Juba mõnda aega on kripeldanud, et võiks ära proovida Mini. Just selle esimese ja pisikese.
Kuna Minidest absoluutselt mitte midagi ei tea aga tahaks.
Nüüd sattusin peale ühele pikemat aega seisvale Mini 1000 le. Sai käidud seda korduvalt piilumas ja sai ka suheldud omanikuga, kes pidi mõtlema hinna autole. Kuna üle maksta ei soovi ja mingit raibet ka õuele vedada ei taha millel kere uste avamisel kokku võib vajuda.
Olen paar õhtut netis varuosasid vaadanud ja ei ole midagi mida saada eriti pole. Parandage kui eksin!!
Kuna Minist üldiselt tean vaid niipalju, kkui aja jooksul on silma ja kõrvade vahele jäänud.
Auto ise on arvele võetud 13.08.1980
Seisma jäänud 2012 aasta lõpus



















Ports pilte.
Nagu näha siis roostet on nii mõneski kohas ja plekitöid saab teha omajagu. Kuna keevitus püsib endal käes ja saab sellega ise hakkama siis selle pärast ma ei põe. Põdema paneb plekkide saadavus ja originaalsus.
Mis kohti võiks veel piiluda rooste tüüp kohtade pärast?
Aru olen saanud, et roostetab mõnuga esitulede alt kahe pleki ühenduskohast.
Ees kõrvalistuja matti tõstes oli mati alune suhteliselt niiske ja kindlasti oleks viimane aeg see sealt päästa enne kui ...
Olen arvestanud, et suure tõenäosusega on asfaltil seismisega kummipuksid omadega otsas. Kas neid saab ka terve komplektina või peab igat puksi eraldi taga ajama?
Kahjuks ei tea, kas mootor käib ringi ja kas käigukast on töökorras
Kogu teema mõte on hetkel:
Kas tasub osta ja päästa antud isend?
Mis oleks hetke olukorras max hind mida maksta?
Kas värv on originaal?
Mida tähendab special?
Tänud vastamast ja parimat
Tanel