Algusaastad on hägune maa nagu väljamaalt toodud autodega ikka. Eestisse tõi masina Indrek, tema tegi ka esimesed ja ehk kõige suuremad ja hädavajalikumad remonditööd. Kõigest saab lähemalt lugeda Indreku oma sõnades siit.
Auto ost toimus maikuu esimestel päevadel. Ostuplaaniga sai juba suuresti Haapsallu sõidetud ja auto oli väga meele järele. Ning Indrekuga saime kenasti nii jutule, et sõitsin veel samal õhtul autoga Tallinnasse.
Ja suu on siiamaani kõrvuni.
Eks väikeseid hädasid on olnud, kuid suuresti on auto kenasti korda tehtud. Olen ise peamiselt toimetanud elektriga - kaitsmeid tuleb aegajalt loksutada, teinekord on ka läbi läinud.
Vahepeal olen pannud esilaternatele ka "kulmud". Aga kas mulle meeldib koos või ilma ei suuda siiamaani otsutada. Küljesuunad said vahetatud läbipaistva korpuse vastu. Aknapesurid said vahetatud, sest eelmised olid lootusetult umbes (kuigi ma alguses kahtlustasin pumpa, mis siiani teeb minu meelest kurja häält, kuid vaikselt harjub ka sellega). Juhiistmele sai lisatud vahetükid, et pikemale mehele veel veidike ruumi juurde teha. Ahjaa, ning WD40 on lastud pea igasse auku. Et nagu, when in doubt, lubricate!
Aga nagu näha, siis suuresti sellised mugavusega seotud väikesed parendused. Suurematest ettevõtmistest on kunagi plaanis elekter täielikult renoveerida, et pääseda sellest kaitsmete logistamisest. Pakiruumi sooviks kenamaks teha. Ning minekus on aegajalt väike auk sees, eriti külma mootoriga. Sellest rääkis ka Indrek oma teemas. Et eks peab süüdlast hakkama selgitama. Ning sooviks ka ehk välja nuputada mingi arvutiasja, et ECU käest ka mingeid numbreid saaks.
Kuid midagi pakilist otseselt ei ole ja eks jõudumööda nokitsen.
Ja täna sai siis ette võetud ka üks vähe suurem töö. Konditsioneer sai täielikult välja kistud, tükkideks lammutatud, kraamitud ja uuesti kokku lapitud. Vahepeal kippus ta tegema ebameeldivat ininat ning mitte elutähtsa osa laiali lammutamine tundus täiesti jõukohane.
Konditsioneeri seest leidsin hulgem prahti ja puru ja kaks Saksa marka. Must oli see seest tõesti. Paksu musta kihi all. Ning matikesed (materjali nimi ei meenu kohe) olid muutunud nii rabedaks, et murenes puutumisel nagu liivakook. Muidu on aga üsna lihtne ettevõtmine, keera ainult kruve. Ja paar tundi hiljem paitas konditsioneeri sumin lausa kõrvu, ei inise enam. A good days work!


