Mini väärtus(tamis)est.
Postitatud: 06 Juun 2005, 00:02
Tere.
Mõtiskledes jõudsin üllatavale arusaamale, et Mini on suht sarnane minu kunagisele Datsun 100A -le. Ainult selle vahega, et Mini -t toodeti rohkem ja kauem. Datsun -t sai kõvasti remonditud. Seda aega enam ei ihka.
Hetkel olen valiku ees, kas taastada Mini või üks sõjaaegne saksa villis või hoopis mõlemad. Mõlemad on omamoodi huvitavad.
Mini kasuks räägib juppide ja info saadavus + kinnine kere, mis lubab sõita ilmast hoolimata. Mini kahjuks räägib fakt, et kuna neid toodeti nii palju, siis Mini väärtus ei tõuse. Loomulikult fanatismile ei saa hinnalipikut külge panna aga oletame, et Mini -st tuleb loobuda, karta on, et pakutav hind on naeruväärne.
Villise kasuks räägib tema unikaalsus, 4 ratta vedu, lahtine kabiin ja korras mootor. Teist sellist maailmast naljalt ei leia, Eestist rääkimata. Mistõttu selle hind aina tõuseb. Villise kahjuks räägib juppide ja info puudumine ja lahtine kere.
Huh. Mida teha? Mõlemad on olemas.
Mõtiskledes jõudsin üllatavale arusaamale, et Mini on suht sarnane minu kunagisele Datsun 100A -le. Ainult selle vahega, et Mini -t toodeti rohkem ja kauem. Datsun -t sai kõvasti remonditud. Seda aega enam ei ihka.
Hetkel olen valiku ees, kas taastada Mini või üks sõjaaegne saksa villis või hoopis mõlemad. Mõlemad on omamoodi huvitavad.
Mini kasuks räägib juppide ja info saadavus + kinnine kere, mis lubab sõita ilmast hoolimata. Mini kahjuks räägib fakt, et kuna neid toodeti nii palju, siis Mini väärtus ei tõuse. Loomulikult fanatismile ei saa hinnalipikut külge panna aga oletame, et Mini -st tuleb loobuda, karta on, et pakutav hind on naeruväärne.
Villise kasuks räägib tema unikaalsus, 4 ratta vedu, lahtine kabiin ja korras mootor. Teist sellist maailmast naljalt ei leia, Eestist rääkimata. Mistõttu selle hind aina tõuseb. Villise kahjuks räägib juppide ja info puudumine ja lahtine kere.
Huh. Mida teha? Mõlemad on olemas.