Seekord on teemaks soojus salongis ja ruum, mis kulub selle sinase originaal mootori alla. Ehk siis kui tiivad sai küljest võetud, tekkis mul huvitav mõte kogu salongi soojendus süsteem ise ehitada ja ühtlasi see ka hoopis tiiva sisse paigutada.
Et ventilaator läheks sinna, kus praegu õhk eest sisse võetakse (filter loomulikult ette) ja radika paigutaks ka kuhugi naljakasse kohta. ideaalis võiks salongis vaid paar toru ja suunaja asuda.
Eriti hea meelega ootaks Harri mõtteid antud teemal. Ehk on mõni varasem kogemus jagada või oskad soovitada, kust võiksin uut mootorit otsima hakata?
isetehtud salongisoojendaja
isetehtud salongisoojendaja
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Ei ole teoorias ega praktikas sellist lahendust näinud, et mootor oleks ees poritiiva all. Küll aga on Austin Metrol asi sarnaselt lahendatud. Metrol on mootori osa paigutatud kapotialla ,sinna kus vasakpoolse rooliga Minil asub kojameeste mootor. Radiaatori osa ning õhujagamise torud asuvad salongis. Tegelikult võib asja Minil nii lahendada, mõtet on siis kui see mootor annab välja suurema õhukoguse kui orginaal. Toru mis läheb salongi edasi peaks olema korralikult isoleeritud. Mootor ise kaitstud poritiiva alt tuleva niiskuse, kondentsvee kogunemise võimaluse eest mootori korpuses jne. Samas ,et märkimisväärset ruumi kokkuhoidu ei teki, sest peamise ruumi võtab ikkagi kütteradiaator ning jaotustorud seda piirkonnas mida nagunii muuks otstarbeks kasutada ei oskaks. Ühesõnaga kõik on võimalik aga mina enda autol seda ümberehitust ette võtma ei hakkaks.
Kui üldse siis natike huvitaks hoopis kliimaseade, neid on paigaldatud Minidele aga midagi konkreetset netist leidnud ei ole....
Kui üldse siis natike huvitaks hoopis kliimaseade, neid on paigaldatud Minidele aga midagi konkreetset netist leidnud ei ole....