Nodi toimetamine UK-st Eestisse

Kes? Mis? Kus?
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Nodi toimetamine UK-st Eestisse

Postitus Postitas Mehis » 06 Dets 2009, 13:26

Hei miniistid!

Tekkinud siis soov oma projektikesega veidi edasi liikuda ja mõningaseid juppe mini kodumaalt siia saada. Kuna tegu igasugu kaalult veidi raskemate asjadega ( mitte tonnides :)) siis postiga saatmine läheks mõtetult kulukaks, seega kui keegi on minemas lähiajal või teab mõnda mõistliku kontakti kes viitsiks minispaerist läbi käia oleks kena (äkki margol sai vähe inglismaal tiirutamisest :)). Üritaks siis VAT free aega ära kasutada.
Tegelt oleks ju tore üleüldiselt kui keegi on minemas siia väike noot maha jätta a´la sarnase postituse näol sest usun et vast igaühel on midagi vaja aga kohe tellima ei kipu just nende postituskulude pärast. Loomulikult ei tähenda see seda et selliseid ostutiire tasuta tegema peaks.

Iga inf teretulnud!

Mehis
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 07 Dets 2009, 00:24

ma lähen detsembri lõpus, seega, saan tuua kui sulle sobib. ilmselt nii, et tagasi eestis ca 02.01.2010. ise lähen ka raskemaid autojuppe tooma :)
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 07 Dets 2009, 20:04

Tore kuulda, suhtleks üksikasjadest privas edasi.
Sirgu
Postitusi: 147
Liitunud: 01 Nov 2008, 14:18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sirgu » 08 Dets 2009, 01:17

Tervitused. Olen ka huvitatud mõningase võrdlemisi mahuka & kaaluka kauba UK-to-Est tirimise teenusest. Mis kostad, Uku –saaks veel juurde punnitada?

Mehis, mis Sa selle „VAT free aja” all täpsemalt silmas pead? See 9 – 15 dets. MiniSpareses, või tead midagi rohkemat?
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 08 Dets 2009, 11:49

Saan rohkem juurde punnitada. Lähen kahekesi ning see tähendab, et tagumiste istmete ruum Skoda Fabias on ka kõik kasutatav. ja see ruum, mis seal tekib on üüratu! ja kui tuleb piisav kogus kraami tagasi, võtan lihtsalt suurema auto!

Seega, kõik kes on huvitatud millegi toomisest, andke märku. ühtlasi võib märku anda, kui midagi või kedagi on vaja viia Eestist Euroopasse - sõidan kohe jutiga Londonisse ning kaks inimest mahuvad taha kindlasti. Üks ots siis.

hindadest räägime siis, kui on teada kui palju keegi midagi tahab ja kui palju selleks ringi sõitma peab.

muide, saab ka arvega kui seda vaja peaks olema.

U.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 08 Dets 2009, 19:09

Sirgule - see sama maksuvabastus jah, rohkemat ei tea et oleks.

Uskule - teen listi asjadest mis vaja läheb ja edastan sulle, ilmselt peab asjad ette ära ostma sest jõuad sinna vast siis kui see kampaania läbi, peab uurima neilt kas nad on nõus asju hoidma seal.
Sirgu
Postitusi: 147
Liitunud: 01 Nov 2008, 14:18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sirgu » 08 Dets 2009, 19:25

Väga meeldiv. Ma tulistaks ka nüüd edasist juttu privas edasi.
Aga enne küsiks paar asja millele järgnevast infost on ehk teistelegi asjaosalistele kasu.
Niiet...

*Kas Sul on keegi usaldatav tuttav UK-s vastas kelle juurde lähete või on see sihuke võõral-maal-ostlemis-ja-suvalistes-kohtades-ööbimis-tripp. (Pean silmas seda et kui ON keegi teid ootamas, saaks võibolla kaaluda sellist varianti, et mõni kaugema paiga kaup tema juurde eelnevalt tellida –oleks ringisõitmist/kulusid vähem. Paljud online poed pakkuvad UK sisest tasuta kohaletoimetamist!)

