HIF38 (44) tüüpi karburaatoril segukruvi sissepoole keerata läheb segu rikkamaks ja väljapoole keerates lahjemaks
Nendele kes asjale üldse pihta ei saa, tuletan meelde,et HIF tüüpi karburaator on see mis kinnitub sisselaskekollektori külge 4 mutriga.( Vanemad mallid kinnituvad 2 mutriga.) Pealmise kruviga mis jääb kapoti alla vaadates karburaatori paremasse esinurka, reguleeritakse mootori tühikäigu pöördeid. Paremasse alumisse tagumisse nurka jääb segukruvi.Ligi pääseb lühikese lapikkruvikeerajaga.
Karburaatori normaalne bensiini suhe õhuga on 1:15 Viimane arv on õhukogus. Mida rohkem keerad segukruvi sissepoole st. rikastad, seda rohkem hakkab bensiini olema võrreldes õhuga. Kui keerata kruvi väljapoole, st. segu lahjendada, väheneb ka CO2 kogus.
Kui ülevaatusel CO2 läbi ei saa siis teate nüüd ehk mida teha

Pilt HIF38 ja HIF44 tüüpi karburaatorist näeb välja selline, näha on küll kahjuks reguleerkruvi suhtes vastaskülg.
http://www.zone.ee/ahvik/HIF38.JPG