
Suundusin nimelt koos Marustega tehnilisse ülevaatlusesse. Kõik ei läinud kahjuks nii kergelt, nagu lootsin ning tuleb korras masinaga tagasi minna

Esimene probleem oli "väheohtik" - vasak poolteljekumm katki. Nii palju kui ma aru saan, pole "väheohtlike" probleeme vaja korduvülevaatluseks korda teha ning nelja sellise veaga oleks veel läbi saanud. Kuid...
Teine probleem, nii-öelda "ohtlik rikke", mille tõttu läbi ei saanud, oli,et alumised šarniirid on lõtkuga.
Oskab keegi äkki aidata ja vastata paarile küsimusele..
1) Kas korduvülevaatlusel muid funktsioone ja probleeme peale eelnevalt avastatud rikete ei kontrollita?
2) Mina kui mitte eriline autode tundja ei tea, mis asjad on alumised šarniirid. Mind ajab isegi segadusse sõna "lõtkuga". Ilmselt siis katki jah. Millega tegu on?
3) Ega kellelgi neid alumisi šarniire ei juhtu üle olevat?
Tänud ette
