Teen siis ise otsa lahti.
Minul peale Mini veel 2 liikurit, mille vahel oma aega jagan.
Hetke seisuga kõige hilisem soetus on IZ 412:
Esmaregistreerimine on sel masinal 02.01.1975.
Sarnaselt Miniga ei ole see aparaat mitte ühelgi talvel liikunud, vaid seisnud turvaliselt garaažis.
Läbisõidu koha pealt sain teada seda, et masinal on 3200km tagasi vahetatud mootor. Eelmisega oli läbi aetud ca 180 000 km. Kunagi olla Karpaadides käidud isegi. Kindalaekas on raamat, kuhu on iga-aastased sõidud kirja pandud. Sealt tuli veel igasugu huvitavaid pabereid välja. Kõige tähelepanuväärsem ilmselt auto ostutšekk, mis väljastatud 16.09.1975 kauplusest Volga

5017 rubla maksis see masin:
Nagu ikka selle aja masinatel, on istmed kaetud keski punaste katetega. Mulle aga pakkus ilgelt huvi,et mis seal all küll olla võiks. Puhastamise käigus tuli välja, et kunstnahast autoga sama värvi istmed:
Pagasnikus on ka alles kõik asjad, mis vähegi vajaminevad võiks olla (varuratas, täidetud kütusekanister, piduriõli, aknapesuvedelikku, tosooli, tagavara geneka rihmad - 3tk, 1 jooks uusi ilukilpe, jagaja, 1 tagatuli, tungraud, pump, pukseerimisköis, ohukolmnurk, tõkiskingad, tutikas tehase karbis raadio, võtmete komplektid jpm). Algselt mõtlesin katuseraamid eemaldada aga see on 1 omaette väärtus selle masina juures. Eelmise omaniku jutu järgi oli seda värvi masinaid ostmise hetkel Eestis vaid 2 tk.
Sai ka esimene veidi "pikem" ots selle masinaga proovitud: Tallinn-Haapsalu-Tallinn.
Päris omapärased sõiduomadused võrreldes Miniga. Ujub nagi laev ja edasi ei taha ka väga liikiuda. Arvasin, et Minil on sees kõva müra aga võta näpust
Veel ühe hobina seisab garaažis 2008 aasta Kawasaki Z750. See ei kuulu küll autode kategooriasse aga ühe pildikese võib ikka üles panna
