klapikambrikaane tihend
klapikambrikaane tihend
hei!
mul mure - praegune klapikambrikaane tihend (ja ka termostaadi tihend) on tehtud korgist ja need lasevad õli ja vett läbi - liiga poorsed. olen küll mutreid järjest pingutanud, kuid kui mootor soojaks saab, immitseb läbi ikka.
äkki kellelgi on mulle pakkuda nimetatud tihendeid, mis EI OLEKS korgist?
või siis oskate äkki jagada soovitusi, et millest (mis materjal) õige tihend välja lõigata?
too korgist tihend tuli komplektina minitronist kunagi kui kapremonti sai tehtud. nüüdseks on ta nii ära mädanenud, et tuleb tükkidena kaane alt välja - ehk siis ei ole õlikindel.
mul mure - praegune klapikambrikaane tihend (ja ka termostaadi tihend) on tehtud korgist ja need lasevad õli ja vett läbi - liiga poorsed. olen küll mutreid järjest pingutanud, kuid kui mootor soojaks saab, immitseb läbi ikka.
äkki kellelgi on mulle pakkuda nimetatud tihendeid, mis EI OLEKS korgist?
või siis oskate äkki jagada soovitusi, et millest (mis materjal) õige tihend välja lõigata?
too korgist tihend tuli komplektina minitronist kunagi kui kapremonti sai tehtud. nüüdseks on ta nii ära mädanenud, et tuleb tükkidena kaane alt välja - ehk siis ei ole õlikindel.
muidugi saab kasutada hermeetikut aga kontrolli oma klapikambri kaan ära kas ei ole keere. muidugi vöib ka olla tihendis et on saanud muljuda ja kui sul juba tukkid välja tulevad tee uus tihend korgist ja sa ei pea pettuma.
eino
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Ma lugesin selle asja kohta eile veidi. Ja järeldus? Tihend laguneb ära siis kui poldid liiga kõvasti kinni keerata.
http://www.minispares.com/Article.aspx?aid=275
http://www.minispares.com/Article.aspx?aid=275
selge, tänud info ja lingi eest. eks ma olen ta sis aja jooksul liiga kõvasti kinni kruttinud (ca 6 korda olen pingutanud), päris alguses sai näpuga keerata lausa. aga huvitav on see, et ta pole mul kunagi õli pidanud - kas siis oli alguses mingi defektiga ja nüüd pidevalt pingutades olen katki keeranud. eks ta nii ole.
Minul on klapikambri ja termostaadi kaane tihendid mõlemad tehtud punasest kuumuskindlast silikoonist. Kui tehnoloogiat jälgida, peab ilusti. Lihtsalt pinnad korralikult puhtaks teha näiteks white spirdiga. Laduda peale silikoon, oodata , et ta natike kuivaks ja kile peale tõmbaks ning pinnad kokku suruda. Teise variandina olen vana ja katikise korktihendi ära puhastanud ning kuumuskindla silikooniga kokku mätsinud.....
eile eriku mini pealt vaadates sai mulle selgeks, et ilmselt on mul see (originaal)tihend 1) liiga paks 2) liiga kitsas ... unustasin küll võtta erikult materjali, et ise uus lõigata, kuid teen seda teine kord (täna?) ning lõikan ise sobiva õhukese ja laia tihendi - ikkagi korgist. termostaadile panen seda silikooni, millest harri räägib. ja ka erik on asja selliselt lahendanud.
ja veel niisama - harri, see genekas, mille ma sult kunagi koos radikaga ostsin, sõidab nüüd eriku mini peal. erik, vaatasin kodus üle, mu enda algne genekas on ikka minu auto peal
ja veel niisama - harri, see genekas, mille ma sult kunagi koos radikaga ostsin, sõidab nüüd eriku mini peal. erik, vaatasin kodus üle, mu enda algne genekas on ikka minu auto peal

mure lahenes, tänud erikule.
vana tihend oli mõnusalt pude ning seda eemaldades sai kogu mootor seda täis. see selleks. igatahes lõikas erik mulle laua kattest uue tihendi ning siis selgus, kuhu koer on maetud: nimelt on mul kaas liiga madal ning "mutterpoldid" ei suru kaant piisavalt madalale - isegi kui need põhjas, jääb tihend lahti. erik-poiss lõikas siis teise veel ning paigaldas kaane nii nagu peab. tegime õlivahetuse ja mootori pesu ja mootor töötas ka päris kaua, kuid mingit leket ei täheldanud.
tänud erik, asi seega lahendatud ja järelduseks on see, et ikkagi kork on see õige - lihtsalt tihend või kaas peavad piisavalt paksud olema.
P.S aga erik, meie siduritimmimisest nii palju, et õhtul istusin autosse ja panin käima, et prooviring teha. vajutasin siduri põhja ja panin käigu sisse. jõudsin napilt lahti laskmisest mõtlema hakata kui mootor raksakaga välja suri. käik välja, tallasin jälle sidurit ning käib kolks ja kolks põhja. ehk siis miski totaalselt katki. kuna hommik on õhtust targem, siis läksin magama ja jätsin uurimise tänaseks. kurb, aga põnev
ja loomulikult tänud teistelegi, kes nõuga aitasid. teil oli jälle õigus
vana tihend oli mõnusalt pude ning seda eemaldades sai kogu mootor seda täis. see selleks. igatahes lõikas erik mulle laua kattest uue tihendi ning siis selgus, kuhu koer on maetud: nimelt on mul kaas liiga madal ning "mutterpoldid" ei suru kaant piisavalt madalale - isegi kui need põhjas, jääb tihend lahti. erik-poiss lõikas siis teise veel ning paigaldas kaane nii nagu peab. tegime õlivahetuse ja mootori pesu ja mootor töötas ka päris kaua, kuid mingit leket ei täheldanud.
tänud erik, asi seega lahendatud ja järelduseks on see, et ikkagi kork on see õige - lihtsalt tihend või kaas peavad piisavalt paksud olema.
P.S aga erik, meie siduritimmimisest nii palju, et õhtul istusin autosse ja panin käima, et prooviring teha. vajutasin siduri põhja ja panin käigu sisse. jõudsin napilt lahti laskmisest mõtlema hakata kui mootor raksakaga välja suri. käik välja, tallasin jälle sidurit ning käib kolks ja kolks põhja. ehk siis miski totaalselt katki. kuna hommik on õhtust targem, siis läksin magama ja jätsin uurimise tänaseks. kurb, aga põnev

ja loomulikult tänud teistelegi, kes nõuga aitasid. teil oli jälle õigus
