Mis kütet soovitate

Prr....prrr.....
MINI_UK

Mis kütet soovitate

Postitus Postitas MINI_UK » 07 Apr 2006, 18:53

Mul on sissepritsega, kas kasutada 95-te või 98-t?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 07 Apr 2006, 20:14

Loomulikult 98-t. Kui sul raha on. Mul ei ole. Ma sõidan 95-ga. Kokkutulekutele lähen 98-ga.
Sport

Postitus Postitas Sport » 08 Apr 2006, 08:07

Kristjan kirjutas:Loomulikult 98-t. Kui sul raha on. Mul ei ole. Ma sõidan 95-ga. Kokkutulekutele lähen 98-ga.
Mismõttes, kui raha on??
98 on loomulikult mõnikümmend senti kallim, aga teda kulub palju vähem näiteks, kui 95-t. Proovi järele, kui ei usu :wink:
Pealegi 98 on mootorile ka parem.
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 09 Apr 2006, 15:03

Mina sõida 98-ga ja soovitan. Kokkuvõttes teeb sama välja aga 98 mootorile parem. Usun, et enamus meist siit sõidab 98-ga aga võibolla eksin :D
MINI_UK

Postitus Postitas MINI_UK » 09 Apr 2006, 15:24

Ise lasin ka 98 sisse ja Teiepoolsel heakskiidul jään ilmselt seda kasutama. Samas nagu tundub mulle imelik, et kui alg kiirendus on Minil hea, siis neljanda käiguga üldse kiirendust ei ole. Või ma lihtsalt ootan Minist lootusetult palju :P

Muide kuidas rahvale Eesti teed meeldivad? Keegi võiks GPRS sedame teha sõiduteede seiskorda näitava teedekaardiga, kus jaotuvad teed punase, rohelise ja kollase värvuse järgi. Tallinas on ilmselt rohelist ehk normaalset teed kusagil 15-20% ja arvestades uute teede ehitamiskvaliteeti, lähima paari aasta jooksul arengut näha ei ole selles vallas.
mart

Postitus Postitas mart » 09 Apr 2006, 22:23

Kui juba siin bensiinist juttu tuli, siis mida karburaatori omanikud kasutada võiks? kas siin on ka eeliseid 98?
Martin

Postitus Postitas Martin » 11 Apr 2006, 22:32

mul Tahitil karburaator, ei saa eriti 95-t kasutada. Hakkab kohe detoneerima. Nii et sovitaks ikka 98-t
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Apr 2006, 22:42

Ehk vaja ka karpat kuidagi näppida / puhastada / segu sättida ..
Tiina
Postitusi: 27
Liitunud: 02 Aug 2005, 19:59
Asukoht: Tallinn-Tartu

Postitus Postitas Tiina » 25 Apr 2006, 08:54

No mina olen nagu viimane kehvik ikka 95-ga sõitnud. Kütusekulu on niigi tibatilluke (minu arvutuste järgi 5-7 sajale), detonatsiooni ei ole täheldanud ja tootja on kah oma õnnistuse 95-le andnud. Jagage oma kogemust, et mida see 98 ikka täpselt paremaks teeb? Ma olen nii aru saanud, et suurema oktaanarvuga bensiini pruukimine ei ole sugugi ALATI õigustatud.
Aleks

Postitus Postitas Aleks » 27 Apr 2006, 00:28

Tiina kirjutas:No mina olen nagu viimane kehvik ikka 95-ga sõitnud. Kütusekulu on niigi tibatilluke (minu arvutuste järgi 5-7 sajale), detonatsiooni ei ole täheldanud ja tootja on kah oma õnnistuse 95-le andnud. Jagage oma kogemust, et mida see 98 ikka täpselt paremaks teeb? Ma olen nii aru saanud, et suurema oktaanarvuga bensiini pruukimine ei ole sugugi ALATI õigustatud.
mul oli vana mersu 230CE (1989), ja tangisin kord selle 98 bensuga, auto üldse ei liigunud peale seda, kuid oli tangidud Nestes, sõitsin kõik bensu ära, ja proovisin samas tanklas 95, palju paremini hakkas sõitma, Jaguari ka tangin aint 95ga
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 27 Apr 2006, 10:58

no ma ei tea, see kõlab nüüd küll natuke hülge mölana :)
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 27 Apr 2006, 13:37

Eesti bensiinid on tõesti suhteliselt kehva kvaliteediga ja see mis meil on märgistatud 95'ga võib kohati läheneda hoopis 93 omadustele. vahet tunneb kui tankida eestis 95'te ja soomes 95'te (nestest mõlemad) ... vahe on üüratu!

aga see oktaanarvu värk sõltub autost ja kindlasti ka selle korrasolekust. 2003 aasta fiestal pole vahet kas tankida 98't või 95'te; 1996 mitsu 98'ga kaotab võimsuses ja küttekulus, aga mootori töö on palju pehmem...
Viimati muutis usku, 23 Juul 2006, 20:15, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 27 Apr 2006, 15:31

Kuna ma antud teemaga liialt kursis ei ole, ei hakkak miskeid konkreetseid väiteid esitama, kuid üldiselt on mulle kõrvu jäänud, et see, mida meil nimetatakse 95eks on euro mõistes 93 ja meie 98 on tegelikkuses 95. võin küll mööda panna, kuid nõndamoodi mulle kunagi üks TTÜ õppejõud seda bensu asja seletas.
praeguse C2he järgi võin öelda, et 98saga maisn elab ja liigub. 95ega aga on tunne, et tee uks lahti ja aita jalaga kaasa. sama kehtis ka mini 1.0 mootori puhul.

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
mart

Postitus Postitas mart » 28 Apr 2006, 01:05

ma ei ole oma nupsikuga 98 ja 95 vahet täheldanud! Ühtmoodi hästi sõidab! :)
Külaline

Postitus Postitas Külaline » 03 Juun 2006, 23:11

usku kirjutas:... ja tegelt ei ole vanemad mini mootorid küll 98'ga sõitmiseks mõeldud ;)

EDIT: jutu point oli see, et

1) sõltub autost, mis küte meeldib
2) sõltub bensiini kvaliteedist, mis eestis on kõikuv
see jutt on öige!
vana Golf GTI tahtis 98-t aga samas pörnikas söidab iga bensuga.
pöhim, mida körgem surveaste seda körgem nummer bensiinil.

Indrek@proovinud just minit ja rahul...
Vasta