Nüüd läks teema õige käest ära - poisid hakkasid panema mis irmus!

Et kus ikka on turbod ja kiirendused ja ...
Hüva. Kui rääkida nendest, mis tehasest tulnud, siis tõesti - mina olen üsna mitme roolis istunud. Pikemalt siiski vaid oma autodega sõitnud. Algul oli mul 1,3 SPI (single point injection) ja praegu on karpaga 1,3. See teine (karb mootoriga) on küll veidi suurem ja raskem kogukaalult (estate ju) kuid minu meelest on isegi korralikult häälestamata mootoriga erinevus olemas. Karburaatoriga on äkilisem. Sissepritse hoiab asja nö kontrolli all.
Kuid see masin, mida sina presenteerid, on muuseas MPI (multi point injection). Säänsed mootorid pandi peale alates 1996 aastast. Need on küll sissepritsega, kuid erinevus karpaga on olematu. Kiirenduse osas just. Tippkiiruse osas isegi ületavad. Pealegi on need uuemad mootorid ja seega paremas korras. Nii et see on tehasetoodangust ilmselt üsna lagi. Ega enam vingem olla ei saa. Muidugi on alati võimalik juurde hankida näiteks mingi tuhatkond inglise naela maksev komplekt ja saad võimsust pea poole võrra juurde.