1. leht 2-st
miniga suhete üles soojendamine
Postitatud: 06 Dets 2007, 18:08
Postitas Jaan
Tere Jälle!
Ma kipitasin siin suve paiku, et tahan mini osta (käisin isegi proovisõidul). Siis tehti mulle selgeks et väga odavalt mini ei tasu osta ja veel võiks ta olla 1,3l mootoriga. Leidseingi nn ideaalse varjandi aga kaesin perra ja tundub, et siduri survelaager tahab hakata pensionile minema. Kui suur probleem see on? või on lihtsalt vahetatav ja pole hullu? Igatahes tundub olevat "see õige"
Manev
Postitatud: 06 Dets 2007, 18:48
Postitas usku
survelaagri vahetamiseks tuleb minil mootor maha tõsta

aga vahetus ise on äärmiselt lihtne. aga tahtsin küsida, et mida tähendab varsti minema hakkav survelaager? kõriseb?
Postitatud: 06 Dets 2007, 19:01
Postitas Mehis
Millegi pärast ma arvan et tean mis masinast jutt on...survekas on sel läbi jah.
Postitatud: 07 Dets 2007, 10:04
Postitas Jaan
Krõbiseb jah.
Postitatud: 07 Dets 2007, 10:06
Postitas Jaan
aa retro kuule, sa paistad teadvat selle masina kohta miskit veel, äkki jagad arvamust? või tuled nö konkureerima? k...at, sellised vihjed teevad natuke ärevaks....
Manev
Postitatud: 07 Dets 2007, 13:03
Postitas Mehis
Jah, käisin ise seda masinat kohapeal vaatamas, peale surveka oli kere tarvis ka veidi teha, mõned plekid vahetada. Ega ma muud ei teagi. Kui endal on garaaz olemas ja päris siidinäpp ei ole siis hea projekt igatahes.
Postitatud: 07 Dets 2007, 16:03
Postitas Jaan
Jep, täpselt minu mõte, õnneks on vastav varjualune olemas ja näpud on täitsa olemas. Läen seda homme kaema, vaatasin veel, et peegleid on vaja ja keret natuke kõpitseda enne suuremat restaureerimist, kuni sinnamaani peaks kärama küll;)
Manev
Postitatud: 07 Dets 2007, 18:47
Postitas Kristjan
Võta parem see :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hirmus ilusat värvi, vähemalt minu arvates.
Postitatud: 08 Dets 2007, 09:10
Postitas Harri
Tegu 77 aasta 1 liitrise mudeliga, st. ees o trummelpidurid mis tähendab, et suuremaid 12" rattaid sa ilma tõsisema ümberehituseta alla panna ei tohiks, pidurid jäävad nõrgaks. Mootor koos käigukastiga on A mitte A+ seeriast. ( Käigukast ja peaülekanne mürarikkamad jne.) Orginaalilähedasena kahjuks hoitud pole näit esikannel on juba uuematelt pärit, armatuur on ära käkitud. Põrandavaip paistab olema mingi kehvasti isetehtud. Seda tüüpi esiistmed olid vähemalt minule täiesti vastuvõtmatud võib radikuliidi saada...maitseasi muidugi. Ühinen ikkagi teiste foorumlaste arvamusega: Maksa kasvõi natuke rohkem, võta mudel nii 82 ja 92 aasta vahel, 1,3 liitrit, karburaatroiga ja ketaspiduritega mudel....Mul on 77 aasta mudel ja olen selle kõik ise läbi teinud aastate jooksul, midagi segaseks jäi kirjuta privasse.
Postitatud: 09 Dets 2007, 22:37
Postitas miniest
Postitatud: 10 Dets 2007, 11:27
Postitas Harri
Beezi mini esikannel näeb välja orginaali moodi mis komplektreeriti sellele aastakäigule.....allpool olev armatuur ilma kõlariteta samuti...Samas ega ma ei propageeri orginaali säilitamist, maitseasi ikkagi

Postitatud: 15 Dets 2007, 23:15
Postitas miniest
Postitatud: 16 Dets 2007, 12:57
Postitas miniac
Kõrvalpildi Austin 1100 on küll päris ahvatlev.
Postitatud: 16 Dets 2007, 23:55
Postitas Yff
Tervist
Sai see kolmapäev endale siis Mini ostetud - see samune mida Kristjan näitas.
Väikene küsimus ka Harrile, et ei ole aru saanud nende kahe armatuuri erinevust. Teaksin ka mille poolest erineb minu Mini armatuur originaalist. Kui kõlarid välja jätta, nende kohta tead, et need sinna ei käi:)
Postitatud: 17 Dets 2007, 12:52
Postitas usku
miniac kirjutas:Kõrvalpildi Austin 1100 on küll päris ahvatlev.
ja kui te veel teaksite mis mõttetu hinna eest ta müügis oli! olin sularahaga minemas seda ära ostma, aga kuna mobla oli tühi, siis jäin lubatud ajal helistamisega 2 h hiljaks ja jäin tast ilma. tegemist on täitsa kapremonditud isendiga ja väga mõnusa asjaga. aga õnneks ei läinud see suvalisse kohta, vaid entusiasti kätta
aga täitsa omaette raamatu võiks kirjutada selle sõiduomadustest! tal on peal toimiv hydralastic vedrustus ning kui ma proovisõitu tegin, siis jõudsin järeldusele, et isegi mu allegro vedrustus ei ole nii hea. näed, et tee peal on kaabli panemiseks freesitud vagu, aga auto läheb üle ilma, et seda tunda oleks. eks ta pehmeke ole, aga see-eest sõidad nagu diivanil - pehmelt, vaikselt ja vääääga sujuvalt. ma küll üle 80 ei proovinud, sest pidureid tol hetkel ei olnud, aga kustutamatu mulje jättis igal juhul. sama teema on tegelt minu austiniga, mis on tõeline maanteepill, triikides lained ja ebatasasused täitsa maha.
vot. niisama plärasin