saarlase esimesed Minid
Re: saarlase esimesed Minid
Oh kuidas mina olen niiskuse ja õhuga vaeva näinud.
Esiteks - vaata torud üle. Kui neis kasvõi mõnigi auk sees, siis jookseb õhk ikka otsemat teed. Minul näiteks juhipoolsest suurt midagi ei tulnud, suvel palavaga andis ikka tunda, ja just kaasreisija puhus üsna parajalt. Võtsin koopast toru välja, ei vajanud mingeid tööriistu, ja oligi ikka mõnusasti auguline. Pisut puhastamist ja McGyveri teipi ja teine tera.
Aknale puhutakse õhku ainult nn soojendist. Ka külm õhk liigub sedakaudu esiaknale. Märkimisväärselt ebaefektiivne. Taaskord aga vaata torud üle. Iga auk mõjutab efektiivsust.
Ja igasugune niiskus muidugi mõjutab kas aknad uduseks lähevad. Seega ma ise kisun ka talveks vaibad välja. Ning vaata ka üle kas ja kust niiskust sisse pääseb. Minul näiteks olid tagumised aknatihendid kehvasti.
Aga niiskuse puhul on oluline ka see, et kas niiskus ka välja pääseb! Olin möödunud talv üsna hädas ja aknad seest koguaeg jääs seetõttu. Niisiis sai lausa füüsikaraamatutesse süvenetud ja uuritud kondensatsiooni ja muud teemat.
Esimene asi, mida meeles pidada - meie kliimas on väljas alati kuivem õhk, kui autos. Ja see kehtib ka kui õues kallab paduvihma. Niiskuse liigutamiseks on vaja kuiva õhku ja seega, tee kõik avad lahti! Ise sõidan ikka nii, et allakeritavad aknad õrnalt pilukil ja tagumised aknad avali. Kohe, kui masin liigub, on aknad puhtad. Kui ummikus istud siis muidugi lähevad uduseks. Ja lõpuks sõitsin ka keset talve pakasega avali akendega.
Teine asi on, et kasuta esiklaasile puhumisel külma õhuvoolu. Sest selle Mini süsteemi häda on see, et rohkem õhku saab ta seest, kui õuest. Mis, nagu eelmises punktis räägitud, on niiskem õhk. Külmem õhk on aga kuivem ja sa tahad, et just see üle su klaasi puhuks.
Esiteks - vaata torud üle. Kui neis kasvõi mõnigi auk sees, siis jookseb õhk ikka otsemat teed. Minul näiteks juhipoolsest suurt midagi ei tulnud, suvel palavaga andis ikka tunda, ja just kaasreisija puhus üsna parajalt. Võtsin koopast toru välja, ei vajanud mingeid tööriistu, ja oligi ikka mõnusasti auguline. Pisut puhastamist ja McGyveri teipi ja teine tera.
Aknale puhutakse õhku ainult nn soojendist. Ka külm õhk liigub sedakaudu esiaknale. Märkimisväärselt ebaefektiivne. Taaskord aga vaata torud üle. Iga auk mõjutab efektiivsust.
Ja igasugune niiskus muidugi mõjutab kas aknad uduseks lähevad. Seega ma ise kisun ka talveks vaibad välja. Ning vaata ka üle kas ja kust niiskust sisse pääseb. Minul näiteks olid tagumised aknatihendid kehvasti.
Aga niiskuse puhul on oluline ka see, et kas niiskus ka välja pääseb! Olin möödunud talv üsna hädas ja aknad seest koguaeg jääs seetõttu. Niisiis sai lausa füüsikaraamatutesse süvenetud ja uuritud kondensatsiooni ja muud teemat.
Esimene asi, mida meeles pidada - meie kliimas on väljas alati kuivem õhk, kui autos. Ja see kehtib ka kui õues kallab paduvihma. Niiskuse liigutamiseks on vaja kuiva õhku ja seega, tee kõik avad lahti! Ise sõidan ikka nii, et allakeritavad aknad õrnalt pilukil ja tagumised aknad avali. Kohe, kui masin liigub, on aknad puhtad. Kui ummikus istud siis muidugi lähevad uduseks. Ja lõpuks sõitsin ka keset talve pakasega avali akendega.
Teine asi on, et kasuta esiklaasile puhumisel külma õhuvoolu. Sest selle Mini süsteemi häda on see, et rohkem õhku saab ta seest, kui õuest. Mis, nagu eelmises punktis räägitud, on niiskem õhk. Külmem õhk on aga kuivem ja sa tahad, et just see üle su klaasi puhuks.
with a mini (in pieces!)
Re: saarlase esimesed Minid
Kas Tallinnas oli miski tark sell, kes karpa paika regullib Minil ja niisama üle vaatab selle mootori töö?
Re: saarlase esimesed Minid
Härra Raimond Naaber.
See mees on tavalist neid kruvisid keeranud.
A.
See mees on tavalist neid kruvisid keeranud.
A.
Re: saarlase esimesed Minid
sama mure ja votaksin ka meeleldi jarjekorda.
Re: saarlase esimesed Minid
Must Mini sai siis kaasfoorumlasele maha müüdud täna 

Re: saarlase esimesed Minid
Tore-tore, et ka talvel Minisid ostetakse-müüakse. Kohtasin ka eile juhuslikult inimest, kes jutu käigus paotas, et neid Minisid on ikka raske leida
Auto24-s ei pidvat kohe mitte ühtegi olema! 
Aga loodame, et uus omanik siis infoust paotab.


