
Margo 1975 Morris Mini
Tere,
Operatiivselt küll ei õnnestunud, aga parem hilja, kui mitte kunagi
Eilne tööpäev venis oodatust pikemaks, mis omakorda tähendas ka hilisemat Jõhvi jõudmist. Kui Savisaargradi ja lähimate naabrite piiridest välja sai, oli ülejäänud teekond kevadpäikeses puhas nauding:)

Töökotta jõudsin alles kella 8 paiku. Viimased pildid kompleksest Minist:


Esimese tööna tuli autolt eemaldada kõik mis väliseid keretöid segada võiksid. Kahjuks ei olnud käepärast üht kõige pisemat võtit, millega kütusepaagi kaant eemaldada, nii jäi osa asju veel külge. Samuti klaasid, kuna nende eemaldamisel oleksid abikäed ära kulunud.
Kuna selleks hetkeks rohkem ise midagi eemaldada ei viitsinud, otsustasin lihvijat? proovida ja mõningad katusepealsed ämblikuvõrgud eemaldada ja proovida ka mujalt kerelt nähtavaid värvikahjustusi eemaldada - ikkagist esimest korda elus selline aparaat käes
Aga kuna me kõik oleme inimesed, siis lõpetasin tööpäeva kella poole kahe paiku öösel ja minust jäi Mini maha sellisena:


Operatiivselt küll ei õnnestunud, aga parem hilja, kui mitte kunagi

Eilne tööpäev venis oodatust pikemaks, mis omakorda tähendas ka hilisemat Jõhvi jõudmist. Kui Savisaargradi ja lähimate naabrite piiridest välja sai, oli ülejäänud teekond kevadpäikeses puhas nauding:)

Töökotta jõudsin alles kella 8 paiku. Viimased pildid kompleksest Minist:


Esimese tööna tuli autolt eemaldada kõik mis väliseid keretöid segada võiksid. Kahjuks ei olnud käepärast üht kõige pisemat võtit, millega kütusepaagi kaant eemaldada, nii jäi osa asju veel külge. Samuti klaasid, kuna nende eemaldamisel oleksid abikäed ära kulunud.
Kuna selleks hetkeks rohkem ise midagi eemaldada ei viitsinud, otsustasin lihvijat? proovida ja mõningad katusepealsed ämblikuvõrgud eemaldada ja proovida ka mujalt kerelt nähtavaid värvikahjustusi eemaldada - ikkagist esimest korda elus selline aparaat käes

Aga kuna me kõik oleme inimesed, siis lõpetasin tööpäeva kella poole kahe paiku öösel ja minust jäi Mini maha sellisena:


Täna hommikul sai töökojas masinaid väheke ümber paigutada ja nii sai ka Mini vähe valgema nurgakese. Siin pildil siis juba eemaldatud klaasidega:

Nüüd oli käes aeg eemaldada kõik ülejäänud detalid ning valmistada auto ette suuremat sorti pragunenud pahtli ning rooste eemaldamiseks.
Esimese, pika, vahetuse lõpuks nägi Mini välja selline:


Kohe kui siin kirjutamise lõpetan suundun töökotta tagasi ja kui omanikud mind ööseks koju ei aja, siis kavatsen vabatahlikult lahkuda alles siis, kui kõik puhastustööd tehtud on
Ilusaid munadepühi ja uute teemavärskendusteni

Nüüd oli käes aeg eemaldada kõik ülejäänud detalid ning valmistada auto ette suuremat sorti pragunenud pahtli ning rooste eemaldamiseks.
Esimese, pika, vahetuse lõpuks nägi Mini välja selline:


Kohe kui siin kirjutamise lõpetan suundun töökotta tagasi ja kui omanikud mind ööseks koju ei aja, siis kavatsen vabatahlikult lahkuda alles siis, kui kõik puhastustööd tehtud on

