
U.
/ise juba kaua 98 peal/
See 95-ne "solkimine" on küll asi, mida võiks veidi rohkem kommenteerida ja mõne allika oma väite kinnituseks ka lisada, sest muidu on see järjekordne linnalegend, millel ei ole lihtsalt mingit tõepõhja all.ksuuk kirjutas:Lühidalt, kui võrrelda vene bensiinidega, siis 95 on tegelikult kuskil oktaanarvuga 88 ja 98 kuskil 92. Kui Mini -d projekteeriti, siis oli minutetada min 91 oktaanarv soovitet. Lisaks reeglina 98 -t ei solgita, seega on see puhtab ja kuna oktaanarv on kõrgem, siis seda ka kulub vähem, kuna peab vähem gaasipedaali talluma.
Kõige rohkem müüdavat solgitakse alati. 95 solkimist on palju avastatud, 98 omi mitte. Aga tee proovi, kutsu labor kohale ja lase testida mõnda nurgatagust tanklat, siis näed.mikk kirjutas: See 95-ne "solkimine" on küll asi, mida võiks veidi rohkem kommenteerida ja mõne allika oma väite kinnituseks ka lisada, sest muidu on see järjekordne linnalegend, millel ei ole lihtsalt mingit tõepõhja all.
Tavaline on min 91 RON. Tootenimetus on eksitav jah, osades riikides on vaid Normal ja Super. Oktaanarvu erinevus sõltub meetodist, üks on mootorimeetodil, teine uurimismeetodil saadud. Vene ajal tähistati bensiini oktaanarvu mootor- ja nüüdsel ajal uurimismeetodil. Info lihtsalt kõrvu jäänud spetsidega vesteldes. Ise ei solgi ega müü.mikk kirjutas:Aga kas siis Mini soovitatav miinimum 91 on ka tootenimetus või reaalne oktaanarv? Ja kui sa juba kõiki bensiini puudutavaid vastuseid paistad teadvat, siis miks sel juhul sellised eksitavad tootenimetused? Või on sul elukutse selline kütusega seotud? Solgid isegi? :P
Eeldan, et juba kõike ise kontrollisid ja Raivo juures käisid? Siis mine Laki Autosse näiteks. Või Hiteh -sse.ranno kirjutas:Jõudsin teel ühest remondi kohast teise taksojuhi sabas / soovitusel veel ühe koha läbi sõita kuni lõpuks maandusin ikkagi bemmi keskuses, kus öeldi et ka neil ei ole vastavat tarkvara :shock: , aga nad on nõus ette võtma ja uurima, aga lubada nad ei saa... :cry:
Mõistus otsas M.O.T.T