Minidel millised mootorid?
Minidel millised mootorid?
Sooviks siis teada millised mootoreid on minidel tehtud.
Tean, et 1,1l ja 1,3 aga kw huvitavad ka?Kas kõik on karbussiga või on ka sissepritse mootoreid?
Ette tänades?
Margus
Tean, et 1,1l ja 1,3 aga kw huvitavad ka?Kas kõik on karbussiga või on ka sissepritse mootoreid?
Ette tänades?
Margus
Ehk alates 94 a. on kõik sissepritsega mootorid. Kas ma sain õigesti aru. Neid on ikka niipalju erinevaid, et ei tea kohe , mida eelistada..(39 kW;31 kW; 45 kW; 30 kW ; 46 kW) andmed mobile.de.... või on need 31kw ja 30 kw; 45kw ja 46kw tegelikult samad mootorid.
Et ootaks siinsetelt miniomanikelt erinevate mootorite eelistusi ja puudusi.
Õudsalt tahaks juba sõitma hakkata

külaline oli nõlvak:)Anonymous kirjutas:Ehk alates 94 a. on kõik sissepritsega mootorid. Kas ma sain õigesti aru. Neid on ikka niipalju erinevaid, et ei tea kohe , mida eelistada..(39 kW;31 kW; 45 kW; 30 kW ; 46 kW) andmed mobile.de.... või on need 31kw ja 30 kw; 45kw ja 46kw tegelikult samad mootorid.
Et ootaks siinsetelt miniomanikelt erinevate mootorite eelistusi ja puudusi.
Õudsalt tahaks juba sõitma hakkata
Ühe kubatuuriga mootoreid on palju erinevaid, millel on ka erinevalt jõudu. Seda annavad erinev väljalaskesüsteem, erinev õhufilter, erinev karburaator - midaiganes. Aga reegel on ikka seesama, et mida suurem mootor, seda rohkem jõudu.
Mobile.de ja autoscaut24.de jms portaalid annavad auto müüjale vaikimisi valiku tootja antud andmete järgi s.t. kui on modifitseeritud mootor, siis tehaseandmetest erinevat kW arvu ta ise panna ei saa. Sellest tingitult ka kõigil üks kW arv.
Karpa lollikindlus ei ole midagi absoluutset. See on peenmehhaanika, mis liigub (järelikult ka kulub) pidevalt ja võib samamoodi üles öelda nagu sissepritse elektroonika. Pritsungil on mehaanika osa minimaalne aga on andurid jms.
Bensukulu vahe ei ole märkimisväärne. See sõltub ikka ja eelkõige jala raskusest.
Karbuss ja MPi on äkilisemad kiirendusel kui SPi. Tippkiirusel vahet pole.
Kui talvel tahad sõita siis osta k i n d l a s t i sissepritsega. Käivitub sõltumata ilmast probleemivabalt. Ja talvel tõenäoliselt ka ökonoomsem.
Lühidalt - pritsung on mugavama inimese lahendus. Kui on ikka hobi ja viitsid jännata siis on karpa õige fanaatiku valik. Aga ta nõuab üsna palju aega ja tahtmist tundmaõppimiseks.
Ahjaa. Kõrva taha panemiseks. Cooper tähendab alati seda, et kW peab olema ÜLE 40-ne. Alla selle on wannabe või müüja valetab (tahtmatult või tahtlikult - polegi oluline).
Lisaks veel, et Cooper oli tootmises kuni 1971 aastani aga nende (vanemate) mudelite ostmiseks vaevalt ühelgi eestlasel piisavalt raha või entusiasmi on. Uuesti tuli tootmisesse 1990 ja siis juba ainult 1,3se mootoriga. Ja alates 1994 sissepritsega.
Nii et näiteks see allolev auto on küll tore (päriselt) aga kuulutuse sisu ei ole õige:
MINI Mini Cooper 1.1 33 kW
Aasta: 1978
Mootor: 1.1 (33 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Keretüüp: kupee
Värvus: roheline met.