Ilusaid munadepühi ja uute teemavärskendusteni

Varahommikust 
Ares, sul on osaliselt täiesti õigus
Kuna selle Mini puhul pole tegu tinakelgu, vaid pahtlisaaniga, siis ei hakka ka mina tema olemust selle värskendamisega muutma
Suure tõenäosusega too pahtlist katus saab saatuslikuks ka minu helesinisele unistusele Mini keretööd selle nädalavahetusega ära teha. Aga kaks pikka päeva on veel ees 
Teine vahetus on tänaseks läbi. Selle jooksul sai aktiivselt puhastamisega tegeletud:



Ja esimesed kohad onupoja poolt pahteldatud:


Kuid paistab, et pahtlit kulub selle autokese peale veel üksjagu...
Egas midagi, nüüd kerge uinak ja hommikul uue hooga edasi

Ares, sul on osaliselt täiesti õigus



Teine vahetus on tänaseks läbi. Selle jooksul sai aktiivselt puhastamisega tegeletud:



Ja esimesed kohad onupoja poolt pahteldatud:


Kuid paistab, et pahtlit kulub selle autokese peale veel üksjagu...
Egas midagi, nüüd kerge uinak ja hommikul uue hooga edasi

Janno, ma lihtsalt ei vaata sinna kust roostet leida võib
Kuid tegelikult on seda tegelast ka selle värskenduse käigus juba kohatud.
Mehis, jah, katus oli suures osas kaetud väiksemate ja suuremate pragudega, mis vihmaste ilmadega lausa vulkaanide mõõtmeid võtsid. Need olid ka peamiseks põhjuseks, miks värskendus üldse ette sai võetud. Algne kartus oli, et need mõrad või lõhed on roostes katuseplekist, aga nüüd kui kõik vaod on ära lihvitud tuli välja, et enamus olid põhjustatud halvast pahteldusest - pahtlikihi sees olid korralikud õhumullid, mis siis ilmastkulolude toimel on pealmist kihti kergitama hakanud. Vähemalt pooled lõhedest ei ulatanud üldse metallinigi. Kõige koledam oli olukord vasakpoolse ukse kohal olnud lõhega, kuna selle all oli vesi ikka korraliku töö teinud. Kuid õnneks oli katuseplekk nii paks, et kannatas kogu rooste välja lihvida.
Mismoodi me kavatseme vältida tulevasi lõhesid on veel lahtine. Kui tahaks, et see katus oleks "igavene", siis tuleks terve katus pahtlist puhtaks lasta ja siis klaaskiudpahtliga katta, aga me pole veel otsustanud, kas tahame nii mahuka töö ette võtta, sest lähiaastatel oleks mul selle katusega niikuinii järgmised plaanid ja siis oleks praegune mahukas töö mõttetu. Seda enam, et see katus ei olnud ka UK-st tulles just väga sirge. Eks täna/homme otsustame.
Uus värv tuleb sama ja kui õnnestub siis just sama edev
Pildid kahjuks ei anna värvi tegelikku olemust edasi 
Eks tegelikult kibelesid käed juba ammu keretöid tegema, aga ilus talv tegi oma, et see nii hilja peale jäi
Tänud, edu läheb väga vaja
Ja mõned pildid ka tänasest esimesest vahetusest.
Esiots lihvitud ja sirgemaks kopsitud:

Katus pärast pahtlilõhede eemalamist. Teravsilmad võivad erinevad kihid kokku lugeda

Tagumik peaaegu pahteldamiseks valmis:

