2. leht 2-st

Postitatud: 09 Okt 2006, 15:44
Postitas henry
nojah, a kuskilt peab ju algama ning kes me kodulehetekstisõda peame jagame matsu lahti.

muuseas, loodan et see rolleriklubiga lõbusõidu teema on lõpetatud, ega ju?

Postitatud: 09 Okt 2006, 18:04
Postitas mikk
Su viimane küsimus on muidugi intrigeeriv aga teema ammendas ennast vist jah.

Postitatud: 17 Okt 2006, 13:03
Postitas miniest
No ma ei tea, aga minu jaoks küll on löpetatud.
Muide kas kellelgi on tulnud möte ehitada MINI gaasi kütett söövaks autoks vöi ei ?

Postitatud: 17 Okt 2006, 18:56
Postitas mikk
Igasuguseid mõtteid on peast läbi käinud. Põhimõtteliselt võimalik iga Mini puhul aga kõige suurem puudus on see, et pakiruum kaob ära. Täielikult. Ja pealegi on gaasi hinna tõusu ja bensiini hinna languse valguses ümberehituse maksumuse tasuvusaeg kusagile hoomamatusse kaugusesse nihkunud...

Postitatud: 18 Okt 2006, 12:54
Postitas miniest
No jah. palju ta siis MINIlt pakassi ära vötab.

Postitatud: 18 Okt 2006, 14:47
Postitas mikk
KOGU pakiruumi. No minu autol umbes pool.

Postitatud: 02 Veebr 2008, 15:07
Postitas siil
Ma kujutan ette, et laiema rehviga on kütusekulu arvatavasti suurem kui kitsaga.
Aga kuidas rehvi kõrguse (nt 10" vs 13") puhul oleks - mõjutavad need näitajad kah? Ja kuivõrd?