Pidurid
Pidurid
Eile hakkas Mini pidurdamisel imelikku häält tegema. Mitte krigin vaid selline... kohina moodi heli, kui pedaali vajutan. Kostub ühe tagumise ratta poolt.
Trumlid läbi?
Trumlid läbi?
Pakun kah, et klotsid läbi. Kui uusi ei leia - kisu vanad välja ja vii Pidurimeistrisse - panevad uued katted peale ja värvivad klotsid üle. Saab nagu uus. Üldjuhul kui hommikul viid, saad õhtul kätte.
www.pidurimeister.ee
www.pidurimeister.ee
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Ja hind ka sõbralik. Käisin quadi klotse seal alatasa tegemas, komplekti eest küsiti 200.- Poest uued maksid 4 korda rohkemUna kirjutas:Pakun kah, et klotsid läbi. Kui uusi ei leia - kisu vanad välja ja vii Pidurimeistrisse - panevad uued katted peale ja värvivad klotsid üle. Saab nagu uus. Üldjuhul kui hommikul viid, saad õhtul kätte.
www.pidurimeister.ee

1) Kui klotsidelt hõõrdepinnad maha on kulunud, siis taoline metall-metalli vastu käimine peaks vast rajumat heli tegema kui pelgalt „kohin“.
2) Kui tõesti mingi ime läbi kivike trumlisse on sattunud [loe ka: http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=893] siis peaks ka see hääl teine olema ja kostuma mitte ainult pidurdamise ajal.
Võibolla, kui Sa hiljuti klotse vahetasid, panid alumise tagasitõmbevedru valepidi tagasi. Vaata järele! Nimelt selle keskmine sirge osa peaks jooksma käsipiduri hoova pealt ja hoiduma võimalikult kaugele rattarummust.
Muide seal ON vahe sees. Vedru küll istub sinna igatepidi ja justkui saaks vabalt liikuda, kui aga pidurdamise ajal klotse alt otsast laiali surutakse, nihkub see vedru millimeeter/-paar üles poole ja kui Sa selle valepidi külge oled installeerinud, hakkab ta tõenäoliselt (aga ei pruugi) rummu vastu nühkima. Tundub jabur -aga näe, mul juhtus nii. Ei mäleta kas mingit heli selle juures täheldasin, või mis sõnadesse seda panna. Aga juhul kui Sul on sama stsenaarium ja Sa selle „kohina“ saatel edasi pidurdad, siis võib juhtuda ,et ühel hetkel jääb tagumisel rattal pidur peale -siis tead et see alumine vedru on keskelt läbi hõõrdunud.
Edu! Ja anna meilegi teada milles asi oli kui probl. lahendatud.
2) Kui tõesti mingi ime läbi kivike trumlisse on sattunud [loe ka: http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=893] siis peaks ka see hääl teine olema ja kostuma mitte ainult pidurdamise ajal.
Võibolla, kui Sa hiljuti klotse vahetasid, panid alumise tagasitõmbevedru valepidi tagasi. Vaata järele! Nimelt selle keskmine sirge osa peaks jooksma käsipiduri hoova pealt ja hoiduma võimalikult kaugele rattarummust.
Muide seal ON vahe sees. Vedru küll istub sinna igatepidi ja justkui saaks vabalt liikuda, kui aga pidurdamise ajal klotse alt otsast laiali surutakse, nihkub see vedru millimeeter/-paar üles poole ja kui Sa selle valepidi külge oled installeerinud, hakkab ta tõenäoliselt (aga ei pruugi) rummu vastu nühkima. Tundub jabur -aga näe, mul juhtus nii. Ei mäleta kas mingit heli selle juures täheldasin, või mis sõnadesse seda panna. Aga juhul kui Sul on sama stsenaarium ja Sa selle „kohina“ saatel edasi pidurdad, siis võib juhtuda ,et ühel hetkel jääb tagumisel rattal pidur peale -siis tead et see alumine vedru on keskelt läbi hõõrdunud.
Edu! Ja anna meilegi teada milles asi oli kui probl. lahendatud.
- Manused
-
- kulunud vedru.jpg (312.21 KiB) Vaadatud 41761 korda
-
- alumise vedru asetus.jpg (336.75 KiB) Vaadatud 41761 korda
Re: Pidurid
Olen siis oma autoga niikaugel, et vaja pidureid "õhutada". Kõik voolikud on küljest ära käinud e. siis kuskil tilkagi pidurivedelikku sees pole.
Süsteem koos ja siis kallasin anuma täis ja hakkasin pumpama. Muffigi.