Aga loodame, et uus omanik siis infoust paotab.
Cooper Sport
Re: saarlase esimesed Minid



Kas teema teen vöi mitte, ma veel eitea.
Aga ega neid palju müüa pole küll, mingi kuu vöi paar tagasi oli üks must Pärnu kandis, ja piltide järgi keskmiselt nutune, 1500.-
Kadus suht kiirelt.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: saarlase esimesed Minid
...kadus minu nimele ja liigub iga päev tallinnas90Deville kirjutas:![]()
![]()
Kas teema teen vöi mitte, ma veel eitea.
Aga ega neid palju müüa pole küll, mingi kuu vöi paar tagasi oli üks must Pärnu kandis, ja piltide järgi keskmiselt nutune, 1500.-
Kadus suht kiirelt.

Re: saarlase esimesed Minid
Vahepeal said tagluuk ja kapott mölemast küljest uue värvkatte ning mini osales pulmasöidukina. Kiiremas korras tuleb uksed korda teha, sest jubekoledad on. Muu kere vöiks ka teha, aga mötlen veel et kas kohe vöi jätan sügisesse.....


Re: saarlase esimesed Minid
Kui pöhi läbi ei paista, siis venita edasi.
Nagu ilmselt köigist teemadest näinud oled, siis see kipub selliseks miinimum aastaseks projektiks kujunema....
Ilmselt on probleem minus, aga mini pulmaautoks....wtf....koerapulm?
Nagu ilmselt köigist teemadest näinud oled, siis see kipub selliseks miinimum aastaseks projektiks kujunema....
Ilmselt on probleem minus, aga mini pulmaautoks....wtf....koerapulm?
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: saarlase esimesed Minid
päris koerad polnd, aga suht lühikesed küll
taheti teistsugust autot ja oli kohe vötta...

taheti teistsugust autot ja oli kohe vötta...
Re: saarlase esimesed Minid
Ka mina olen Miniga pulmaaautoks käinud.Meespool on minust ikka tugevam (loe:kogukam).Kõrvalistuja esiiste välja ja kõik normis.
Cooper Sport
Re: saarlase esimesed Minid
ma tömbasin esiistme max ette ja ruumi lahvelt isegi minusugusele 100kg ja 186cm asjale
Re: saarlase esimesed Minid
Vahepeal siis suurt tehtud ei midagi.
Peale pulma läks kuuri alla tagasi paariks kuuks kuniks kevad käes.
Kevadel suri puhur sootuks ära, peab kah miskit aretama sinna. Lisaks hakkas salongiradikas ka lekkima, see sai välja ühendatud hetkel.
Sai ostetud 13'' laia randiga veljed ja neile ka sportspack replica laiendid. Mölemad alles kuuriall ja ootavad värvi.
Gaasitross sai uus tehtud ja sai päris heaks, aga mitte ideaalne.
Udutule kinnitus mädanes ära - tegin uue.
Muusika panin sisse - ovaalid taha aknalauale ja ette armatuuri külge, kus need puhuriavad, sinna sisse surasin kölarid. Ma ei tea kui tark tegu se oli, aga no kuskile mujale pole ju panna ees. Ukse sisse ei mahu mitte kuidagi ja miskit kasti ka ei tahtnud ehitada...
Muidu vist kalla ja talla...
Ise panin tööle ära ja pill jäi proua kätte. Nüüd teatas, et piduriklotsid eest olla kulunud - metall metalliga. Siis tuli meeelde, et parem esipidur vist jäi peale jah...
Mis mööduga vöi hoopis oskab mingit linki viidata, millised kettad selllel küljes on, et teaks jupid ära tellida koju tulemise ajaks? Supportitele peab remont kiti ka vaatama siis ilmselt.
Uksi tahaks ka saada teist paari, et ei peaks autot seisma jätma uste restaureerimiseks. Ehk leiab ebayst miskit siis...
Möni slaid kah.
Gaasitrossi uuendamine käsil

Unistasin, et äkki mahutab orika laiendi alla aga waaaay ulme

Peale pulma läks kuuri alla tagasi paariks kuuks kuniks kevad käes.
Kevadel suri puhur sootuks ära, peab kah miskit aretama sinna. Lisaks hakkas salongiradikas ka lekkima, see sai välja ühendatud hetkel.
Sai ostetud 13'' laia randiga veljed ja neile ka sportspack replica laiendid. Mölemad alles kuuriall ja ootavad värvi.
Gaasitross sai uus tehtud ja sai päris heaks, aga mitte ideaalne.
Udutule kinnitus mädanes ära - tegin uue.
Muusika panin sisse - ovaalid taha aknalauale ja ette armatuuri külge, kus need puhuriavad, sinna sisse surasin kölarid. Ma ei tea kui tark tegu se oli, aga no kuskile mujale pole ju panna ees. Ukse sisse ei mahu mitte kuidagi ja miskit kasti ka ei tahtnud ehitada...
Muidu vist kalla ja talla...
Ise panin tööle ära ja pill jäi proua kätte. Nüüd teatas, et piduriklotsid eest olla kulunud - metall metalliga. Siis tuli meeelde, et parem esipidur vist jäi peale jah...
Mis mööduga vöi hoopis oskab mingit linki viidata, millised kettad selllel küljes on, et teaks jupid ära tellida koju tulemise ajaks? Supportitele peab remont kiti ka vaatama siis ilmselt.
Uksi tahaks ka saada teist paari, et ei peaks autot seisma jätma uste restaureerimiseks. Ehk leiab ebayst miskit siis...
Möni slaid kah.
Gaasitrossi uuendamine käsil

Unistasin, et äkki mahutab orika laiendi alla aga waaaay ulme

