1. leht 1-st

Küsimus targematele

Postitatud: 03 Mär 2008, 17:43
Postitas jüri
Tere head minitajad!
Jõudsin netis sellise leheni :
http://www.classic-coopers.de/index.php?do=3&id=14
ja nüüd tekkiski küsimus. Kas keegi võtab vaevaks kommenteerida antud isendit. Oma seasaksakeeles mõistsin et peaks olema korras pill aga kas sel juhul hind pole mitte liiga madal? Või on siin mingi kala kuskil peidus? Igatahes, oleksin tänulik kui keegi viitsib väheke kirjutada.

Postitatud: 03 Mär 2008, 17:54
Postitas Mehis
Ega ta nüüd nii odav ka ei ole, kirjeldab ju isegi et esineb roostet ja kolmnurgad tahavad keevitamist. Pildi järgi tunduvad enamus ilusad ja siledad. Noh samas kui mootor on korras ja teha tuleb ainult kere siis miks mitte.

Postitatud: 03 Mär 2008, 17:57
Postitas Kristjan
Tervitus !

Mis otstarbeks masin läheb? Eeldan , et pühapäevasõiduks...

Esiteks peab mainima , et mina olen samade vendade käest ostnud kaks autot, ühe raksuga. EBays nad kunagi kuulutasid ühel oktsjonil kahte masinat ja kuna hind oli hea ei jäänud muud üle kui riskida. Kahtlusi oli , sest mõlemad pildid olid väga kaugelt tehtud aga enda õnnistuseks läks asi oluliselt paremini kui oodata oskasin.

Ühe kere on pea laitmatu teisel olid tavalised roostekahjusutsed ( see teine on nüüd liikunud juba siia http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=1030 )

Selle isendi puhul torkavad silma kaks asja:
a) TÜV: noch nicht - ehl , et ülevaatust ei ole.
b) Eeldan ,et 92a. auto kohta on läbisõitu natuke krutitud.

Kuid siiski, tundub asjalik isend. Õudsalt kahju ainult, et süsimust :) neid meil juba küll ja veel.

Minul jäi nendega suhtlemisest aga ainult positiivne kogemus.
Arvestama pead muidugi pea 8000kr Eestisse toomise kuluga, arvele võtmine veel tuhat otsa jne...

Postitatud: 03 Mär 2008, 18:51
Postitas jüri
Ai krt, kui ÜV puudub siis vist ei sõida sellega ise sealt koju ka mitte, vähemalt plaan oleks küll selline. Aga ok, eks vaatame edasi...

Postitatud: 03 Mär 2008, 18:57
Postitas Kristjan

Postitatud: 03 Mär 2008, 19:06
Postitas jüri
Jah Kristjan, vaatsin ka neid, kollane on üsna ahvatlev kuid ise tuues tuleks siiski odavam (kuigi riskantsem, siga kotis osta :roll: ) ja Saksa reis on korra ka läbi tehtud nii et kogemus olemas. Ja Su eelmisele küsimusele vastan et tegelikult arvan et aparaat läheks aastaringseks kasutamiseks, kui muidugi kannatab :)

Postitatud: 04 Mär 2008, 11:26
Postitas Jaan
Kommenteeriks seda aastaringset kasutamist: Omast kogemusest tean öelda, et aastaringseks kasutamiseks on mini täitsa kõlbulik, auto nagu auto ikka, lihtsalt miniga on see asi, et ta on palju lahedam kui mõni teine masin ;)

Manev

Postitatud: 04 Mär 2008, 16:03
Postitas siil
Gerne können wir den Cooper auch für Sie überholen, inkl. TÜV/AU - Preis dann nach Absprache.

Tähendab, pakutakse võimalust masin TÜVikõlbulikuks treida. Sel juhul muidugi hind muutub natuke. Aga saad "omal jalal" selle ära tuua ;)

Postitatud: 06 Mär 2008, 14:32
Postitas miniac
ja 3 päeva hiljem on auto juba "verkauft".

Postitatud: 06 Mär 2008, 15:03
Postitas jüri
Ja nii ongi, aga siiski mitte minu poolt.
Ehk siiski piiluks ka kodumaalt seda kollast pärnakat. Kahju et sellel on ainult liitrine jõuallikas vahel. Või kuidas on, kas see 0,3 l määrab palju?

Postitatud: 06 Mär 2008, 15:36
Postitas Kristjan
Hei !

Oled kindel , et ta liitrine on ? Sest minu meelest ei olnud seda kuulutses kirjas, seda peaks üle küsima.

0,3 L on vahe, aga !

Kui sul on tõeliselt heas ja ilusas korras liitrine, korraliku õhuvõtu ja küünalde ja akuga jne.... võib ta olla särtsakam kui omadega läbi 1.3L.

Hea hoolduse ja armastusega võib teha imesid :)

Postitatud: 06 Mär 2008, 16:53
Postitas jüri
Ma helistasingi ja vähemalt see tüüp kes poes vastas arvas et on liitrine.

Postitatud: 07 Mär 2008, 01:06
Postitas miniest
Kas väliselt uurides saaks aru, kas tegu on 1.0l vöi 1.3l Mini mootoriga?

Postitatud: 07 Mär 2008, 21:55
Postitas Harri
Liitrisel on mootori koodi algus 99H ja 1300 kupikulisel 12H