Esisuunatuled sobivad Gaz 53 veoauto omad, peaaegu äravahetamiseni sarnased 34 kr tk
Vana Lada esituled ja need kopsikud ( 200 kr tk ilma tuleklaasideta ) mis käivad poritiiva sisse... Komplektse Lada esitule eest küsiti 236 kr tk. Esiõõtshoova piirajad, koonusekujulised kummipuhvrid saab ka vene juppide poest.
Kui läheb ära õõtshoova võlli nõelaager siis seda on võimalik tellida ka SKF-ist 127 kr tk. Tegelikult on nutikam siiski osta soomest esi- või tagaõõtshoova komplekt mis sisaldab õõtshoova telge, 1 - 2 nõelaagrit, puksi, tihendeid ja mutereid. Põhjus selles, et uut nõellaagrit ei tasu panna kulunud võllile. Mina panin ühe esiõõtshoova nõellaagri asemele hoopis pronkspuksi ( suure traktori starteri oma 27 kr tk. ). Kestab 2-3 aastat. Eeldab muidugi spetshõõritsa olemasolu.
Tagumise poolraami kummipuksid saab samuti treipingis teha suvalisest kummipuksist järele.
Üritasin tellida endale uusi võimsamaid Koni esiamortisaatorereid. Ees on Metro ketaspidurid ja esisild läks oluliselt raskemaks kui vana trummelpiduritega ) Peale 6 nädalast ootamist selgus , et amordid jäävadki tulema......Võtsin lauale uued tehases toodetud, mitte koperatiivis !!! Niva esiamordid ( ca 250 kr tk. ), keermestasin amordi varda pikemalt ( 2 cm siledat osa ) Keermelõikuriks 10 X 1,25. Lõikasin vanalt Mini amordilt sõrme maha, puurisin sinna augu ning keermestasin vindipulgaga 10 x 1,25. Lõikasin Niva amordi keermeosa pikkuse parajaks ja kruttisin sõrme paika. Muidugi panin tagasi ka tolmukattega seonduvad asjakesed ning vahetasin Mini amordilt puksi Niva amortisaatorile. Operatsiooni käigus kaotasin pisut amordi käigupikkuses. Tegin proovisõidu garaazide vahelistes aukudes ning amordid toimivad korralikult......Kui keegi kavatseb sama ümberehitust korrata siis kontakteeruge, seletan täpsemalt....järgmisel suvel 2006.a. saan muidugi alles korralikult katsetada oma ümberehitust.....
Peale lõputut jantimist orginaaljagaja kontaktidega tõstsin peale Austin Maestrolt pärit magnetoelektrilise anduriga kontaktivaba jaoturi koos juhtplokiga.....Ühendusskeemi sain Tartu Autoelektrikult Olavilt ( Kahjuks ta enam autoelektriga ei tegele.... ) Nagu võtit andsin, mootor tiksus nagu kell
