Täna võtsime Jannoga kapotialuse käsile .. õlifilter ja õli sisse, siis sai sidur pärast mõningast proovimist õhutatud, radika peale kulus vist kõige rohkem aega, et kõik mutrid lõpuks paika saada.
Voolikud samuti ühendatud, kuigi päris kindel veel pole, kas läks õiges järjekorras kollektorisse.
Bauhausist ostetud põlvedega polnud midagi teha, natuke vale mõõt .. Ares just täna mainis, et enne ostmist tuleb mõõta

Õnneks leidus garaažis sobivat mõõtu toru, mis käiku läks
Sumpsi ja käiguvahetusega tekkis lisa ajakulu .. kui mõlemad küljest ära, siis kõigepealt tuleb käiguvahetus paika saada, muidu ei mahu polt läbi .. splindi osas ka tarkust juures

Mõlemad jubinad küljes ja kell kohe kohe 21.30 ehk siis jalka algab .. seega homseks jäävad küünla juhtmed õiges järjekorras ning aju ja täis aku, siis võib võtit keerata .. pidurivõim ja õhutamine pärast seda ning peakski valmis olema.
Kaotatud asjade kastis veel mõningane kogus polte aga loodetavasti leiavad lõpuks oma koha