*Mis kohad/piirkonnad Sul lukku on pandud et kuhu lähed niiehknaa? (London juba mainitud; saan aru et siis see Potters Bar on lukus (-MiniSpares H.O.) see seal külje all; ...aga kas on veel midagi?)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 10 Dets 2009, 16:08

hei! mul õde elab Londonis, võimalus on ka tema juurde asjad viia. Harrow linnaosa. aga kõik, kes tahavad mingit asja inglismaalt saada, siis otsige välja. on võimalik, et lähen lausa enne jõulu- see on tingitud sellest, et enamik asutusi on jõulupuhkusel ja viimane tööpäev enne uut aastat on 23.12. niisiis on üks võimalik plaan see, et saabun inglismaale 22.12 ning 23.12 tegelen ostlemisega. võimalus võtta sinnasuunal peale ka inimesi!

muid kohti ei ole plaanis, sest mu enda koht on 1 h londonist läände sõita. seega marsruut on Dover-London, aga kuna on öko diiselmasin, siis kindlasti on kuni 100 miili kõrvalepõiked võimalikud!
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 10 Dets 2009, 21:55

nonii, nüüd on kõik selge!

tallinnast sõidan välja 21.12.2009 hiljemalt lõunast ning võin kaasa võtta nii inimesi kui asju. Eeldatav saabumisaeg Inglismaale on 22.12.2009 õhtul või 23.12.2009 varahommikul. Asju korjan peale 23.12.2009 100 miili raadiuses londonist ja marsruudist Dover-London. 23.12 hilisõhtul või 24.12 varahommikul stardin Londonist Tallinna suunas ning asjad peaksid Tallinnas olema hiljemalt 26.12 hommikul. Kel huvi, helistagu +358452759780

asju võin ka kohapeal maksta, kuid sellisel juhul ainult ettemaksuga; tahaks rohkem ikka väljaostetud asju lihtsalt peale korjata.

kes ostab-tellib, siis leppida igaks juhuks müüjaga kokku, et juhul kui ma ei peaks jõudma 23.12 normaalsel ajal (st kuni üritused avatud), oleks olemas keegi inimene, kelle juurest ma asjad kätte saan ka õhtu-hommikupoole. Tundub, et läheb ikka külmaks ja tuleb talv, seega ei tea, kaua Tln-Berliin aega võib võtta... ja tagavaravariandi peab omale igatahes jätma :)

terv
U.
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 11 Dets 2009, 10:11

Tood Mini ka UK`st ära, kui haagise järgi annan? :)
Viska PS`i, et mis võiks olla hind, kui oleks mõeldav.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 11 Dets 2009, 13:55

mul pole kärukonksu sel Fabial... seega jääb ära. Aga samas on mul üks sõber, kes tahaks kaasa tulla, aga kuna ainult üks ots on, siis ta ei viitsi. Ta võiks sõites tulla! väga usaldusväärne vana on - sõidab ca 70 000 km aastas, seega autodega väga sinapeal...
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Dets 2009, 15:22

reportaaz Londonist, UK: JUPID KÄES! yeah!

kogu teema sai alguse 21.12.2009 kell 3:00 am, kui emalt diiselmootoriga ökofabia laenasin ja Jyväskyläst leekima panin, eesmärgiga 7:30 laevaga Tallinnasse söita ning sealt edasi Londonisse. Eelnevalt olin internetist valmis ostnud laevapileti nii Helsinki-Tallinn kui ka Dunkerque-Dover söiduks, kusjuures märkimist väärib asjaolu, et Dunkerque-Dover-Dunkerque laevapilet oli 5 EUR odavam kui Helsinki-Tallinn üks ots Club One soodukaga. Sellised ärid siis. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Juba sõidu alguses tekkis tunne, et seatud eesmärgid võivad olla väheke optimistlikud ning tekkis ka teatud hirm õigeks ajaks Dunkerquesse jöudmise osas. Jyväskylä-Helsinki 277 km läbimiseks kulus lamellrehvidega 3,5 tundi... sest lihtsalt jää oli nii jõhker, et esimesed 140 km sõitsin kiirusega mitte palju üle 50..60. Aga noh, varu oli suur. väike lõuna Tallinnas vanemate juures ning kell 11:15 asusime tüdruksõbraga kahekesi teele. Vanematele ei julgenudki kohe öelda, et järgmine praamipilet on ostetud 23.12 kl 04:00 am, mis tähendas, et Tallinn-Dunkerque distantsiks oli meil aega 41,5 tundi. suvistes oludes oleks see lihtne ülesanne, aga kuulnud uudistest igasugu hirmujutte lumetormide ja kaose kohta, tuli hinge teatav kõhedus ja eriti siis, kui Lätis aru saime, et ajavahe on ju ka ja sealne praam kohaliku plaani järgi sõidab. Aga õnneks andis ajavahe 1 h võitu hoopis, mitte kaotust nagu esmane emotsioon pähe töi. ning etteruttavalt võib öelda, et jõudsime kohale 5,5 h enne praami plaanitud väljumisaega ja 2442 km hiljem :) aga sealgi läks hästi, sest tädi check-inis ütles, et tõstab mu pileti varasemale praamile. ja nii me sõitsimegi praamile 4 h varem - 12.00 kohaliku järgi (-1 h eestist) väljuva praamiga inglismaa poole. esialgne plaan nägi ette autos magamise kuni praami väljumiseni. Aga seda magusam oli uni praamis. enne väljumist panin silma kinni ning ärkasin kui sadamas olime ja mingi laeva töötaja vägivaldselt meid nurgast üles ajas...