Soodushind: 39 000.- EEK
2 493.- EUR
Eks see nimi on hästi tuntud ja siis lisatakse kergekäeliselt alati kuulutustele.
Mobile.de ja autoscaut24.de jms portaalid annavad auto müüjale vaikimisi valiku tootja antud andmete järgi s.t. kui on modifitseeritud mootor, siis tehaseandmetest erinevat kW arvu ta ise panna ei saa. Sellest tingitult ka kõigil üks kW arv.
Karpa lollikindlus ei ole midagi absoluutset. See on peenmehhaanika, mis liigub (järelikult ka kulub) pidevalt ja võib samamoodi üles öelda nagu sissepritse elektroonika. Pritsungil on mehaanika osa minimaalne aga on andurid jms.
Bensukulu vahe ei ole märkimisväärne. See sõltub ikka ja eelkõige jala raskusest.
Karbuss ja MPi on äkilisemad kiirendusel kui SPi. Tippkiirusel vahet pole.
Kui talvel tahad sõita siis osta k i n d l a s t i sissepritsega. Käivitub sõltumata ilmast probleemivabalt. Ja talvel tõenäoliselt ka ökonoomsem.
Lühidalt - pritsung on mugavama inimese lahendus. Kui on ikka hobi ja viitsid jännata siis on karpa õige fanaatiku valik. Aga ta nõuab üsna palju aega ja tahtmist tundmaõppimiseks.
Ahjaa. Kõrva taha panemiseks. Cooper tähendab alati seda, et kW peab olema ÜLE 40-ne. Alla selle on wannabe või müüja valetab (tahtmatult või tahtlikult - polegi oluline).
Lisaks veel, et Cooper oli tootmises kuni 1971 aastani aga nende (vanemate) mudelite ostmiseks vaevalt ühelgi eestlasel piisavalt raha või entusiasmi on. Uuesti tuli tootmisesse 1990 ja siis juba ainult 1,3se mootoriga. Ja alates 1994 sissepritsega.
Nii et näiteks see allolev auto on küll tore (päriselt) aga kuulutuse sisu ei ole õige:
MINI Mini Cooper 1.1 33 kW
Aasta: 1978
Mootor: 1.1 (33 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Keretüüp: kupee
Värvus: roheline met.
Soodushind: 39 000.- EEK
2 493.- EUR
Eks see nimi on hästi tuntud ja siis lisatakse kergekäeliselt alati kuulutustele.
Kas tõesti on sul see auto silmapiiril? Kui nii siis kümme punkti!
Pehme katus on ülimalt lahe asi. Eriti Minil. Väljavahetamine on mõttetu. Ja kallis. Eriti kui sul hetkel piigat ei ole
sest tähelepanu köidab see auto kõvasti ja ... järelduste tegemine on su enda rida juba. Kui hakkad vahetama, siis ostja leiad sellele luugile kergelt.
Mingeid hirme mina luugiga seoses õhutada ei oska. Huligaansus vast ehk ainult. Pehmeid asju armastatakse torkida. Ja kui korralikult kinni ei ole siis mühiseb maanteesõidul. Aga sooja hoiab ta paremini kui ülejäänud auto. Täiesti tavaline oli minul see, et muu auto sulas pikema sõiduga lumest puhtaks aga katus mitte. S.t. sealt ei läinud soojus läbi.
Pehme katus on ülimalt lahe asi. Eriti Minil. Väljavahetamine on mõttetu. Ja kallis. Eriti kui sul hetkel piigat ei ole

Mingeid hirme mina luugiga seoses õhutada ei oska. Huligaansus vast ehk ainult. Pehmeid asju armastatakse torkida. Ja kui korralikult kinni ei ole siis mühiseb maanteesõidul. Aga sooja hoiab ta paremini kui ülejäänud auto. Täiesti tavaline oli minul see, et muu auto sulas pikema sõiduga lumest puhtaks aga katus mitte. S.t. sealt ei läinud soojus läbi.