Mehise ehituslugu
Keevised lihvin maha osaliselt ja võibolla ainult väga näha jäävates kohtades. Kuna autot ei restaureeri ja eesmärk ei ole teha plekitöid tulemusega nagu tehases seda tehti siis põhirõhk on roostekindlusel ja tugevusel.
Viimati muutis Mehis, 20 Jaan 2015, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Tänan heade sõnade eest!
Kõike plekke ise küll teha ei suudaks ja poleks vast mõtet ka. Aga mõnes kohas kuluks küll rohkem pleki paksust ära kui ainult 0.6 mm.
Tegemise isu otsa ilmselt ei saa, segavaks võivad muud kohustused ja tegemised osutuda. Hea asi pidi seismisega paremaks minema ja mul kiiret pole:
Kõike plekke ise küll teha ei suudaks ja poleks vast mõtet ka. Aga mõnes kohas kuluks küll rohkem pleki paksust ära kui ainult 0.6 mm.
Tegemise isu otsa ilmselt ei saa, segavaks võivad muud kohustused ja tegemised osutuda. Hea asi pidi seismisega paremaks minema ja mul kiiret pole:
Möödunud mõned nädalad mitte midagi mini kallal tehes. Sai siis täna järgmine lõik ette võetud ja alustatud aknalaua vahetamisega nii seest kui väljast. Pean ütlema, et paras juramine oli et need sealt kätte saada, eriti sisemise laua nurkade lahti saamine. Aga lõpuks siiski.
- Manused
-
- _MG_8746.JPG (244.05 KiB) Vaadatud 38294 korda
Re: D15 mini ehituslugu
Et mul eriti kiiret selle mini ehitamisega pole on vist kõigile juba selgeks saanud, viimane postitus on ka pea aasta tagune juba...
Aga eks pisi tasa on siin väiksemaid asju ikka ära tehtud. Samuti otsustasin 12 tolli pealt 10 peale minna.
Aga eks pisi tasa on siin väiksemaid asju ikka ära tehtud. Samuti otsustasin 12 tolli pealt 10 peale minna.
Viimati muutis Mehis, 04 Mai 2015, 09:50, muudetud 2 korda kokku.
Re: D15 mini ehituslugu
Ilus töö!
Üritad vöimalikult palju torusid ühest tükist väänata nagu ma näen?
Ma ostsin endale Henriku käest toruhunniku ära a teinud pole mitte midagi, garaazi ehitus neelab aja ära+veel töö kah.
Eks pean sult kunagi seda abiraami rentima ilmselt, kui üldse jöuan nii kaugele, momendil tundub köik tume....
Üritad vöimalikult palju torusid ühest tükist väänata nagu ma näen?
Ma ostsin endale Henriku käest toruhunniku ära a teinud pole mitte midagi, garaazi ehitus neelab aja ära+veel töö kah.
Eks pean sult kunagi seda abiraami rentima ilmselt, kui üldse jöuan nii kaugele, momendil tundub köik tume....
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: D15 mini ehituslugu
Tõesti ilus, hea näha et sa kohe tegema hakkasid
Selle alusega saab pärast mis iganes mootorile poolraame aretada 


Re: D15 mini ehituslugu
Raamiga on muidugi veel omajagu tegemist, kõik tuleb korralikult üle keevitada ning mootori kinnitused aretada. Seda küll vast alles siis kui mootor jälle koos ja saab vahele tõsta sest Ares mainis, et omajagu modimist need vajavad.
Eks ma hoian siis selle rakise alles ja kes soovib see annab teada. Või kui sa Indrek plaanid millalgi oma tegema hakata siis tule ja vea enda juurde ära.
Eks ma hoian siis selle rakise alles ja kes soovib see annab teada. Või kui sa Indrek plaanid millalgi oma tegema hakata siis tule ja vea enda juurde ära.
Re: D15 mini ehituslugu
Mis pöhjusel sa selle lükke tegid?Mehis kirjutas: Aga eks pisi tasa on siin väiksemaid asju ikka ära tehtud nagu näiteks honda mootor suzuki oma vastu vahetatud.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Re: D15 mini ehituslugu
Mehis jättis ikka kõige kõige olulisema ära, Suzuki g13b mootor on lihtsalt tegija
oma kw juures on seda oomphi ikka väga palju.

Re: Mehise ehituslugu
Natuke aega jälle möödas, aeg veidi Mini teha.
Algatuseks sai paar paeva ümber auto käidud ja mõeldud kust otsast siis peale hakata sest teha on ikka väga palju.
Sai siis ette võetud juhipoolne külg. Kõigepealt astmelaua välimine serv. Kuna see oli sõna otseses mõttes paberiks muutunud siis seda paigata polnud mõtet ja läks terves tükis vahetusse. Pintsliga krunt peale sest haljana tuleb rebane kallale juba paari päevaga, õhuniiskus nii suur. Edasi lendas rällakas sisse esimesse rattakoopasse. No ja muidugi roostet jagus korralikult.. Sai ka uks ja a-plekk ette tõstetud ning veidi plekke järgi aidatud.
Pinnad mis lähevad vastakuti kokku ja milledele hiljem ligi ei pääse lasen üle vedele tsingiga. Mõnede arust pole aerosoolil mingit mõtet aga leian et antud olukorras on parem ikka kui haljas vastu haljast. Nii sellega kõik, järgmiseks plaan siis asuda karpide kallale.
Algatuseks sai paar paeva ümber auto käidud ja mõeldud kust otsast siis peale hakata sest teha on ikka väga palju.
Sai siis ette võetud juhipoolne külg. Kõigepealt astmelaua välimine serv. Kuna see oli sõna otseses mõttes paberiks muutunud siis seda paigata polnud mõtet ja läks terves tükis vahetusse. Pintsliga krunt peale sest haljana tuleb rebane kallale juba paari päevaga, õhuniiskus nii suur. Edasi lendas rällakas sisse esimesse rattakoopasse. No ja muidugi roostet jagus korralikult.. Sai ka uks ja a-plekk ette tõstetud ning veidi plekke järgi aidatud.
Pinnad mis lähevad vastakuti kokku ja milledele hiljem ligi ei pääse lasen üle vedele tsingiga. Mõnede arust pole aerosoolil mingit mõtet aga leian et antud olukorras on parem ikka kui haljas vastu haljast. Nii sellega kõik, järgmiseks plaan siis asuda karpide kallale.
Re: Mehise ehituslugu
Tore et toimub miskit, minuoma ka samas seisus hetkel. Tundub et ka roostet samapalju 

Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Mehise ehituslugu
Ära nüüd luba vaimul raugeda!
a.
a.