klapikambrikaane tihend

Õpetused kuidas teha peedist pesumasinale trumlit!
Vasta
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

klapikambrikaane tihend

Postitus Postitas usku » 23 Juul 2006, 20:11

hei!

mul mure - praegune klapikambrikaane tihend (ja ka termostaadi tihend) on tehtud korgist ja need lasevad õli ja vett läbi - liiga poorsed. olen küll mutreid järjest pingutanud, kuid kui mootor soojaks saab, immitseb läbi ikka.

äkki kellelgi on mulle pakkuda nimetatud tihendeid, mis EI OLEKS korgist?

või siis oskate äkki jagada soovitusi, et millest (mis materjal) õige tihend välja lõigata?

too korgist tihend tuli komplektina minitronist kunagi kui kapremonti sai tehtud. nüüdseks on ta nii ära mädanenud, et tuleb tükkidena kaane alt välja - ehk siis ei ole õlikindel.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 23 Juul 2006, 21:53

minul on korgist ja ei aja mitte, kui midagi läbi!
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
eino
Postitusi: 1129
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 24 Juul 2006, 10:11

Klapikambri kaane tihend tee uuest kork materjalist ja termostaadi tihend papist ehk joonistus lehest vähe paksem.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 24 Juul 2006, 11:02

mul on ka termostaadi tihendid siiani kõik korgist olnud (mida olen seal näppides vahetanud) ja veel pole kordagi alt vedanud.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 24 Juul 2006, 18:31

njah, termostaadiga niiväga muret polegi, aga klapikambrile küll enam korki ei taha. eile just pingutasin, aga nii kui jälle sõitmast tulin, pahh, õli leemendab. tugevamini enam pingutada ei julge - pressib tükke vahelt välja.

või äkki on vale õli olnud?
Riho

Postitus Postitas Riho » 24 Juul 2006, 20:46

Üks lahendus on veel tihendisilikon. Kasutasin seda kunagi mossel karteritihendiks ja toimis ideaalselt. Hind oli mingi 50 eeku tuub vms.
eino
Postitusi: 1129
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 25 Juul 2006, 05:57

muidugi saab kasutada hermeetikut aga kontrolli oma klapikambri kaan ära kas ei ole keere. muidugi vöib ka olla tihendis et on saanud muljuda ja kui sul juba tukkid välja tulevad tee uus tihend korgist ja sa ei pea pettuma.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 25 Juul 2006, 12:38

Ma lugesin selle asja kohta eile veidi. Ja järeldus? Tihend laguneb ära siis kui poldid liiga kõvasti kinni keerata.

http://www.minispares.com/Article.aspx?aid=275
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 25 Juul 2006, 15:20

selge, tänud info ja lingi eest. eks ma olen ta sis aja jooksul liiga kõvasti kinni kruttinud (ca 6 korda olen pingutanud), päris alguses sai näpuga keerata lausa. aga huvitav on see, et ta pole mul kunagi õli pidanud - kas siis oli alguses mingi defektiga ja nüüd pidevalt pingutades olen katki keeranud. eks ta nii ole.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 25 Juul 2006, 21:12

Minul on klapikambri ja termostaadi kaane tihendid mõlemad tehtud punasest kuumuskindlast silikoonist. Kui tehnoloogiat jälgida, peab ilusti. Lihtsalt pinnad korralikult puhtaks teha näiteks white spirdiga. Laduda peale silikoon, oodata , et ta natike kuivaks ja kile peale tõmbaks ning pinnad kokku suruda. Teise variandina olen vana ja katikise korktihendi ära puhastanud ning kuumuskindla silikooniga kokku mätsinud.....
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 26 Juul 2006, 09:56

eile eriku mini pealt vaadates sai mulle selgeks, et ilmselt on mul see (originaal)tihend 1) liiga paks 2) liiga kitsas ... unustasin küll võtta erikult materjali, et ise uus lõigata, kuid teen seda teine kord (täna?) ning lõikan ise sobiva õhukese ja laia tihendi - ikkagi korgist. termostaadile panen seda silikooni, millest harri räägib. ja ka erik on asja selliselt lahendanud.

ja veel niisama - harri, see genekas, mille ma sult kunagi koos radikaga ostsin, sõidab nüüd eriku mini peal. erik, vaatasin kodus üle, mu enda algne genekas on ikka minu auto peal :)
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 27 Juul 2006, 15:57

mure lahenes, tänud erikule.

vana tihend oli mõnusalt pude ning seda eemaldades sai kogu mootor seda täis. see selleks. igatahes lõikas erik mulle laua kattest uue tihendi ning siis selgus, kuhu koer on maetud: nimelt on mul kaas liiga madal ning "mutterpoldid" ei suru kaant piisavalt madalale - isegi kui need põhjas, jääb tihend lahti. erik-poiss lõikas siis teise veel ning paigaldas kaane nii nagu peab. tegime õlivahetuse ja mootori pesu ja mootor töötas ka päris kaua, kuid mingit leket ei täheldanud.

tänud erik, asi seega lahendatud ja järelduseks on see, et ikkagi kork on see õige - lihtsalt tihend või kaas peavad piisavalt paksud olema.

P.S aga erik, meie siduritimmimisest nii palju, et õhtul istusin autosse ja panin käima, et prooviring teha. vajutasin siduri põhja ja panin käigu sisse. jõudsin napilt lahti laskmisest mõtlema hakata kui mootor raksakaga välja suri. käik välja, tallasin jälle sidurit ning käib kolks ja kolks põhja. ehk siis miski totaalselt katki. kuna hommik on õhtust targem, siis läksin magama ja jätsin uurimise tänaseks. kurb, aga põnev :)

ja loomulikult tänud teistelegi, kes nõuga aitasid. teil oli jälle õigus :)
Vasta