Oravakese odomeeter luges 20201 km ning kui väga täpne olla, siis kell oli 11:12 hommikul. Tallinn-Pärnu oli nagu ikka. Pärnus ostsime tee peale sööki-jooki, H7 pirni ning kimasime edasi. 2 h 50 min kulus Eesti läbimiseks. Lätti jöudnud, siis esimeses Statoilis lükkasime paagi pilgeni täis - seal on odavam kütus kui Eestis! Läti piirilt kuni Kaunaseni kulus meil umbes 5 h, täpsemini kirja sai pandud, et 4 h oli kulunud ja 81 km oli veel sõita. See oli üks reisi "ootamatustest". kell 20:30 sisenesime Poolasse. Suwalkis sai tehtud Statoilipaus kabanossi ja cappucinoga ning avastatud, et tagumine numbrimärk on suure lume tõttu ära kukkumas. Kiskusin ta ära ja edasi sõitis numbrimärk eksperimendi mõttes pagassis - kui kaua läheb aega enne kui meid peatatakse tagumise numbrimärgi puudumise tõttu. Vastus - alles Saksamaal. Pool tundi võttis see paus ning sõit jätkus. Otsustasin seekord tavalist Suwalki-Augustow-Bialtystasfhaleudgidfhöv-Varssavi teed mitte sõita vaid lõigata - seda soovitas muide ka TomTom. Ise ma seda teed varem sõitnud ei olnud ning seda parem oli üllatus! See tee on niii hea! pean ette ruttavalt ütlema, et kogu reisi kõige parem ja vahvam tee. Tempo oli hea ning mina oma talverehvidega arendasin kohalikest 2-3 korda kiiremat tempot (loe: ca 100), mis tähendas, et rekkarivist möödumine TomTomi ja talverehvide abil oli lihtne. kuni ees oli avarii ja tee kinni. peaaegu tunni istusime rivis ja ootasime, aga siis sai siiber ja kasutasime teist teed, mis oli paras offrõud. st lihtsalt mingi põldudevaheline tee sõideti rekkate poolt laiemaks ja tasasemaks ning saime mööda sellest sulust.

põhjus, miks läti-leedu nii kaua aega võttis oli see, et seal oli JÄÄ! ja jää kõige hullemas vormis. lisaks päris tihe liiklus eriti vastassuunas, mis tähendas, et liikumiskiirus varieerus 30 ja 50 vahel enamasti (pärast Riiat kuni Kaunaseni). Pean tunnistama, et ka minul talverehvide ja libedakogemusega oli päris stressirohke seal sõita. Lisaks on Läti teed suhteliselt kehvakesed. Eriti Riia ringtee. No ei saa seda teeks nimetada. Pärast häid Soome teid olid nii Eesti kui Läti suht shokk ja seda halvas mõttes. Leedu oli parem, Poola oli väga hea, välja arvatud linnad. ja noh, Varssavi on legendaarselt halbade teedega. Aga maanteedele ei mitte ühte halba sõna - pärast Tallinnat parimad. Igatahes Varssavis olin kell 2.15 öösel, mis on siis täpselt 15 h pärast väljasõitu Tallinnast. Arvestades libedust Lätis ja seisakut Poolas + ostlemis ja kabanossipausi, siis ei ole paha.

