1. leht 3-st
Uue mini huvitavad arengud
Postitatud: 27 Sept 2005, 18:24
Postitas E-riik
Postitatud: 27 Sept 2005, 20:30
Postitas miniac
Hea mõte iseenesest ja ega välimusel ka viga pole, aga uus Mini elab ikkagi Issigonise rasva peal, ei midagi novaatorlikku.
Postitatud: 21 Okt 2005, 22:01
Postitas usku
... lingid aegusid
uus ja veel uuem mini
Postitatud: 22 Okt 2005, 12:38
Postitas veiko
kes tahab lugeda uuest minist ja jälgida selle arengut veel uuema mini näol siis võiks silma peal hoida sellisel kodulehele:
www.motoringfile.com
Postitatud: 17 Dets 2005, 18:08
Postitas Külaline
Postitatud: 23 Nov 2006, 10:38
Postitas Külaline
päris hea:)
Postitatud: 23 Nov 2006, 15:25
Postitas mikk
See on mu meelest päris vana uudis. Täpsustada ei oska praegu. Aga eks see jäi mulle eelkõige ka silma seepärast, et ma ise selle masina ühe eelkäijaga sõidan. Muuseas kaaluti antud mudelile ka Clubmani nime andmist.
Postitatud: 23 Nov 2006, 19:40
Postitas E-riik
kui sa Mikk räägid mini pika kuudiga versiooni puudutavast uudisest, siis vaata antud postituse aega

see postitus oli päris vana...
Postitatud: 23 Nov 2006, 20:35
Postitas veiko
Noh uus MINI (R56) väljas ja ka üle vaadatud. Suhteliselt sarnane eelmisele põlvkonnale (R50 ja R53). Kui päris aus olla siis on tegemist täiesti uue mudeliga. Keredetailid uued, vedrustus parandatud ja mootor uus.
Postitatud: 25 Nov 2006, 22:58
Postitas mikk
Jepp. Läheb nagu uuemal ajal tavaks on - uus auto peab olema üleni uus, siis on kindel, et varuosasid ei osteta lammutusest (sest välimuse järgi täpselt samasuguse auto mitte üks detail ei sobi uuemale) ega ei saada neid ka B-varuosade tootjate käest (pole eriti kasumlik tootma hakata kui osa sobib vaid mõnekümnele tuhandele autole). Ja tootjafirma kosub jõudsalt. Ses mõttes on klassikaline Mini ju radikaalselt vastupidine.
Mis puudutab uudist siis kuupäevadesse tõesti ei süvenenud. Tootmist ja arendamist puudutavatel uudistel on päris pikk vahe.
Postitatud: 26 Nov 2006, 01:05
Postitas E-riik
Mikk - jutt puhas kuld!
Postitatud: 26 Nov 2006, 14:34
Postitas veiko
Vaidleks natsa vastu - uut (vana) MINI toodeti selle lühikese perioodi jooksul ca 800 000 ühikut. Loomulikult ei saa see vana MINI vastu mida toodeti ca 5 000 000 ühikut aga tootmises oli uus(vana) MINI oluliselt lühemat aega. Nii, et loodan, et varuosadega tulevikus suuri probleeme ei teki. Ptüi, ptüi, ptüi - üle vasaku õla
Mis puutub B varuosadesse siis nendega pole veel kordagi kokku puutunud.
Muidugi kahju on sellest, et autode tootmisiga lühenevad - tundub, et ühe põlvkonna tootmis iga on ca 5-6 aastat ja siis vahetatakse põlvkond uuema vastu välja. Sellise turndusnipi vastu aitab loomulikult see kui tarbijad ei kiirustaks oma autosid nii kiiresti uutemate vastu vahetama ja lihtsalt rahu- meeli hüppavad üle järgmise põlvkonna.
Postitatud: 26 Nov 2006, 15:47
Postitas E-riik
varuosad savad tavaliselt probleemiks siis, kui auto vanus on üle 8 aasta. siis hakkab selguma, et mis "varuosadena" mittetoodetavad detailid väsivad (näiteks mõned plastik osad nagu esiklaasi all äär jne). ainus võimaluseks nende saamiseks saab lammutus.
kuna uus mini on tõenäoliselt n.ö. ajatu auto, siis tema puhul ei hakka väljalaske aasta oluliselt hinnale mõjuma. langeb teatud tasemeni ja sealt enam allapoole ei lähe (ja jääb ikka üsna kalliks autoks). mis tõttu enamus õnnetusse sattunud masinaid püütakse ära taastada. see omakorda tähendab, et lammutusest varuosi saada on keeruline.... jne jne jne
ehk siis ikkagi, kui masin tootmisest maas, siis mõningate asjadega võib minna natukene keerulisemaks. see aga saab probleemiks alles siis, kui autoga on juhtunud suurem õnnetus. tavapärane kulujupp (nagu veermiku osad) on ikka kätte saadavad.
Postitatud: 08 Jaan 2007, 18:13
Postitas veiko
Postitatud: 08 Jaan 2007, 18:24
Postitas Kristjan
On sul ehk mõnda linki või pilti anda. Üldjoontes tundub , et minnakse aga lihtsalt ainult vana Issigonise poolt avatud teed mööda....
Väga hea näide tänapäeva majandusest. Võidavad need kes paremini teiste ideesid varastavad...