1. leht 2-st

Küsimus Mini Cooper sport kohta

Postitatud: 04 Apr 2006, 22:00
Postitas Sport
Plaanis on midagi sellist muretseda:

Pilt

Kas Eestis on juba selliseid? :twisted:
Kui palju võivad osad maksta?
Ega lahjaks ei jää see mootor?
Kas roostekindlus on ka paranenud võrreldes vanematega?


Ootan igasugust infot sellise mini kohta! :lol:

Postitatud: 04 Apr 2006, 22:02
Postitas Külaline
Pilt

Postitatud: 04 Apr 2006, 22:03
Postitas Sport
Eelmine olin mina, panin pildi 8)

Postitatud: 04 Apr 2006, 22:04
Postitas Sport
:oops: sorry unustasin, et on 98 aasta..

Postitatud: 05 Apr 2006, 01:51
Postitas Harri
Mini nagu Mini ikka, erinevuseks sportback tiivalaiendid , pisut erinevad 13" valuveljed....Natuke erinev salong. Mootor 1300 cm* sissepritse. Varuosad suuremalt osalt samad mis viisteist aastat vanemal mudelil...Seda kas korrosiooni kaitset tõhusamaks on muudetud, ei oska öelda. Mootori jõu kohta oskavad paremini öelda need kes 1300 cm* 46 kW Miniga ringi vuravad.

Postitatud: 05 Apr 2006, 09:26
Postitas Margus
1300 cm* 46 kW omanikuna pean ütlema, et minekut ikka on. Usun, et linnapildis on paljud pidanud üllatuma, millised on selle auto kiirendusomadused :D

Postitatud: 05 Apr 2006, 11:45
Postitas E-riik
ma siiralt loodan, et 1,3 on edumeelsem. mul ju sammuti plaan see peale panna

Postitatud: 05 Apr 2006, 13:09
Postitas marti85
Ma ei tea, mul on ka 1,3 ega ta nüüd mingi eirline püss ka pole...

Postitatud: 05 Apr 2006, 15:35
Postitas E-riik
Ranno, sul on ju mootor korrastamata ja reguleerimata (klapid näiteks). arvan, et kui mõni kavalpea seal kallal natuke krutiks, oleks tulemus veel parem.

Postitatud: 05 Apr 2006, 15:38
Postitas Kristjan
See on nii öelda uue põlvkonna masin. Peale 96-te. Nende suurimaks eripäraks on turva ehk õhkpadi juhi roolis. Muidu on kõik põhim sama. Natuke rohkem tehnikat ka sisse topitud. Aga 1.3, läheb kenasti edasi. Eile just sõitsin 4 kesi ja imestasin jälle , et ka täis lastiga ei teki probleeme. Esimeselt kahelt käigult kiirendab ikka väga kenasti...

Postitatud: 05 Apr 2006, 16:35
Postitas Harri
Natike äkilisem pidi olema karburaatoriga 1300 cm* mootori versioon võrreldes sissepritsega, seda oskab ehk Mikk paremini kommenteerida, tal mõlemat varianti mootoriga Mini olnud....

Postitatud: 05 Apr 2006, 18:22
Postitas Margus
marti85 kirjutas:Ma ei tea, mul on ka 1,3 ega ta nüüd mingi eirline püss ka pole...
Ei mõelnudki, et ta nüüd "sportauto" kiirendusomadustega on aga olen kiirendanud paljude autodega ja võiks öelda, et nagu võrdne võrdsega...

Näit: 1,8 Accord 85kw tühimass u. 1300kg:1kw=15,3kg
1,3 Mini 46kw tühimass u. 700kg: 1kw=15,2kg

mini->kiire (loe:kerge)

Postitatud: 05 Apr 2006, 19:32
Postitas Harri
Kes oma Miniga kohalikke rullnokkasid nuhelda tahab, peab endale muretsema kas Mini turbo või Mini Honda VTEC 168 - 200 HJ :D

Postitatud: 05 Apr 2006, 20:49
Postitas Kristjan
Kui ma rikkaks saan siis ma nuhtlen neid nii , et piss poistel püksis.
Peab ainult õnneloosi võitma.

Kui ka kõiki Eesti "kiirendajaid" nuhelda tahad on lihtsaim paigaldada tagaistme asemele Suzuki Hayabusa mootor. Siis pole muret. Väljast näeb autokene välja nagu üks Mini ikka aga sees põksub tõeline põrgu. 0-100km 3.2 sek. Pöördeid - üle 20 tuh. Pole paha..

Postitatud: 06 Apr 2006, 00:09
Postitas mikk
Nüüd läks teema õige käest ära - poisid hakkasid panema mis irmus! :) Et kus ikka on turbod ja kiirendused ja ...

Hüva. Kui rääkida nendest, mis tehasest tulnud, siis tõesti - mina olen üsna mitme roolis istunud. Pikemalt siiski vaid oma autodega sõitnud. Algul oli mul 1,3 SPI (single point injection) ja praegu on karpaga 1,3. See teine (karb mootoriga) on küll veidi suurem ja raskem kogukaalult (estate ju) kuid minu meelest on isegi korralikult häälestamata mootoriga erinevus olemas. Karburaatoriga on äkilisem. Sissepritse hoiab asja nö kontrolli all.
Kuid see masin, mida sina presenteerid, on muuseas MPI (multi point injection). Säänsed mootorid pandi peale alates 1996 aastast. Need on küll sissepritsega, kuid erinevus karpaga on olematu. Kiirenduse osas just. Tippkiiruse osas isegi ületavad. Pealegi on need uuemad mootorid ja seega paremas korras. Nii et see on tehasetoodangust ilmselt üsna lagi. Ega enam vingem olla ei saa. Muidugi on alati võimalik juurde hankida näiteks mingi tuhatkond inglise naela maksev komplekt ja saad võimsust pea poole võrra juurde.