miniga suhete üles soojendamine
miniga suhete üles soojendamine
Tere Jälle!
Ma kipitasin siin suve paiku, et tahan mini osta (käisin isegi proovisõidul). Siis tehti mulle selgeks et väga odavalt mini ei tasu osta ja veel võiks ta olla 1,3l mootoriga. Leidseingi nn ideaalse varjandi aga kaesin perra ja tundub, et siduri survelaager tahab hakata pensionile minema. Kui suur probleem see on? või on lihtsalt vahetatav ja pole hullu? Igatahes tundub olevat "see õige"
Manev
Ma kipitasin siin suve paiku, et tahan mini osta (käisin isegi proovisõidul). Siis tehti mulle selgeks et väga odavalt mini ei tasu osta ja veel võiks ta olla 1,3l mootoriga. Leidseingi nn ideaalse varjandi aga kaesin perra ja tundub, et siduri survelaager tahab hakata pensionile minema. Kui suur probleem see on? või on lihtsalt vahetatav ja pole hullu? Igatahes tundub olevat "see õige"
Manev
Võta parem see :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hirmus ilusat värvi, vähemalt minu arvates.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hirmus ilusat värvi, vähemalt minu arvates.
Tegu 77 aasta 1 liitrise mudeliga, st. ees o trummelpidurid mis tähendab, et suuremaid 12" rattaid sa ilma tõsisema ümberehituseta alla panna ei tohiks, pidurid jäävad nõrgaks. Mootor koos käigukastiga on A mitte A+ seeriast. ( Käigukast ja peaülekanne mürarikkamad jne.) Orginaalilähedasena kahjuks hoitud pole näit esikannel on juba uuematelt pärit, armatuur on ära käkitud. Põrandavaip paistab olema mingi kehvasti isetehtud. Seda tüüpi esiistmed olid vähemalt minule täiesti vastuvõtmatud võib radikuliidi saada...maitseasi muidugi. Ühinen ikkagi teiste foorumlaste arvamusega: Maksa kasvõi natuke rohkem, võta mudel nii 82 ja 92 aasta vahel, 1,3 liitrit, karburaatroiga ja ketaspiduritega mudel....Mul on 77 aasta mudel ja olen selle kõik ise läbi teinud aastate jooksul, midagi segaseks jäi kirjuta privasse.
ja kui te veel teaksite mis mõttetu hinna eest ta müügis oli! olin sularahaga minemas seda ära ostma, aga kuna mobla oli tühi, siis jäin lubatud ajal helistamisega 2 h hiljaks ja jäin tast ilma. tegemist on täitsa kapremonditud isendiga ja väga mõnusa asjaga. aga õnneks ei läinud see suvalisse kohta, vaid entusiasti kättaminiac kirjutas:Kõrvalpildi Austin 1100 on küll päris ahvatlev.
aga täitsa omaette raamatu võiks kirjutada selle sõiduomadustest! tal on peal toimiv hydralastic vedrustus ning kui ma proovisõitu tegin, siis jõudsin järeldusele, et isegi mu allegro vedrustus ei ole nii hea. näed, et tee peal on kaabli panemiseks freesitud vagu, aga auto läheb üle ilma, et seda tunda oleks. eks ta pehmeke ole, aga see-eest sõidad nagu diivanil - pehmelt, vaikselt ja vääääga sujuvalt. ma küll üle 80 ei proovinud, sest pidureid tol hetkel ei olnud, aga kustutamatu mulje jättis igal juhul. sama teema on tegelt minu austiniga, mis on tõeline maanteepill, triikides lained ja ebatasasused täitsa maha.
vot. niisama plärasin