Diagnostika Tallinnas
Diagnostika Tallinnas
Kas keegi oskab öelda kohta Harjumaal, kus tehakse mootori diagnostikat Minile.
Tänud
Tänud
Lood on rohkem kui sitad, kui sul on "ajuga" sissepritse mootor.. kuna ma ülevaatuselt CO-ga läbi ei pääsenud, siis ei teagi kuhu poole pöörduda... olen käinud läbi väga palju firmasid ja nad saadavad ukselt, kas kohe minema või putitavad natuke ja saadavad ikka minema.. Praegu on mul pandud aeg kolmapäevaks ARK-i taha töökotta.. seal on on väga hea mees, kes suudab praegusel kaasajal ka veel oma peaga mõelda.. vähemalt loodan temast palju.. eks annan teada kuidas läks. Samas peaks selle "aju" juhtme kuskilt ise ära ostma, sest enamusel on arvutites isegi tarkvara antud auto kohta olemas, aga kellegil pole ühendusjuhtmeid ja mingi paari Mini pärast ei taha neid keegi endale soetama ka hakata... kunagi isegi uurisin, siis maksid nad mingid 2K
No näete siis! Seda enam põhjust tulla Tartusse! Tehke asja.
http://www.autoelektrik.ee/data/Rover_MEMS_SPi_36_pin/
http://www.autoelektrik.ee/data/Rover_MEMS_SPi_36_pin/
Kuna ka minu meistrimees ei saanud asjast jagu, siis helistasin ja küsisin ning see et neil kodulehel mingi link on ei tähenda, et nad seda tööd teevad... ühesõnaga.. neil on puudu ka mingi vahetükk maksumusega umbes 7,5K ja nemad ei saa kahjuks meid aidata...mikk kirjutas:No näete siis! Seda enam põhjust tulla Tartusse! Tehke asja.
Nii palju meid siis soome minemas on? ja kuna mul saab 15. mai ülevaatuse lubatud aeg läbi, siis ma vist Soome ka ei pääse?? Saadan auto romulasse??
Diagnostika
Mul peaks see kaabel olemas olema. Pole küll veel ühegi Mini peal proovida saanud.
ei taha küll väga soovitada, aga kus mure suur, seal häda ajab härja kaevu Tartus on DIA diagnostika. Tehase tänaval ning nende spetsialiteet on tegeleda pornoga. pornoga selles mõttes, et nad on geniaalsed vennad (kui viitsivad) ja teevad asja korda. ehk siis nt katkine õhukulu lugeja, vigane lambda vms saab kenasti erinevaid juhtmejuppe ja ühendusi kasutades korda tehtud. töömeetod on neil heitgaasi analüsaator külge ja proovima. mu mondeo tahtsid küll maha põletada, aga vähemalt asi toimis kuni lühiseni ... aga ilmselt oli viga selles, et ma sattusin sinna "bad mood day" ajal. kui muud ei aita, siis mine proovi, kui aga vähegi võimalik, siis ära sinna mine
Jõudu.
Sain Mini mootoriremonist kätte aga oleks nüüd vaja süüde paika panna ja karburaatorit reguleerida.Kas keegi oskaks öelda mõnda firmat kes asjaga tegelke ja tunneks asja
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Karbussi asjatundja vajaka
kas keegi teab mõnda meistrimeest/firmat, kes jagab karbusse ja syydet.
Lisaks: kas Eestis mõni rolling road ka olemas on?
Lisaks: kas Eestis mõni rolling road ka olemas on?
Less is More. Mini is Great.
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://tqhq.ee/forum/search.php - kirjuta sinns "dyno" ehk on sellest abi.
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Mul ka siis nüüd "juba" mootor kap-remonditud ja olen olen tagasi liikluses, aga siiski mitte ilma jamata. Nimelt käisin ülevaatusel. Kõik oli suurepärane, kui välja arvata mootor . Kuna diagnostikat meil antud mootoritele Eestis teha pole võimaliks, siis öeldi, et uuri ja kuu aja jooksul võin kasvõi iga päev neil uuesti proovimas käia. Vaatasin välismaiseid foorumeid, aga suurt abi ei saanud. Nimelt on parameetrites mingi asi mida kutsutakse CH väga kõrge. 820 rpm juures lubatud 100 juures mul 1438 ja 2800 rpm juures 337. Misasi see CH õieti on ja kuidas seda ravida annaks?