2. leht 4-st

Postitatud: 13 Mai 2008, 20:40
Postitas mikk
Isegi selle lingi all olevatel piltidel paistab see värk suht rokane.

Hea küll - aitab halvustamisest. Positiivsed asjaolud oled sa ka kõik juba ette lugenud ja selles osas oskan ma vaid takka kiita, sest kapoti all on kohati üsna tüütu nikerdada ja nii oleks tunduvalt lihtsam küll. Ja võib-olla teed hoopis revolutsiooni ja lased Eestis mõnel töökojal ratastele korralikud koopad-logarid ka teha. Nii et jõudu!

Postitatud: 13 Mai 2008, 20:44
Postitas mikk
Ja kui rooste eriti muret teeb võib ju kaaluda hoopiski Mini Minus't.

http://cgi.ebay.co.uk/Mini-Minus_W0QQit ... dZViewItem

Postitatud: 15 Mai 2008, 10:41
Postitas tito santuario
Nii, kuna nüüd veksel välja käidud, siis uuriks tellimist.
Kas kellelgi on kogemusi minispordist tellimisel, kuidas maksmine jne. ( tean, et osad firmad välismaal nõuavad sama riigi krediitkaardi olemasolu nt. )
Või on kellelgi plaanis sealt tellida, lööks kampa?!? Kuna see flip front maksab üle saja naela siis peaks juba ka alet saama 5%.
Äkki on mul mõttekaaslasi, lööks kampa ja ostaks kuninganna maa Mini osadest tühjaks :D

Postitatud: 17 Mai 2008, 16:56
Postitas mikk
Ma pole muidugi päris kindel aga minu meelest nad Inglismaalt selliseid suuri asju eriti välismaale saata ei taha. Võibla on olud muutunud vahepeal aga esimene soovitus oleks küll see, et uuri järele kui palju nad postikuludeks tahavad. Ja kombineerimine seal vaevalt aitab, sest selle asjaga kokku ühte 'pakki' küll midagi ei panda.

Lisaks. Klaaskiust kerepaneelid ei ole mingi kosmoseteadus ja seda teeb Eestimaal õige mitu firmat. Ehk on sisukam (=odavam) neilt tellida. Otsing google'ist ja kohe näha kas on mõtet asjaga edasi tegeleda.

Mina leidsin toona (kui ise eeltööd tegin sama asja jaoks) Tartu külje alt ühe firma, kus meilivahetus töötas laitmatult ja vastus esimesele päringule oli 'tulge kohale ja võtame vormi'. Paistsid asjalikud. Aga kohal ma lõpuks ei käinud nii et midagi kindlat väita ei saa.

Postitatud: 06 Juul 2008, 17:41
Postitas Kristjan

Postitatud: 07 Juul 2008, 16:38
Postitas Mehis
Kõik siin panevad esiotsad klaaskiust aga kas originaal esiosa ka keegi üleskäivaks teinud on? Kuidagi imelik on see plastist ots minujaoks, pealegi pannes vahele nt mini vteci ja plastist esiotsa saab kogu krempel hirmus kerge.

Postitatud: 08 Juul 2008, 18:26
Postitas mikk
Sa ütled seda nii nagu see oleks mingi eriti halb asi. Mida halba sa selles näed kui auto kerge on?

Postitatud: 08 Juul 2008, 18:35
Postitas Mehis
Kas sa ei arva et kui ees otsas eriti mingit raskust ei ole ja rehvid ei ole ka teab mis vormeli laiusega siis kuivõrd mõnus sellise äkilise mootoriga sõita oleks? Minuarust on mini niisamagi kerge. Pealegi on auto puhul vist üle ja alajuhitavus ka veel faktoriks.

