Mootoril jääb hing kinni :)
Mootoril jääb hing kinni :)
Mul siis selline jama millest ma ise aru ei saa, kui järsemalt gaasi vajutada siis tõmbab mootoril hinge kinni, täpselt nagu vastupidine effekt oleks.
Kui sujuvalt vajutada pole mingit probleemi ja muidu töötab kah perfektselt.
On's kellegil aimu millest see võiks põhjustatud olla. Miski sõber väitis ,et kiirenduspump aga Mini'l ju seda pole või mis?
Kui sujuvalt vajutada pole mingit probleemi ja muidu töötab kah perfektselt.
On's kellegil aimu millest see võiks põhjustatud olla. Miski sõber väitis ,et kiirenduspump aga Mini'l ju seda pole või mis?
Tal vist pritsega auto, 1,3i nagu oli teises teemas. Aga eks see viita vist gaasiasendi andurile vöi millelegi sellisele. Kütusefiltri vahetamine vast kah paha ei teeks. Siis uuri veel ega lisaöhku kuskilt ei saa, töötava mootoriga susista eetrit(startgaasi) ümber selle asja mis öhupuhasti all on, kui mootor pöördeid muudab vöi välja sureb siis oled leidnud lekkekoha.
Käisin täna esimest korda vormeliga testimas..... peale minu 19 ringist peenestamist, korduvat väljasuretamsit ja umbes 6 spinni hakkas masin järgmise sõitja ajal ka kapriisitama.
Tekkiski põhim. sama efekt, et järsult gaasi vajutades poos kinni ja kadus kõik jõud ära..... panime läpaka taha ja diagnostiak mees vaatas kõik võimalikud aju ja Moteci näidud üle , ent ei leidnud probleemi.
Otsutsasime, et parim ravi on kiire sõit ja täpselt nii ka oli
Sõideti mõned otsad täisgaasil ja pärast kippus kõik nagu korras olevat
Aga, et mis sellest jutust Sinul kasu võib - olla !? Ega ma ka ei tea, aga äge päev oli
Tegelikult jah juhtub sellist probleemi rohkem nagu karburaatorite puhul. Soovitan ka kõrgetel pööretel autol hingata lasta ja päarst edasi vaadata
Tekkiski põhim. sama efekt, et järsult gaasi vajutades poos kinni ja kadus kõik jõud ära..... panime läpaka taha ja diagnostiak mees vaatas kõik võimalikud aju ja Moteci näidud üle , ent ei leidnud probleemi.
Otsutsasime, et parim ravi on kiire sõit ja täpselt nii ka oli
Sõideti mõned otsad täisgaasil ja pärast kippus kõik nagu korras olevat
Aga, et mis sellest jutust Sinul kasu võib - olla !? Ega ma ka ei tea, aga äge päev oli
Tegelikult jah juhtub sellist probleemi rohkem nagu karburaatorite puhul. Soovitan ka kõrgetel pööretel autol hingata lasta ja päarst edasi vaadata
Siis tegelikutl võib see tuleneda ka kehvakvaliteedilisest kütusest. Aga noh siis ta peab tõeline sõnnik olema........
Siis jääb muidugi üle aju ja andurid. Kuna Minil midaig märikimisväärset peale lambda ei ole siis ehk on tema kuidagi lolliks läinud.
Aga iseenesest on vist siiski ju süüte probleem... et tuleb liiga palju bensiini peale ja ta ei jõua seda ära põletada ja hakkab ennast ära pooma.
Aga jah, süüdet juhib aju mis saab oma info peaasjlikult lambda andurist.
Siis jääb muidugi üle aju ja andurid. Kuna Minil midaig märikimisväärset peale lambda ei ole siis ehk on tema kuidagi lolliks läinud.
Aga iseenesest on vist siiski ju süüte probleem... et tuleb liiga palju bensiini peale ja ta ei jõua seda ära põletada ja hakkab ennast ära pooma.
Aga jah, süüdet juhib aju mis saab oma info peaasjlikult lambda andurist.
See probleem ajabki lambda anduri omadega lolliks. Kahjuks jah jäi enne mainimata , et lambda ise on väga harva vigane tavaliselt siiski kuskilt mujalt mingi probleem.
Rannol oli probleemisk vist see, et võttis väljalaske kollektori vahelt õhku vaikselt sisse ja seega arvas lambda , et mootor põletab liiga vähe kütust ( väljalaske gaasid olid liiga hõredad)
Teine variant on see, et ka peale lambda andurit olev auk võib põhjustada rõhu langemist ja teistsuguste tingimuste teket. Kui sul kütuse kulu on normis ja tagant mingit tohutut suitsu ka ei pritsi siis on ilmselt jah lihtsalt kuidagi mingi rõhu probleem.
Kontrolli oma väljalase alates kollektorist üle.
Rannol oli probleemisk vist see, et võttis väljalaske kollektori vahelt õhku vaikselt sisse ja seega arvas lambda , et mootor põletab liiga vähe kütust ( väljalaske gaasid olid liiga hõredad)
Teine variant on see, et ka peale lambda andurit olev auk võib põhjustada rõhu langemist ja teistsuguste tingimuste teket. Kui sul kütuse kulu on normis ja tagant mingit tohutut suitsu ka ei pritsi siis on ilmselt jah lihtsalt kuidagi mingi rõhu probleem.
Kontrolli oma väljalase alates kollektorist üle.
Roomasin eile natuke Mini all. Otseselt ühtegi auku väljalaskes ei leinud ja roostet kah mitte. Kuid niipalju tuli välja ,et katalüsaatori ja sumpsi ühenduskoht vist laseb või lasi läbi ja üks polt oli kah imelikult lahti.
Eks täna üritan asja ilusti termopastaga jälle kokku panna, kahtlane küll kas see mu gaasi probleemi lahendab.
Eks täna üritan asja ilusti termopastaga jälle kokku panna, kahtlane küll kas see mu gaasi probleemi lahendab.