kell 3 olin jõudnud tuttavasse shelli teispool Varssavit ning seal lükkasin pärast 795 km läbimist eelmisest tankimisest ning sisse mahtus ca 35 liitrit diislit. sealt edasi oli natuke piinlemist kuni kiirteeni nende kuradi 50..60..70 aladega, aga ei midagi keerulist. kiirtee tuli kuidagi ootamatult ruttu ning 3 x 11 slotti hiljem oli kiirtee otsas. pidin tegema ka paar tunnist magamispausi - leppisin kokku, et kuna aega justkui on, siis kohe kui uni tuleb, siis magan natsa. kokku magasin kõigepealt kiirtee kõrval mingis parklas 2,5 h ning pärast kiirteed veel pool tundi. tulemus oli see, et enne Saksa piiri panin veel kord Statoilis paagi täis ning sisse mahtus 20 liitrit pärast 411 km läbimist. See oli 10.40 hommikul. kell 12:00 möödusime emotsioonitult Berliinist. või siis tegelt emotsioon oli see, et kiirteed on halva kvaliteediga. Raputab ikka päris korralikult, kui võrrelda soome või poolaga :)

2131 km tallinnast olime Hollandis kell 19.50 22.12 õhtul. Seal tankisin Shelli "fuel saver" nimelist kütust, mis näikse olevat toiminud, sest tänase päeva keskmine kütusekulu on 4,4 l / 100 km :) aga ka kiirteede keskmine oli pigem hea - hollandis tankisin 36 l diislit ja see toimus 750 km pärast viimast tankimist Poolas. 20.40 sisenesime belgiasse, 23.00 tanklisin pärast 224 km läbimist veel 11 l diislit juurde ning 23:30 olime sadamas Eesti aja järgi. kell 3.30 kohaliku aja järgi (-2 h eestist) olime Londonis, Harrow linnaosas.

Seega võib teha järelduse, et 1 juhiga jõuab Tallinnast Dunkerquesse suhteliselt halbades oludes täpselt 36 tunniga. Kusjuures eeskirju ei rikkunud ja ka kiirteedel sõitsin ca 120...130 km/h, mitte rohkem. magasin kokku 3,5 h Poolas ning 1 h Saksamaal enne Ruhri piirkonda. reaalne sõiduaeg on ca 31 tundi ning see sisaldab ka ootamatusi nagu avarii ja libedus. Ideaaltingimustes, suvel, võimsa autoga ja kütusest mitte hoolides on see kindlasti tehtav 20 tunniga :)

tänane päev algas kell 8:30 kohaliku aja järgi, mis oli ilmselgelt liiga vara võttes arvesse 3:30 kohale jõudmist. sõit viis kõigepealt Jam-Sport nimelisse kohta 95 km siinsest peatuspaigast põhja suunas. ILUS oli! nii sõit kui see elevus mis mind valdas. see oli nö tõehetk, et kas kõik on pekkis või väga hea. Oli väga hea. ei olnud M1 kiirtee umbes ega ilm kehva. Uudised küll karjusid igasugu hädadest ja kaosest, aga mis see pisike jää ühele eestlasele Skoda Fabias ikka teeb. sõitsin 92 km ühe tunni ja 5 minutiga ning äärmise sujuvusega sain Jam-Sportist kätte kõik tellitud jupid. ajasin nendega juttu ning vaatasin natuke aega kuidas ca 400 hp Opel Corsat düno peal häälestati. Samuti vaatasin kuidas ühte Fiesta ST-d 500 hp-seks ehitati (2.3 mootor). Samuti sain teada, et käimari vahetus on lihtne - ei pea kasti mahagi võtma! ca 3 h kogenud mehhaanikule. ja ühtlasi sain teada, et mu kast on parem kui uus. :) aga sellest hiljem.

