Kohutav vibratsioon suurtel kiirustel !?
Kohutav vibratsioon suurtel kiirustel !?
Maanteel sõites , kiirustel üle 80 on autos hirmus vibratsioon. Rool väriseb aga mis veel hullem kogu kere. Nii , et kui Tallinnast - Tartusse ära sõidad siis pärast tükk aega võdised veel püstijalal ka. Jalad surisevad nii mis hirmus...
Hakka veel kartma , et saad vibratsioonitõve ja impotentsuse.
Millest see olla võib!? Ma ise arvan , et ilmselt ikkagi mu kõveratest velgedest. Sest vibra ei olene pööretest. Ka vaba käiguga suriseb!
Ehk oskate nõu anda,
tänud!
Hakka veel kartma , et saad vibratsioonitõve ja impotentsuse.
Millest see olla võib!? Ma ise arvan , et ilmselt ikkagi mu kõveratest velgedest. Sest vibra ei olene pööretest. Ka vaba käiguga suriseb!
Ehk oskate nõu anda,
tänud!
Esimene ja ühtlasi ka üsna tõenäoline mure võib olla lihtsalt stabiliseeriva tina minema lendamine. ehk siis miskipärast on veljed balansist väljas. asi näeb enamasti välja nii, et vibra tuleb sisse mingist kiirusest alates ja mingil konkreetsel kiirusel hakkab koos masinaga resoneerima ja muutub eriti rõvedaks.
Rohi selle vastu on lihtne ja odav, esimese kummiremondi ettevõttes võetakse sul rattad alt ära ja pannakse pingile. see näitab kohe ära, mis lugu balansiga on. kogu lõbu peaks ka max paarisaja krooni sisse mahtuma.
igaljuhul soovitan sellest alustada.
Rohi selle vastu on lihtne ja odav, esimese kummiremondi ettevõttes võetakse sul rattad alt ära ja pannakse pingile. see näitab kohe ära, mis lugu balansiga on. kogu lõbu peaks ka max paarisaja krooni sisse mahtuma.
igaljuhul soovitan sellest alustada.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
oled sa kindel, et asi on velgedes? sul peaksid ju valukad olema, mis ei tohiks eriti nagu kõveraks minna. tavaliselt on stabiliseerimine vajalik ikka kummide ebaühtluse kompenseerimiseks (näiteks protitud - taastatud kummid vajavad VÄGA palju tina).
Uuri seda velje asja kusagil rehvi töökojas ja vaata, mis nad sulle räägivad.
Korralikumad kohad oskavad ka pidurikettaid kontrollida ja sirgeks treida.
Igaljuhul peaks sellest käigust abi olema.
Uuri seda velje asja kusagil rehvi töökojas ja vaata, mis nad sulle räägivad.
Korralikumad kohad oskavad ka pidurikettaid kontrollida ja sirgeks treida.
Igaljuhul peaks sellest käigust abi olema.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
kui on odavamapoolne valuvelg, siis läheb kõveraks nigu maduE-riik kirjutas:oled sa kindel, et asi on velgedes? sul peaksid ju valukad olema, mis ei tohiks eriti nagu kõveraks minna.

ehk siis tavaline plekkvelg on oluliselt tugevam kui mõni valu. oma mitsa 13 " valuga lasin talvel külg ees äärekivisse. kiirust ca 5 km/h ja velg ise vastu äärekivi ei läinudki (ainult kummiosa) ja nüüd velg vinta-vänta... sõber sõitis lamavast mendist 70'ga üle - esimesed veljed munakujulised

nii et odav valu on väga pehme.
no ma ei tea, see nüüd küll asise inimese jutt ei ole. 140 kiirus pole pole ühegi masinaga just nalja tegemine. seda enam miniga, mis ka pisematel kiirustel õnnetuse tagajärjel pannkoogiga äravahetamiseni sarnane välja näeb. seega julgen ma arvata, et kulutada max paarsada krooni ohutuse peale on vähim, mis sa teha saad!
Muuseas see resonants lõhub ka su ülejäenud veermikut vägagi hoogsalt.
Muuseas see resonants lõhub ka su ülejäenud veermikut vägagi hoogsalt.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita