eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kohe üldse pole foorumisse asja, kui auto kenasti sõidab. Küll aga olen sel suvel üsna väha sõitnud.
Suvepäevadelt tulles tekkis esimesse poolraami mingi kolks. Pole aga mahti saanud, et auto alla ronida, ja seega sellest ajast jäi garaaži.
Aga suurematest uudistest on see, et talveks on aeg kokku lepitud ja kere läheb kere täielikult ületegemisele - Rakverre, AK Autoklassikasse. Seega plaan on septembri lõpu poole hakata autot tükkideks võtma - enne tahaks veel pisut sõita ja ehk ka sügistuuril ära käia.
Suvepäevadelt tulles tekkis esimesse poolraami mingi kolks. Pole aga mahti saanud, et auto alla ronida, ja seega sellest ajast jäi garaaži.
Aga suurematest uudistest on see, et talveks on aeg kokku lepitud ja kere läheb kere täielikult ületegemisele - Rakverre, AK Autoklassikasse. Seega plaan on septembri lõpu poole hakata autot tükkideks võtma - enne tahaks veel pisut sõita ja ehk ka sügistuuril ära käia.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
No vot tubli poiss.
Üllatad värvivalikuga?
Üllatad värvivalikuga?
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Värvivalikut on plaan muuta. See roosa Bentley mis Tallinnas vurab on inspiratsiooniks.
Nädalavahetusel nokitsesin ka niisama auto kallal. Tagumine kaassõitja poolne ratas ei tahtnud ringi käia - võtsin lahti ja puhastasin piduritolmust, mis aitas imehästi.
Otsisin ka esimeses veermikus kolksu - viga ei leidnud. Küll aga jäin näppima juhipoolset seda bump stopi'i, mis kerge näppimise järel küljest tuli. Ja nüüd istub ratas ikka üsna koopas - ei teagi, siis kas olen vedrustuse timmimisel liiga madalaks ajanud ja auto istuski selle bump stopi peal, või siis on seal midagi juhtunud, ja kolks oligi, kui käis vastu seda stopperit. Sel nädalavahetusel ronin uuesti alla ja keeran kõrgemaks.
Nädalavahetusel nokitsesin ka niisama auto kallal. Tagumine kaassõitja poolne ratas ei tahtnud ringi käia - võtsin lahti ja puhastasin piduritolmust, mis aitas imehästi.
Otsisin ka esimeses veermikus kolksu - viga ei leidnud. Küll aga jäin näppima juhipoolset seda bump stopi'i, mis kerge näppimise järel küljest tuli. Ja nüüd istub ratas ikka üsna koopas - ei teagi, siis kas olen vedrustuse timmimisel liiga madalaks ajanud ja auto istuski selle bump stopi peal, või siis on seal midagi juhtunud, ja kolks oligi, kui käis vastu seda stopperit. Sel nädalavahetusel ronin uuesti alla ja keeran kõrgemaks.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Eile keerasin juhipoolset esimest hi-lo't peale ja auto hoiak sai kohe kõvasti parem. Hi-lo oli ilusti kinni, seega ei saa ka olla, et ise end ajaga allapoole keeras. Niisiis ei oska öelda, mis juhtus. Pigem omaenda puudulik tegutsemine varasemalt
Lisaks on pasun millalgi suvel otsad andnud, see sai ka uus muretsetud, täna keeran külge.
Ülejäänud nädalavahetus kulub Golfi ja Jimny peale.

Lisaks on pasun millalgi suvel otsad andnud, see sai ka uus muretsetud, täna keeran külge.
Ülejäänud nädalavahetus kulub Golfi ja Jimny peale.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Nõndaks. Mini lammutamisega alustamine viibis natuke, kuna Jimny süüteluku vahetus muutus päevasest projektist kolme nädalaseks. Aga täpselt enne lume tulekut sain Jimny liikuma ja Mini garaazi.
Ja eile alustasin siis lahti võtmisega. Ootuspäraselt on klaaside ümber servad täiesti hapud, ja siis eest tulede ümber ning loomulikult põhi. Muus osas tundub isegi üsna hea - katus, küljed, uksed paistsid täiesti okeid. Plaan on nüüd järgmisel nädalavahetusel raamid ja mootor maha saada, ja ülejärgmine nädal siis Rakverre vedada.
Ja eile alustasin siis lahti võtmisega. Ootuspäraselt on klaaside ümber servad täiesti hapud, ja siis eest tulede ümber ning loomulikult põhi. Muus osas tundub isegi üsna hea - katus, küljed, uksed paistsid täiesti okeid. Plaan on nüüd järgmisel nädalavahetusel raamid ja mootor maha saada, ja ülejärgmine nädal siis Rakverre vedada.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Sel nädalavahetusel sain küljest mootori poolraamiga ja tagumise poolraami. Pisut pudipadi veel. Küll aga jäi seda pudipadi veel natuke, ehk siis nädalavahetusel jätkub lahti kruvimine.
Nüüd on suurim murekoht, et kuidas tõstuki pealt kärusse peaksin kere saama.
Nüüd on suurim murekoht, et kuidas tõstuki pealt kärusse peaksin kere saama.

with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Tühi kere on nii kerge et seda liigutab üksi päine siia sinna. Siiani olen seda Margo vana punast kere tõstnud üksi, ühe otsa alla ratastega plate ja teine sülle.
Eino

Eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Eero, millal plaanid kere kärule tõsta? Kui aeg sobib, tuleksin appi ja ehk leidub veel mõni miniline, kes oma õla alla paneks 
Margo

Margo
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kui abi vaja saaksin ka tulla.
A.
A.
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Tänud abipakkujatele. Saan aga vist ise hakkama.
Nädalavahetusel sai siis kõik viimased jupid maha võetud. Viimaste asjade all paljastus ka pisut rohkem roostet - esimeste amortide kinnitused, istmekinnitused. Üldiselt aga läks lahtivõtmine ladusalt - relakat pidin kasutama vaid kahel korral ja sellestki üks oli seetõttu, et roolilati kinnitus oli niinimetatud "shear" poldid. Muu olen suuresti varemalt kunagi juba lahti võtnud ja seega midagi päris kinni roostetanud ei olnud.
Ja valmistasin ette euroaluse ratastega, mille peale kere siis sai lastud. Nüüd on plaan kere lihtsalt üles tõsta ja käru alla ajada. Sõit Rakverre kolmapäeval või neljapäeval, selgub kuidas jõuan.
Nädalavahetusel sai siis kõik viimased jupid maha võetud. Viimaste asjade all paljastus ka pisut rohkem roostet - esimeste amortide kinnitused, istmekinnitused. Üldiselt aga läks lahtivõtmine ladusalt - relakat pidin kasutama vaid kahel korral ja sellestki üks oli seetõttu, et roolilati kinnitus oli niinimetatud "shear" poldid. Muu olen suuresti varemalt kunagi juba lahti võtnud ja seega midagi päris kinni roostetanud ei olnud.
Ja valmistasin ette euroaluse ratastega, mille peale kere siis sai lastud. Nüüd on plaan kere lihtsalt üles tõsta ja käru alla ajada. Sõit Rakverre kolmapäeval või neljapäeval, selgub kuidas jõuan.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kolmapäeval jõudis Mini Rakverre, AK autoklassikasse. Loodetavasti järgmisel nädalal läheb liivapritsi ja siis selgub tõde, et mis mahus mida teha tuleb.
Lisaks kogusin pildid kokku siia: https://www.dropbox.com/sh/8xaljhlc22ox ... 6y1Ca?dl=0
Vähe mugavam vaadata.
Lisaks kogusin pildid kokku siia: https://www.dropbox.com/sh/8xaljhlc22ox ... 6y1Ca?dl=0
Vähe mugavam vaadata.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Pea kuu aega vaikus - aga mitte tegudeta.
Käisin siis täna Rakveres inspekteerimas. Olukord polegi nii hull kui arvasin - uksed ja kapott on suht kobedad, tagaluuk pea tutikas. Ülejäänud kere on muidugi oodatult läbi, kuid peale akukasti eriti selliseid auke, kust näpp läbi mahuks, ei olegi. Tööd on kõvasti, aga lootust ja pealehakkamist ka.
Välja vahetada tahaks küljekarbid, tiivad, A paneel ja esipaneel - nende lappimine pole väga mõtekas. Seega kellel plekke oma projektidest üle jäänud - pakkuge julgelt, enne kui Inglismaalt tellima hakkan. Ja pakkuda võib kõike, mitte ainult neid, mida loetlesin.
Ahjaa. Avarii jälgi autol ei paista olema. Küll aga on kaks-kolm plekkseppa erineva kvaliteediga parandusi teinud ning värvikihte oli õige mitu. Seega puhastamine oli parajalt töömahukas.
Pildimaterjal Dropboxis: https://www.dropbox.com/sh/8xaljhlc22ox ... 6y1Ca?dl=0
Käisin siis täna Rakveres inspekteerimas. Olukord polegi nii hull kui arvasin - uksed ja kapott on suht kobedad, tagaluuk pea tutikas. Ülejäänud kere on muidugi oodatult läbi, kuid peale akukasti eriti selliseid auke, kust näpp läbi mahuks, ei olegi. Tööd on kõvasti, aga lootust ja pealehakkamist ka.
Välja vahetada tahaks küljekarbid, tiivad, A paneel ja esipaneel - nende lappimine pole väga mõtekas. Seega kellel plekke oma projektidest üle jäänud - pakkuge julgelt, enne kui Inglismaalt tellima hakkan. Ja pakkuda võib kõike, mitte ainult neid, mida loetlesin.
Ahjaa. Avarii jälgi autol ei paista olema. Küll aga on kaks-kolm plekkseppa erineva kvaliteediga parandusi teinud ning värvikihte oli õige mitu. Seega puhastamine oli parajalt töömahukas.
Pildimaterjal Dropboxis: https://www.dropbox.com/sh/8xaljhlc22ox ... 6y1Ca?dl=0
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Uhh
Päris sõel on ikka
Kellegi poolt peale keevitatud lappide alt leiad veel kindlasti palju üllatusi.
Huvitav miks need liistud ( mis kere detaile ühendavad ) olid peale jäetud, nende all ka ju rooste.
Kas karbid lähevad ka vahetusse?
Palju palju jõudu.
a.
Päris sõel on ikka
Kellegi poolt peale keevitatud lappide alt leiad veel kindlasti palju üllatusi.
Huvitav miks need liistud ( mis kere detaile ühendavad ) olid peale jäetud, nende all ka ju rooste.
Kas karbid lähevad ka vahetusse?
Palju palju jõudu.
a.