kõik jupid autosse visatud, oli aeg võtta suund Minispares nimelise koha suunas, mis asus 92 (!!!) km kaugusel Jam-Sportist. Probleemitult ja elevusega möödus ka see jupp ning ostsin 920 naela eest juppe Minidele. Sellest ma siin rohkem ei räägi. point on aga see, et Fabia sai täis topitud head ja paremat ning mul on autos rõdu all praegu ca 3000 naela väärtuses autoosi. Enamus mahust on teiste jupid, mida ma reisikulude vähendamiseks kaasa võtma pakkusin. Praeguseks olen kulutanud kütusele (130 liitrit) ca 130 EUR. Praamipiletid kokku olid 120 EUR ning sööki ostsime Eestist kaasa 25 EUR eest. hotdogid Poolas ning korralik Lõuna (20 EUR) Saksamaal on ainukesed kulutused siiani. Päris säästukas peab mainima :) aknapesuvedelikku on kulunud 20 EUR eest ning praegu on veel 2/3 paaki diislit alles.

to be continued :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Dets 2009, 15:23

seis Tallinnas:
Pilt

emotsioonitu Tallinn-Pärnu:
Pilt

näidiseks pilt Poola teedest ja sealsetest oludest. pilt on tehtud avarii tõttu tekkinud järtsus seismise ajal. olime üsna ees otsas selles rivis. Kokku olid saanud Audi 80 ja rekka. Audist polnud suurt midagi järgi, aga ilmselt laipa ei olnud. Esines tugev lumesadu, teed olid lumised ja lume all oli kohati jääd. Tuul oli kõva ja tuiskas:
Pilt

veel üks eelmisest kohast. see on siis umbes poolel teel Augustovist Varssavisse. kui kaardil vaadata siis nö lõikamine võrreldes Bialtyashltiwuldhlyfkiga:
Pilt

Saksamaa kiirteel natsa enne berliini:
Pilt
Pilt

Dunkerque, laev saabub sadamasse:
Pilt

strateegilised näitajad Dunkerques. Tripi nullisin alati tankimise järel, auto kell on Eesti aeg:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ulmevõimas Corsa Jam-Sportis. Te ei kujuta ette, mis häält see tegi. Minu Fabia signa hakkas igatahes 50 m kaugusel karjuma, kui see 8000 pöördel kisendas:
Pilt

Cerbera, Xr2, RS Turbo:
Pilt

M1 kiirtee hommikul ca 9.30 paiku. vägagi hästi annab edasi kogu päeva emotsiooni inglismaast. õhtu lõppes muidugi kõva vihmaga:
Pilt

Minispares:
Pilt

Fabia ja hunnik autoosi:
Pilt
Pilt

midagi mahub veel, kui kellelgi enne 28.12 midagi on kaasa anda siit Londonist, siis andke teada!

usin sõiduriist. 2008. a 1,4 TDI. kuratlikult palju jõudu on selles 1,4 tdi mootoris ning mida rohkem temaga sõidan, seda rohkem seda jõudu näikse olevat. Tippkiirus oli spido järgi ~190 km/h, aga seda ainult seepärast, et käigud said otsa. muidu tõmmet jagus enam kui küll.
Pilt

kesklinna jõudmiseks kasutasin siiski metrood - auto oleks liiga stressirohke olnud. Aga juba tänagi sattusin kuidagi sõitma low emission tsoonis, mis eeldaks mingit luba... mida mul muidugi pole :) olen päris südalinnast ca poole tunni metroosõidu kaugusel.
Pilt

ja linn ise... no.. rahvast täis. palju rohkem ei mahuks ja väga kaua seal Oxford streedil olla ei kannatanud:
Pilt
Pilt
Sirgu
Postitusi: 147
Liitunud: 01 Nov 2008, 14:18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sirgu » 25 Dets 2009, 12:22

Päris muhe ülevaade. Aga tõepoolest nagu mahuks veel midagi. :roll:
Enivei, Usku, Sa oled mulle üks oodatumaid „jõuluvanasid” sel aastal.
(...ehk siis "oska rõõmu tunda väikestes asjades") :bounce:
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 25 Dets 2009, 17:24

vaheinfoks, et Sirgule ei saanud ainult auto katet, Mehisele sain kõik listis olnu ning Einole ei saanud ühte lülitit ning lukku. Muu köik olemas :)

Tassisin just jupid autost õe elutuppa, et saaks autoga kesklinna minna (täna siin metroo ega bussid ei sõida) ning ühtlasi pakin need pikemaks sõiduks paremini, nii et küljekarbid kuklas ei oleks. Imekombel on mini küljekarbid liiga pikad normaalselt Fabiasse mahtumiseks :S

hääd jöulu, rahvas!
Vasta