Nende ise ehitatud turboautode kohta kehtivad üldiselt kurvad faktid. On üldse kolme liiki turboautosid: Tehasest tulnud, mis sõidavad ja kestavad. Ise ehitatud, mis on pidevalt laiali, või kohe, kohe laiali. Projektistaadiumis, mis veel tehaseseades, aga mille turbotamiseks omanik kogub rauda ja raha. Tõsi on ka see, et 98% netis kajastuvatest tuuningu nippidest on korralik BS.
On väga üksikuid tegelasi kelle tehtud asjad koos püsivad ja kelle ümber sumiseb eufooriline internetikogukond, sumisedes, et näe, õnnestunud Turbotamine

Koos püsimine eeldab ennekõike süviti asjast aru saamist, veel korralikumat tööd ja korraliku hulka pappi.
Vaadates mini mootori ja k.kasti õmblusmasinat meenutavat konstruktsiooni, siis turbo oma olemuselt ei sobi juba põhimõtteliselt. Turbo oma olemuselt annab ennekõike olulise väändemomendi lisa. Garanteeritult ei sobi see, aga kõrsikpeenikeste ja madalakvaliteediliste veomehanismide ja detailidega.
Vabalthingava järgiaitamine, aga annab hobuseid eelkõige kõrgetel pööretel, mis pole detailidele nii võrd stressi tekitav.
Turbotamisest ja selle kurvast statistikast võib järeldusi teha ka TurboClub.ee foorumit lugedes.
Kõik ei ole kuld, mis hiilgab
Aga turbotamine, kui mootori duuning üldiselt, on kasutegurilt ja soorituselt parim, kindlasti.