mootori pealmine osa on nüüd siis ka mulle sõbraks saanud. Viimaste põevade jooksul sai mootoril pea maha võetud, 0,75mm plokikaant maha lihvitud (see tõstab päris kenasti mootori surveastet), klapid ja klapipesad poleeritud ning soobeldatud. kõik see taas kokku pandud, paigaldatud klapisääretihendid ning taas mootoriga ühendatud. tulemuseks on kennasti nurruv mini

PS: pandagu kõrva taha, et kui keegi ploki kaane maha võtab ja tal on uueks tihediks vasega kaetud selline, siis jätke tegemata. olen eelnevalt kuulnud, et need ei jää pidama ning nüüd sain seda ka omal nahal tunda. masin ajas valget auru tagant välja ja kui garaashi jõudsin töötasid vaid kaks silindrit. tänu sellele tihendile leidis jahutusvedelik oma tee silindrisse ja see ei ole mitte hea.
korralik tihend on see, mis on peaaegu musta värvi (pealispind ei ole metalne)