
Hammasrihm??
Hammasrihm??
Kuna põhjalikult tuttav mootoriga veel pole, siis tahaks ikka selgusele jõuda, et kas minil on hammasrihm või kett?? 

minil on kett

Ja nagu foorumis juba mitu korda viidatud on, siis on meil netis üleval mini repear manual. sealt on küll osa veermiku peatükkidest puudu, kuid kogu info mootori ja sellega seonduva kohta olemas. võta ette, loe läbi ja saad enamusele oma küsimustest vastuse. antud raamat on kõigi miniomanike piibel
http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... .php?t=279

Ja nagu foorumis juba mitu korda viidatud on, siis on meil netis üleval mini repear manual. sealt on küll osa veermiku peatükkidest puudu, kuid kogu info mootori ja sellega seonduva kohta olemas. võta ette, loe läbi ja saad enamusele oma küsimustest vastuse. antud raamat on kõigi miniomanike piibel

http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... .php?t=279
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Tänud kiire vastuse eest
Raamat ammu olemas ja ka üks saksakeelne. Juhul, kui keegi peaks huvi tundma, siis andke aga märku
Pealkirja järgi on vähemalt tegemist 98 a raamatuga, et siis MPI.
Kahjuks pole jõudnud piiblit veel läbi lugeda aga osa peatükke juba läbi vaadatud, enamasti tehtud töid puudutavad peatükid.
Kui kett, siis enamasti vist 100 K on see aeg, kui tuleks teist pingutada või on mini puhul teisiti?


Kahjuks pole jõudnud piiblit veel läbi lugeda aga osa peatükke juba läbi vaadatud, enamasti tehtud töid puudutavad peatükid.
Kui kett, siis enamasti vist 100 K on see aeg, kui tuleks teist pingutada või on mini puhul teisiti?
ma ise vahetasin keti koos hammasratastega täis komplektis ära. kuna need ei maksa suurt midagi ja nikuinii sinna ketikaane alla rohkem ronida ei taha, siis panin kõik uued.
Minu mälu järgi oli manualis kirjas vist, et iga 60000 miili järgi peab kõik ära vahetama...
Minu mälu järgi oli manualis kirjas vist, et iga 60000 miili järgi peab kõik ära vahetama...
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Üldiselt ju jah nii, et uue kasutatud auto puhul tekib paratamatult vajadus sellised vidinad vahetada, olenemata sellest, mis number seal ees tiksub. Lihtsalt ei taha, et ühel hetkel kapotialuse segi lööb.
Mis selleks ketivahetuseks siis peale kannatuse vaja on??
Kas peab palju lahti kiskuma?
Ja paratamatult ei saa ju üle ka hinnast siin kapitalistlikus ühiskonnas. Et mis see üritus Sul maksma läks??
Mis selleks ketivahetuseks siis peale kannatuse vaja on??

Ja paratamatult ei saa ju üle ka hinnast siin kapitalistlikus ühiskonnas. Et mis see üritus Sul maksma läks??
mina jändasin ühe oma vea tõttu seal rihmaratta kallal ja ketiga mitmeid kordi. aga ära vahetasin kogu asja siis, kui mootori kappi tegin.
ketti hammakad ja uus kett olid kokku miski 500 eek vist (autoosad.ee).
aga jah, et sinna ligi saada on vaja ära võtta radikas, radika alumine kinnitussüsteem, rihma ratas ja ketikamberi kaas. kui sa mini mootori ehitust ei tunne, on tegemist meeletult keerulise nikerdamisega. ei pääse õieti ligi jne.
ehk siis selliseid asju on lihtsam teha, kui kogu mootor maha võtta ja siis korraga mootoril kõik vahetamist vajav ära vahetada, puhastada värvida jne. sel juhul saad kogu jama ühe korraga kaelast ära ja edasi muretu elu.

e.
ketti hammakad ja uus kett olid kokku miski 500 eek vist (autoosad.ee).
aga jah, et sinna ligi saada on vaja ära võtta radikas, radika alumine kinnitussüsteem, rihma ratas ja ketikamberi kaas. kui sa mini mootori ehitust ei tunne, on tegemist meeletult keerulise nikerdamisega. ei pääse õieti ligi jne.
ehk siis selliseid asju on lihtsam teha, kui kogu mootor maha võtta ja siis korraga mootoril kõik vahetamist vajav ära vahetada, puhastada värvida jne. sel juhul saad kogu jama ühe korraga kaelast ära ja edasi muretu elu.

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
kui sa tegema hakkad, siis vaheta juba ära! pingutamiseks pead sa sama palju asju lahti võtma ja teist korda sa seda enam teha ei taha.
kui sa selle sealt lahti võtad, siis näeb see kett ja hammakad üsna ilusad välja - tundub nagu oleks täiesti OK. kuid kui aga uued on käepärast ja need peale oled pannud, siis saad väga hästi aru, et vana kett on ikka väga veninud ja hambad kulunud.
lihtne soovitus - tee korralikult või ära tee üldse
kui sa selle sealt lahti võtad, siis näeb see kett ja hammakad üsna ilusad välja - tundub nagu oleks täiesti OK. kuid kui aga uued on käepärast ja need peale oled pannud, siis saad väga hästi aru, et vana kett on ikka väga veninud ja hambad kulunud.
lihtne soovitus - tee korralikult või ära tee üldse
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita