Märdi Rover Mini 1.3 (MÜÜDUD)
Tore on, et Eestis selliseid "intelligentseid" ja "hea" huumorisoonega isikuid ikka leidub(ja neid on külluses).
Aga Harri, järgmine kord kui sa mingi murdja kinni püüad siis palun kutsu mind ka kohale...tahaks seal samas olla, kui sa parajasti näiteks kruvikeerajaga üritad tal ühte teatud väljaulatuvat kehaosa ära kangutada
Nüüdsest ma igatahes hoian oma kullakest tänava äärest öösiti eemal.
Aga Harri, järgmine kord kui sa mingi murdja kinni püüad siis palun kutsu mind ka kohale...tahaks seal samas olla, kui sa parajasti näiteks kruvikeerajaga üritad tal ühte teatud väljaulatuvat kehaosa ära kangutada
Nüüdsest ma igatahes hoian oma kullakest tänava äärest öösiti eemal.
Keegi eespool küsis veel selle Austin Metro kohta.........
See Mini "vanem vend" Austin Metro hakkab juba sõidukõlbulikuks saama ja jäänud on veel mõned pisitoimetamised enne ülevaatusele sõitu. Riputasin siia ka mõned pildid...
http://www.zone.ee/torumarket/MetroAlbum/
See Mini "vanem vend" Austin Metro hakkab juba sõidukõlbulikuks saama ja jäänud on veel mõned pisitoimetamised enne ülevaatusele sõitu. Riputasin siia ka mõned pildid...
http://www.zone.ee/torumarket/MetroAlbum/
Kes otsib see leijab, kuid jah liiga vähe on neid, ennem oli neid siin ikka rohkem, kui Tallinnas(räägin pea 7-9 aasta tagusest ajast. ), aga see selleks.t6ksti kirjutas:Võin masinat demonstreerida küll, kui sul, coca-cola, soovi on.
Aga ma järeldan, et sul on ka Mini? Tartus kohtan igatahes Minisid haruharva.
Kuigi ma vaatsin TM tabelits, siis uusi MINIsid on selle aasta 9 kuuga meie EW teedele 28 vöreldes eelmise aastaga +8 MINI. Aga palju aastas klassikalisi MINIsid siis meie EW teedele jöuab? Ma arvan, et suht arv uute kasuks on mäekörgune.
Ahja sain just üle eila endale dvd MusicBoxist[Hiinalinna juures olevast Selverist] (söber juhuslikult avastas ja andis mulle teada sellest) 49 krooni maksis see "The Ultimate History Of The MINI Cooper."
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Karta on, et uute MINIde arvu kasvu tõttu Eestis ongi selle aasta 9 kuuga arv nõndavõrd suurem kui eelmise aasta oma. Mingit tõisemat Minide lisandumist ma igatahes Tartu tänavatele pole märganud.
Igatahes, miniac ja coca-cola, minu iludus läheb 27november talvepuhkusele garaaži. Seega kui huvi on see aasta tulla, siis arutage omavahel, kuna te sooviksite tulla. Ise käin iga argipäev hommikuti ülikoolis ehk päevad on vabad. Saatke näiteks privaatsõnum, helistage 555 22 611 või jätke postitus siia. Midagi erilist mu Minis just ei ole, kuid oma suksusid võiks võrrelda küll
Igatahes, miniac ja coca-cola, minu iludus läheb 27november talvepuhkusele garaaži. Seega kui huvi on see aasta tulla, siis arutage omavahel, kuna te sooviksite tulla. Ise käin iga argipäev hommikuti ülikoolis ehk päevad on vabad. Saatke näiteks privaatsõnum, helistage 555 22 611 või jätke postitus siia. Midagi erilist mu Minis just ei ole, kuid oma suksusid võiks võrrelda küll
Keevitatud ning street legal.
Panen siis kirja oma viimased tegemised ning targemaks saamise.
Talvelõpus Minit garaaži alla pannes avastasin ühe hapu värgi - põhja vastu puutuvad alumised matid olid täiesti läbivettinud. Et vältida jäätumist-sulamist-jäätumist-sulamist jne, mis on Eesti talvele täitsa tavaline, kuid Minikesele eriti ei istu, siis tegin põhja mattidest puhtaks ning otsustasin probleemiga, et kust see raibe vesi sisse sai, kevade poole tegeleda. Põhja metalli katval paksul kihil olid küll kohati praod sees, kuid mitte mingit märkimisväärset auku silma ei hakanud.
Nüüd sai keevitaja juures ära käidud. Koorisin masina seest paljaks ning keevitamine hakkas peale. Tulemus - nutuses seisus tagumine poolraam enam-vähem uus, pagasiruumi augud kinni, põhja roostesemad kohad kinni ning küljekarpide mõnusad mõlemapoolsed augud kinni. Krundi ja kivikattega üle ning nüüd on kohe kindel sellise lägase märja ilmaga sõita, nagu täna on.
Samas ei leidnud ühtegi kindlat kohta põhjal, kust niisugune kogus vett sisse võiks pääseda, nagu mattide sees oli. Ilmselt võivad süüdi olla aknatihendite lodevus ning ajapikku sealt sisse tilkunud vesi.
Kuigi olen nüüd 2500kr vaesem, tean, et vähemalt ei kuku sõites tagumine poolraam ära, jalad ei vaju läbi põhja ning asjad mis ma pagasiruumi viskan, jäävad ka sinna. Pealegi sai selle hooaja esimene Minisõit tehtud, seega tuju on super . Homsest võib ringi kimada juba ilma talvekummideta ehk tänane eesmärk on Mini läikima löömine ning homne päev pidevalt ringi lasta
Talvelõpus Minit garaaži alla pannes avastasin ühe hapu värgi - põhja vastu puutuvad alumised matid olid täiesti läbivettinud. Et vältida jäätumist-sulamist-jäätumist-sulamist jne, mis on Eesti talvele täitsa tavaline, kuid Minikesele eriti ei istu, siis tegin põhja mattidest puhtaks ning otsustasin probleemiga, et kust see raibe vesi sisse sai, kevade poole tegeleda. Põhja metalli katval paksul kihil olid küll kohati praod sees, kuid mitte mingit märkimisväärset auku silma ei hakanud.
Nüüd sai keevitaja juures ära käidud. Koorisin masina seest paljaks ning keevitamine hakkas peale. Tulemus - nutuses seisus tagumine poolraam enam-vähem uus, pagasiruumi augud kinni, põhja roostesemad kohad kinni ning küljekarpide mõnusad mõlemapoolsed augud kinni. Krundi ja kivikattega üle ning nüüd on kohe kindel sellise lägase märja ilmaga sõita, nagu täna on.
Samas ei leidnud ühtegi kindlat kohta põhjal, kust niisugune kogus vett sisse võiks pääseda, nagu mattide sees oli. Ilmselt võivad süüdi olla aknatihendite lodevus ning ajapikku sealt sisse tilkunud vesi.
Kuigi olen nüüd 2500kr vaesem, tean, et vähemalt ei kuku sõites tagumine poolraam ära, jalad ei vaju läbi põhja ning asjad mis ma pagasiruumi viskan, jäävad ka sinna. Pealegi sai selle hooaja esimene Minisõit tehtud, seega tuju on super . Homsest võib ringi kimada juba ilma talvekummideta ehk tänane eesmärk on Mini läikima löömine ning homne päev pidevalt ringi lasta