Krossitrenni lõpuks üks seljavenitusharjutus:D

Nüüd on aga lõuna läbi ja aeg teise vahtusse suunduda

Mehis, jah, katus oli suures osas kaetud väiksemate ja suuremate pragudega, mis vihmaste ilmadega lausa vulkaanide mõõtmeid võtsid. Need olid ka peamiseks põhjuseks, miks värskendus üldse ette sai võetud. Algne kartus oli, et need mõrad või lõhed on roostes katuseplekist, aga nüüd kui kõik vaod on ära lihvitud tuli välja, et enamus olid põhjustatud halvast pahteldusest - pahtlikihi sees olid korralikud õhumullid, mis siis ilmastkulolude toimel on pealmist kihti kergitama hakanud. Vähemalt pooled lõhedest ei ulatanud üldse metallinigi. Kõige koledam oli olukord vasakpoolse ukse kohal olnud lõhega, kuna selle all oli vesi ikka korraliku töö teinud. Kuid õnneks oli katuseplekk nii paks, et kannatas kogu rooste välja lihvida.
Mismoodi me kavatseme vältida tulevasi lõhesid on veel lahtine. Kui tahaks, et see katus oleks "igavene", siis tuleks terve katus pahtlist puhtaks lasta ja siis klaaskiudpahtliga katta, aga me pole veel otsustanud, kas tahame nii mahuka töö ette võtta, sest lähiaastatel oleks mul selle katusega niikuinii järgmised plaanid ja siis oleks praegune mahukas töö mõttetu. Seda enam, et see katus ei olnud ka UK-st tulles just väga sirge. Eks täna/homme otsustame.
Uus värv tuleb sama ja kui õnnestub siis just sama edev


Eks tegelikult kibelesid käed juba ammu keretöid tegema, aga ilus talv tegi oma, et see nii hilja peale jäi

Tänud, edu läheb väga vaja

Ja mõned pildid ka tänasest esimesest vahetusest.
Esiots lihvitud ja sirgemaks kopsitud:

Katus pärast pahtlilõhede eemalamist. Teravsilmad võivad erinevad kihid kokku lugeda


Tagumik peaaegu pahteldamiseks valmis:

Krossitrenni lõpuks üks seljavenitusharjutus:D

Nüüd on aga lõuna läbi ja aeg teise vahtusse suunduda

Tänane teine vahetus on seljataga.
Sel ajal kui mina foorumis päeva esimest poolt kirja panin, asuti töökojas juba katust pahteldama, nii et selleks ajaks kui Margo fotokaga töökotta jõudis olid tööd juba alanud
Kõige hullemas seisus olnud katuse serv pärast puhastamist:

ja esimese klaaskiudpahtli kihi all:

Siiani ainuke koht kus relaka käiku lasime oli vasak esimene rattakoopa serv:

Kuna see sai eelmine aasta väheke kannatada ja oli nii hullult laines ja liitekohast roostes, et lihtsam oli tükk välja lõigata ja uus kaar asemele panna. Seeläbi sai ka tiiva serv tugevam. Kahjuks käis see lõikamine ja uue keevitamine nii kiiresti, et kui meenus, et sellest võiks ka pilti teha, olime jõudnud selle juba klaaskiudpahtliga katta

Oma osa klaaskiudpahtlit said ka teised eisosa sügavikud:

Tööpäeva/öö lõpuks nägi minu Väike (P)Äike välja nagu üks korralik pühade muna

Esimene kiht pahtlit on peale kantud ja homme hommikul läheb suuremat sorti katuse voolimiseks. Eesmärk on saada parem tulemus kui see mis UK-s tehtud oli
Sel ajal kui mina foorumis päeva esimest poolt kirja panin, asuti töökojas juba katust pahteldama, nii et selleks ajaks kui Margo fotokaga töökotta jõudis olid tööd juba alanud

Kõige hullemas seisus olnud katuse serv pärast puhastamist:

ja esimese klaaskiudpahtli kihi all:

Siiani ainuke koht kus relaka käiku lasime oli vasak esimene rattakoopa serv:

Kuna see sai eelmine aasta väheke kannatada ja oli nii hullult laines ja liitekohast roostes, et lihtsam oli tükk välja lõigata ja uus kaar asemele panna. Seeläbi sai ka tiiva serv tugevam. Kahjuks käis see lõikamine ja uue keevitamine nii kiiresti, et kui meenus, et sellest võiks ka pilti teha, olime jõudnud selle juba klaaskiudpahtliga katta


Oma osa klaaskiudpahtlit said ka teised eisosa sügavikud:

Tööpäeva/öö lõpuks nägi minu Väike (P)Äike välja nagu üks korralik pühade muna


Esimene kiht pahtlit on peale kantud ja homme hommikul läheb suuremat sorti katuse voolimiseks. Eesmärk on saada parem tulemus kui see mis UK-s tehtud oli

- ElavLegend
- Postitusi: 65
- Liitunud: 04 Jaan 2009, 00:12
- Asukoht: viljandi
Tegelt 86ElavLegend kirjutas:ma sain ~85 prao kohta:D

Ma ei tea miks, aga see masin nöuab lausa mustasid triipe külgedele vöi musta katust, nagu sellel masinal on.

Vöi triip.

p.s Auto nimeks, vöiks saada Margo sprint.
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Jah, seda va kraavitäidet kulus sel nädalavahetusel sellele katusele ikka üksjagu 
Eile pidin kahjuks varem ära minema, kuid selleks ajaks oli onu oma kuldsete kätega katuse peaaegu siledaks saanud:

Eks viimane lihv on veel andmata, kuid suur töö on ära tehud.
Suure tõenäosusega nädala sees väga palju arenguid ei toimu, ehk jõutakse ülejäänud kere kallal nokitseda, kuid seda innukamalt läheb töö reedel edasi.
Eks võimalikud värvilahendused ole senikaua lahtised kuniks nad tehtud on
Mulle endale sümpatiseerib jalgpallihaigla sini-must-valge UK lipp, ainult et vähe sügavamates toonides.
Lihtsalt musta katuse kahjuks räägib see tõsiasi, et kuna Minil puuduvad katuse ääred, siis on keeruline määrata kui kaugelt, mis nurgast teine värv algama peaks.
Need Clubmani triibud on ilusad küll...
Õnneks saab tänapäeval igasuguseid kleepse tellida, nii et kui autol uus värv seljas ja muud tööd tehtud, siis võib kleepsutuuningu peale mõelda. Midagi jäädavat sellele Minile laki alla vast joonistama ei hakka
Ahjaa, ühe mõttena käis peast läbi ka katusele lihtsalt mustaga "happy face" teha
Margo Sprint ei kõla üldse halvasti, aga mulle meeldib teda praegu kutsuda Väike (P)Äike - seistes särab kui päike, aga kui liikuma hakkab, siis võib sähvida nagu äike

Eile pidin kahjuks varem ära minema, kuid selleks ajaks oli onu oma kuldsete kätega katuse peaaegu siledaks saanud:

Eks viimane lihv on veel andmata, kuid suur töö on ära tehud.
Suure tõenäosusega nädala sees väga palju arenguid ei toimu, ehk jõutakse ülejäänud kere kallal nokitseda, kuid seda innukamalt läheb töö reedel edasi.
Eks võimalikud värvilahendused ole senikaua lahtised kuniks nad tehtud on

Lihtsalt musta katuse kahjuks räägib see tõsiasi, et kuna Minil puuduvad katuse ääred, siis on keeruline määrata kui kaugelt, mis nurgast teine värv algama peaks.
Need Clubmani triibud on ilusad küll...

Õnneks saab tänapäeval igasuguseid kleepse tellida, nii et kui autol uus värv seljas ja muud tööd tehtud, siis võib kleepsutuuningu peale mõelda. Midagi jäädavat sellele Minile laki alla vast joonistama ei hakka

Ahjaa, ühe mõttena käis peast läbi ka katusele lihtsalt mustaga "happy face" teha

Margo Sprint ei kõla üldse halvasti, aga mulle meeldib teda praegu kutsuda Väike (P)Äike - seistes särab kui päike, aga kui liikuma hakkab, siis võib sähvida nagu äike
