Bensukulu üüratu
Bensukulu üüratu
Tagasiteel kokkutulekult linna jätkus mu probleemide jada, mida timmisime viimases peatuspunktis.. kahtlustasin tol momendil süüdet, aga.. peale viimast läbitud lõiku paistab, et probleem mujal. Teel Pärnust Tallinna tagasi võtsin paagi Pärnus täis ja linna jõudes oli see otsas, eks oma osa oli väikses kiirustamises 4-5K pööret trassil (mul spidokas ei tööta), aga niipalju ikka ei oleks tohtinud kuluda.. tühikäigul pöörded kõiguvad, küünlad on loomupäraselt mustad (palju saab peale).. aga mida kruttida... kõik juhtmed / voolikud vaatasin üle kõik on kinni..
Tahaks kolmapäeval minna sinna meid kõiki kutsutud BMW MINI-üritusele, aga nüüd... vaevalt ükski teeninindus mind nii siva ka ette võtab..
Tahaks kolmapäeval minna sinna meid kõiki kutsutud BMW MINI-üritusele, aga nüüd... vaevalt ükski teeninindus mind nii siva ka ette võtab..
Re: Bensukulu üüratu
Hmm, süütemoment pole paigast nihkunud, jagaja ikka kinni? Õhufilter pole umbes? Sul oli pritsungiga mootor, seega algatusks mine osta kuskilt bensukast pritsungi puhastusvedelik, mida kallim, seda parem, vala see paaki, siis paak bensu (Sa ju ikka 98E -ga sõidad, eks) täis ja kruisi see paagitäis läbi. Ja vaata siis kas oli abi.ranno kirjutas:Tagasiteel kokkutulekult linna jätkus mu probleemide jada, mida timmisime viimases peatuspunktis.. kahtlustasin tol momendil süüdet, aga.. peale viimast läbitud lõiku paistab, et probleem mujal. Teel Pärnust Tallinna tagasi võtsin paagi Pärnus täis ja linna jõudes oli see otsas, eks oma osa oli väikses kiirustamises 4-5K pööret trassil (mul spidokas ei tööta), aga niipalju ikka ei oleks tohtinud kuluda.. tühikäigul pöörded kõiguvad, küünlad on loomupäraselt mustad (palju saab peale).. aga mida kruttida... kõik juhtmed / voolikud vaatasin üle kõik on kinni..
1. United Motorsi kodulehelt uurisin.., aga nende mootori diagnostika hind.. seda jõuavad maksta vaid need kes uue 7 seeria bemmigi jõuavad osta.. Pleionesse kohe helistan.. hm..kiireks läheb..
2. See üritus on see mida pärnus seal parklas lipikutena jagati, et Mini kabriolett on väljas ja lähme teda kolmapäeval vastu võtma.. kahjuks täpsemalt ei mäleta - lipik jäi koju, ise tööl
2. See üritus on see mida pärnus seal parklas lipikutena jagati, et Mini kabriolett on väljas ja lähme teda kolmapäeval vastu võtma.. kahjuks täpsemalt ei mäleta - lipik jäi koju, ise tööl
Ma sissepritsungi pealt rumal aga tavaliselt läheb ära nn.lambda andur ja sellega kaasneb kütusekulu üüratu tõus. Selle diagnoosimiseks minuteada stendi minekut vaja ei ole. Tartus Opeli esinduse Boch stend maksis midagist 800 kronua tund ja pole vahet mis auto sinna aetakse, peaasi et neid tehnilised andmed olemas oleksid.....
Rääkisin soomlastega nad arvasid ka, et kas lambda või õhukoguse mõõtmise andur. Aga kui mootori stendid on 800.- siis minust jääb see nüüd küll järgmist palgapäeva ootama, sest lambda andur maksab ise kuni paar kilo vist. Juhul kui peaks see lammas läbi olema, siis kas neid on mingeid univeraalseid et kohe liikuma pääseda või peab selleks jälle kuskilt midagi tellima hakkama...
Vaata enne õhuanduri jms pistikud üle, võta lahti, puhasta, õlita pane kokku tagasi. Ei tea kas Mini -l sammmootor on, mis muidu tühikäigu pöördeid hoiab? Ah jaa, vaata ka hoolikalt pritsungi õhutorud üle, nende pragude jms korral läeb pritsungi õhuandur lolliks. Üks teoreetiline mõte on, et miski ühendus/toru vms on kuumusega streikima hakanud.ranno kirjutas:Rääkisin soomlastega nad arvasid ka, et kas lambda või õhukoguse mõõtmise andur. Aga kui mootori stendid on 800.- siis minust jääb see nüüd küll järgmist palgapäeva ootama, sest lambda andur maksab ise kuni paar kilo vist. Juhul kui peaks see lammas läbi olema, siis kas neid on mingeid univeraalseid et kohe liikuma pääseda või peab selleks jälle kuskilt midagi tellima hakkama...
Eeldatavasti tegid kõik soovitatu läbi? Äkki see mootorimees Raivo, kellest siin foorumis juttu on olnud, oskab Sind aidata?ranno kirjutas:Eh... minul jääb tänasele üritusele sõitmata, sest
1. Mini on paljudele tundmatu loom ja ei taheta ette võtta
2. Teistel järjekorrad pikad, puhkuste aeg vist..
3. Või on hind selline et kuku kummuli.. (nagu bemmi keskuses)
...kas kellegil tutvusi pole mida saaks ära kasutada.. otsingud jätkuvad.
diagnostika
Mul on üks väga hea saabide spets (mul on teine auto saab), kes jagab äkki asja (pole kindel) firma on Troost Auto, minuteda teevad ka diagnostikat, kui tahad võin järgi uurida.
See küll Tallinnas kedagi ei lohuta aga Tartus küsitakse ühes kohas autodiagnostika eest 300 kr. Kahjuks polnud aega uurida, mis stendi nad kasutavad.......Tegemist on küll uue firmaga Tartus Võru ja Kopli tänava ristis...Arvan ,et siis on ka Tallinnas selle hinna eest võimalik lasta autol viga kindlaks teha....
Re: Bensukulu üüratu
Miks? Kust sellised andmed? Käib see ainult pritsungi või kõigi Minide kohta? Olen ka seda varem kuulnud, et mida kõrgem oktaanarv, seda parem. Aga mu mäletamist mööda puudutas see vaid ilma ümberehituseta pliivabale kütusele üleminevaid vanu Minisid.ksuuk kirjutas:(Sa ju ikka 98E -ga sõidad, eks)
Re: Bensukulu üüratu
Lühidalt, kui võrrelda vene bensiinidega, siis 95 on tegelikult kuskil oktaanarvuga 88 ja 98 kuskil 92. Kui Mini -d projekteeriti, siis oli minutetada min 91 oktaanarv soovitet. Lisaks reeglina 98 -t ei solgita, seega on see puhtab ja kuna oktaanarv on kõrgem, siis seda ka kulub vähem, kuna peab vähem gaasipedaali talluma. Ehk 98 on hinnas kallim kui 95 aga tegelikult kasutamishinnalt odavam.mikk kirjutas:Miks? Kust sellised andmed? Käib see ainult pritsungi või kõigi Minide kohta? Olen ka seda varem kuulnud, et mida kõrgem oktaanarv, seda parem. Aga mu mäletamist mööda puudutas see vaid ilma ümberehituseta pliivabale kütusele üleminevaid vanu Minisid.