Postitatud: 08 Juul 2008, 21:42
Postitas MinuMini
teema vast ikke pigem rooste vastu võitlemise poole pealt kuum mitte nii väga drag racingu poole päält arvan mina. ja samas see hind pole ka just teab mis kirves, ise sellist juppi nii odavalt valmis ei teeks :(

Postitatud: 10 Juul 2008, 15:43
Postitas mikk
retro kirjutas:Kas sa ei arva et kui ees otsas eriti mingit raskust ei ole ja rehvid ei ole ka teab mis vormeli laiusega siis kuivõrd mõnus sellise äkilise mootoriga sõita oleks? Minuarust on mini niisamagi kerge. Pealegi on auto puhul vist üle ja alajuhitavus ka veel faktoriks.
Sorri MinuMini - ma ikka jätkan lisandunud teemal.
Ei pea nii raske jalaga pedaalile astuma. :)
Suurem osa UK-s Mini liigas sõitvad ringraja autod on ÜLENI klaas- või süsinikplastist kerega. Juhitavuse halvendamiseks? Tõsi, rehvid on vähe teistsugused kui tänavaautodel, kuid tõsiseid probleeme laia "papuga" ei lahenda (kui siis ainult juhi enesehinnangu osas).
Ma usun, et sa näed tonti seal, kus teda pole.

Postitatud: 29 Sept 2008, 11:50
Postitas tito santuario
Ehh kas see on see koht kus olid praktikal?
Kui jah siis äkki annaks kuidagi orgunnida see nina maarjamaale Sinu kaudu!?!
Jään huviga ootama vastust :!:
Ps! mina läksin sellest kapotijamast põlema tõesti kodanik r. ooste pärast :D

Postitatud: 29 Sept 2008, 21:58
Postitas Kristjan
Hei - Hei !

Jah seda ninakest müüakse seal kus mina praktikal olin. Kui tahad siis võin neilt küsida ,et mis see Eestisse saatmine maksma võib minna jne...

Postitatud: 30 Sept 2008, 09:29
Postitas Mehis
mikk kirjutas:
retro kirjutas:Kas sa ei arva et kui ees otsas eriti mingit raskust ei ole ja rehvid ei ole ka teab mis vormeli laiusega siis kuivõrd mõnus sellise äkilise mootoriga sõita oleks? Minuarust on mini niisamagi kerge. Pealegi on auto puhul vist üle ja alajuhitavus ka veel faktoriks.
Sorri MinuMini - ma ikka jätkan lisandunud teemal.
Ei pea nii raske jalaga pedaalile astuma. :)
Suurem osa UK-s Mini liigas sõitvad ringraja autod on ÜLENI klaas- või süsinikplastist kerega. Juhitavuse halvendamiseks? Tõsi, rehvid on vähe teistsugused kui tänavaautodel, kuid tõsiseid probleeme laia "papuga" ei lahenda (kui siis ainult juhi enesehinnangu osas).
Ma usun, et sa näed tonti seal, kus teda pole.
Ei viitsi siin sellel teemal edasi vaielda, kes tahab plastikust autot see tehku kes ei see ei.

Postitatud: 30 Sept 2008, 09:34
Postitas Jaan
Kristjanile

Ole kena ja uuri jah mis hinnaga see meile tulla võib, kui hind üle mõistuse pole olen ka sellest huvitatud.

Postitatud: 02 Okt 2008, 11:58
Postitas Kristjan
Ahoi !

Kirjutasin, tuli lakooniline vastus :)
we can supply those for £200 plus shipping
chris
Ma tean , et nemad kasutavad erinevaid kullerfirmasid , et omad kaubad kohale viia. Loomulikult võib lasta neil uurida palju see postikulu tuleks aga ilmselt on targem ise vaadata , et kas äkki saab kuskilt mõne hea pakkumise. Iseenesest on ju asi kerge... lihtsalt suurte mõõtmetega.

Teine variant on see , et kui tõesti MiniBox'i mehed ( loe: uku ) Inglismaale lähevad siis ehk toovad ära.

Iseenesest hind - 4000kr.- on ju väga mõistlik. Plekist sama asi kokku panna tuleb vist isegi kallim.

Aga eks andke teada , et kes huvitatud on... kui mitu tellida siis ehk kaupleb tsipa odavamaks.

Siin väike näide sellest mis plekid maksavad:
http://ladu24.ee/et/ladu1/244/17,0