Ehk ainuke võimalus mis olla saab on see, et kas anumal peab õhutamise ajal kork peal olema??? On see nõnda? Mis tundub imelik. Pidurivedelik igaljuhul anumast edasi ei jõua.
Nüüdseks võtsin võimu muidugi lahti ja ehk homme olen tagrem.
Käisime täna jalutamas kah:-)
Süsteem koos ja siis kallasin anuma täis ja hakkasin pumpama. Muffigi.
Ehk ainuke võimalus mis olla saab on see, et kas anumal peab õhutamise ajal kork peal olema??? On see nõnda? Mis tundub imelik. Pidurivedelik igaljuhul anumast edasi ei jõua.
Nüüdseks võtsin võimu muidugi lahti ja ehk homme olen tagrem.
Käisime täna jalutamas kah:-)
- Manused
-
- PA190022.JPG (104.85 KiB) Vaadatud 41547 korda
Re: Pidurid
Tali ju tuleb:-) Jeepi vaja:-)
Re: Pidurid
Aga minu meelest küll kork peal ei pea olema. Õhutamist alusta siis ikka kõige kaugemast nurgast ehk juhi poolt tagant, järgmisena kõrvalistuja tagant, juhipoolne esimene ja siis kõrvalistuja esimene.
No kui Eino maisina kohta linnadziip öeldi siis Sinu oma on lausa off-road masin
No kui Eino maisina kohta linnadziip öeldi siis Sinu oma on lausa off-road masin

Cooper Sport
Re: Pidurid
No kogu õhutasime nii nagu vaja! Aga tunub, et mure on peasilindri selles osas mis on mahtui. Sealt ei löö edasi.
Aga õhku nagu seal välja ajab??
Aga õhku nagu seal välja ajab??
Re: Pidurid
Korki kindlalt peal olema ei pea, kuidagi ju vaja näha kuidas vedelik kaob. Kõigepealt proovi kas vedelik ise läbi voolama ei hakka, seda soovitan mõne lähema nipliga proovida.
Kui sellest abi pole siis võib proovida ka miskise korgi-vooliku-surve asjandusega ülevalt vedelikku peale suruda. Pumpamisel on kah oma loogika ja sõltuvalt süsteemist natuke erinev, soovitan manuaaliga tutvuda, seal kirjas.
Kui sellest abi pole siis võib proovida ka miskise korgi-vooliku-surve asjandusega ülevalt vedelikku peale suruda. Pumpamisel on kah oma loogika ja sõltuvalt süsteemist natuke erinev, soovitan manuaaliga tutvuda, seal kirjas.
Re: Pidurid
Tervist härrased,
otsustasin siin teemas sõna võtta, sest endal sai just ise ühe 4x trummelpiduritega Minil see pidurite jama suvel läbi tehtud. Lõpptulemus sai hea, aga jama oli sellega kõvasti. Algas kõik sellest, et lubasin täiesti võõrale miniomanikule, et võin ta piduritele pilgu peale visata, sest tema väitel auto ei pidurda päris nii nagu peab. Auto oli päris kaua seisnud ning kui ma siis vaatama hakkasin, kuidas asja paremaks teha, selgus et piduripedaali vajutades ei juhtu üldse midagi. Täiesti null pidurit!!
Kuna pidurivedelik on oma olemuselt väga niiskuse sõbralik, siis igasugune kokkupuude välisõhuga ja selles sisalduva niiskusega tekitab süsteemis korrosiooni. Kui sul pidurivedelik peapumbast edasi ei liigu, siis on enamvähem kindel, et kuskil midagi on kinni roostetanud või on kuskil mingi soga ees. Minu juhtumi puhul oli peasilindri tööpind nii kahjustunud, et see tuli välja vahetada.
Võta peapumba küljest torud lahti ja vaata, kas peapumpa kallatud õli pedaali pressimise peale sealt välja tuleb. Kui tuleb, on sellega korras. Järgmise sammuna prooviksin ma suruõhuga, kas süsteemist õli läbi liigub - nende samade peapumba küljest lahti võetud toru otstest õhku sisse surudes, selgus minu puhul, et tagumistesse piduri silindritesse mitte midagi ei jõua - pidurivoolikud olid seest täiesti umbe roostetanud. Lasin Hiflexis uued teha ning vahetasin ka vanad töösilindrid taga uute vastu.
Sai kõik kokku pandud ning proovitud. Mingi pidurdav jõud tekkis kolmanda pedaali vajutamisega. Peale seda kiskusin ka esimesed lahti ning neljast töösilindrist olid 3 täiesti töökõlbmatud - kinni roostetanud.
