. Samas aiman, et Harri on informeeritum selle koha pealt. Kunagi on isegi jutuks olnud ja siis ta rääkis ühest Tartu töökojast. Aga nende panus oli peamiselt piirdunud selle puhastamiseks mõeldud pihusti kasutamises - täpselt ei tea aga lastakse sel ajal kui mootor käib, õhuvõtust sisse. Kõik arvasid, et karpa omadega mäel aga need mehed lasid puhastusvahendit lihtsalt kaks korda (!). Ja tegi imesid autole. Lühidalt - küsi Harri käest.
Karbussi reguleerimisega on nii, et on palju töökodasid, kes seda tööd väidavad oskavat aga paraku selliseid, kes peale torkimise ka midagi asjalikku ära teevad, ainult üksikud. Kui nüüd küsida, et kus ja kes siis - mina ei tea. Sest praegu sõidan pritsega mootoriga. Samas aiman, et Harri on informeeritum selle koha pealt. Kunagi on isegi jutuks olnud ja siis ta rääkis ühest Tartu töökojast. Aga nende panus oli peamiselt piirdunud selle puhastamiseks mõeldud pihusti kasutamises - täpselt ei tea aga lastakse sel ajal kui mootor käib, õhuvõtust sisse. Kõik arvasid, et karpa omadega mäel aga need mehed lasid puhastusvahendit lihtsalt kaks korda (!). Ja tegi imesid autole. Lühidalt - küsi Harri käest.
Tänks et reageerisid aga jah ma tean ise ka et punane auto ei ole kollasest sellepärast kiirem ,et ta on punane.
Eesmärk oli ka lihtsalt kui tegemiseks läheb mootori detailid läikivkas ja vaadatavamks muuta okidok,
Hr Harri võib olla siis soovitate midagi olen aru saanud et te ikka teate kus see mootor asub

Eesmärk oli ka lihtsalt kui tegemiseks läheb mootori detailid läikivkas ja vaadatavamks muuta okidok,
Hr Harri võib olla siis soovitate midagi olen aru saanud et te ikka teate kus see mootor asub


Vastuseks mootori kap.remondile niipalju,et ainuke kes oma austin Allegro mootorit ( sisuliselt sama mis Minil ) kapitaalselt remontida lasknud on siinne foorumi kasutaja nimega usku ( Uku ). Kui mälu ei peta oli see remondimees endine ralliautode mootorite tegija ja Uku jäi tööga väga rahule.Uuri temakäest ise. Kap remondiks on jupid sisuliselt eestist saadaval, kohati kuni neljanda remondini. Ise ma pole teadmiste puudumise tõttu mootorile kap. remonti teinud, ostsin lihtsalt korras doonorauto koos mootoriga.
Karburaatorite remont piirdub enamasti peadüüsi nõelakomplekti vahetamisega. Neid saab Minitronist või inglismaalt tellida , ainult peab oma auto karburaatori tüübi kindlaks tegema. Minu autol hakkas kunagi tühikäik ära kaduma ja aitas lihtsalt spetsiaalse puhastusvahendi sissepritsimisest õhupuhastaja august töötaval soojal mootoril.Sissepihustamise hetkel tuleb gaasi vajutada ja mootorile pöördeid anda. Vahend on müügil bensukates. Selle koha jätan vahele kus kahes töökojas ka karburaatorit " remonditi" ja ainuke lõbu oli raha maksta mitte millegi eest
Karburaatorite remont piirdub enamasti peadüüsi nõelakomplekti vahetamisega. Neid saab Minitronist või inglismaalt tellida , ainult peab oma auto karburaatori tüübi kindlaks tegema. Minu autol hakkas kunagi tühikäik ära kaduma ja aitas lihtsalt spetsiaalse puhastusvahendi sissepritsimisest õhupuhastaja august töötaval soojal mootoril.Sissepihustamise hetkel tuleb gaasi vajutada ja mootorile pöördeid anda. Vahend on müügil bensukates. Selle koha jätan vahele kus kahes töökojas ka karburaatorit " remonditi" ja ainuke lõbu oli raha maksta mitte millegi eest

tere,
selline asi jah, et kap-remondi tegin ära. töö + materjalid + transport = 10 000 eek. aga ma tellisin jupid soomest, otse eestist on võibolla sutsu odavam. mina sain jupid minitronist ning need installeeris tallinnas lillekülas elav mees nimega raivo. kui keegi tahab kontakti, siis saab mulle helistades (52 68 439) tema kontakti. mootori remondiga olen väga rahul, käib teine kui kellavärk ja on nii tihe, et isegi NATUKENE liiga tihe veel.
parimat,
uku
selline asi jah, et kap-remondi tegin ära. töö + materjalid + transport = 10 000 eek. aga ma tellisin jupid soomest, otse eestist on võibolla sutsu odavam. mina sain jupid minitronist ning need installeeris tallinnas lillekülas elav mees nimega raivo. kui keegi tahab kontakti, siis saab mulle helistades (52 68 439) tema kontakti. mootori remondiga olen väga rahul, käib teine kui kellavärk ja on nii tihe, et isegi NATUKENE liiga tihe veel.
parimat,
uku
Viimati muutis usku, 29 Apr 2006, 12:55, muudetud 2 korda kokku.
Nu terv sullegi, auto viisin tema tööjuurde kohe järgmine päev.
Kardan ,et asi tuleb päris karm .Praegu on hullult lihvitud ja mässatud ,kollektor teine suurema läbilaskega ,sumpa lendas kohe küljest sest meil ,nagu ta ütles (on tarvis poole jämedamat toru ),siis pean kusagilt muretsema suure taga püti ,ise tahaksin umbes sellist nagu on mu astral (mootor 1.6 aga hääl on v8)
Ühesõnaga mees on kullast. Suured tänud sulle veel kord ja kirjutame veel .
Kardan ,et asi tuleb päris karm .Praegu on hullult lihvitud ja mässatud ,kollektor teine suurema läbilaskega ,sumpa lendas kohe küljest sest meil ,nagu ta ütles (on tarvis poole jämedamat toru ),siis pean kusagilt muretsema suure taga püti ,ise tahaksin umbes sellist nagu on mu astral (mootor 1.6 aga hääl on v8)
Ühesõnaga mees on kullast. Suured tänud sulle veel kord ja kirjutame veel .