Lõpptulemusena sai vahetatud autol kogu pidurisüsteem ning lasin pidurimeistris ka klotsidele uued katted peale panna. Ehk siis väikesest vaatamisest kujunes välja kogu süsteemi vahetus.
otsustasin siin teemas sõna võtta, sest endal sai just ise ühe 4x trummelpiduritega Minil see pidurite jama suvel läbi tehtud. Lõpptulemus sai hea, aga jama oli sellega kõvasti. Algas kõik sellest, et lubasin täiesti võõrale miniomanikule, et võin ta piduritele pilgu peale visata, sest tema väitel auto ei pidurda päris nii nagu peab. Auto oli päris kaua seisnud ning kui ma siis vaatama hakkasin, kuidas asja paremaks teha, selgus et piduripedaali vajutades ei juhtu üldse midagi. Täiesti null pidurit!!
Kuna pidurivedelik on oma olemuselt väga niiskuse sõbralik, siis igasugune kokkupuude välisõhuga ja selles sisalduva niiskusega tekitab süsteemis korrosiooni. Kui sul pidurivedelik peapumbast edasi ei liigu, siis on enamvähem kindel, et kuskil midagi on kinni roostetanud või on kuskil mingi soga ees. Minu juhtumi puhul oli peasilindri tööpind nii kahjustunud, et see tuli välja vahetada.
Võta peapumba küljest torud lahti ja vaata, kas peapumpa kallatud õli pedaali pressimise peale sealt välja tuleb. Kui tuleb, on sellega korras. Järgmise sammuna prooviksin ma suruõhuga, kas süsteemist õli läbi liigub - nende samade peapumba küljest lahti võetud toru otstest õhku sisse surudes, selgus minu puhul, et tagumistesse piduri silindritesse mitte midagi ei jõua - pidurivoolikud olid seest täiesti umbe roostetanud. Lasin Hiflexis uued teha ning vahetasin ka vanad töösilindrid taga uute vastu.
Sai kõik kokku pandud ning proovitud. Mingi pidurdav jõud tekkis kolmanda pedaali vajutamisega. Peale seda kiskusin ka esimesed lahti ning neljast töösilindrist olid 3 täiesti töökõlbmatud - kinni roostetanud.
Lõpptulemusena sai vahetatud autol kogu pidurisüsteem ning lasin pidurimeistris ka klotsidele uued katted peale panna. Ehk siis väikesest vaatamisest kujunes välja kogu süsteemi vahetus.
Re: Pidurid
Minulgi kogu süsteem uus. Klotsid, töösildrid, vedrud ja poldid ja mutrid kõik tsingitud.
Aga uurisin siis peasildri küljes olevat jagajat. Anuma all.
Nimelt mahuti all oleva junnil:-) mõlemal "augul" sees kaks auku. Eespoolsemal on kolm auku millest üks oli nagu mingi metallist punniga kinni. Mõtlesin, et siis proovin ja kakun selle punni sealt maha. Nagu kätte sain olid silmad pidurivedelikku täis ja punn garaazi põrandal teadmata kadunud. Kuna tormasin silmi pesema.
Uuesti nägijaks saades proovisin siis uuesti ja ennnäe imet. Alles in ornung.
Ehk siis mida ma tegin ja mis koja ma seal vabastasin on teadmata. Igaljuhul hetkel tundub, et töötab.
Homme panen süsteemi kokku ja eks näeb siis. Igaljuhul oli seal väga korralik surve sees. Aga mix ta siis enne lahtivõtmist pidurdas? Ja mis juhtub edaspidi. Kas ta ikka töötab niin nagu peab. Eks näis.
Aga uurisin siis peasildri küljes olevat jagajat. Anuma all.
Nimelt mahuti all oleva junnil:-) mõlemal "augul" sees kaks auku. Eespoolsemal on kolm auku millest üks oli nagu mingi metallist punniga kinni. Mõtlesin, et siis proovin ja kakun selle punni sealt maha. Nagu kätte sain olid silmad pidurivedelikku täis ja punn garaazi põrandal teadmata kadunud. Kuna tormasin silmi pesema.
Uuesti nägijaks saades proovisin siis uuesti ja ennnäe imet. Alles in ornung.
Ehk siis mida ma tegin ja mis koja ma seal vabastasin on teadmata. Igaljuhul hetkel tundub, et töötab.
Homme panen süsteemi kokku ja eks näeb siis. Igaljuhul oli seal väga korralik surve sees. Aga mix ta siis enne lahtivõtmist pidurdas? Ja mis juhtub edaspidi. Kas ta ikka töötab niin nagu peab. Eks näis.