Pliivabast kütusest.
Pliivabast kütusest.
Millist kütust te oma Minidel kasutate? Pliivaba või tavalist? Minuarust jookseb piir 1989 a. kohalt.
Katalüsaator lisati vist kõigile sissepritsega autodele.
Aga enamik sõidab niivõinaa pliivabaga, sest ega meil muud ju müüdagi. Ja tegelikult polevat suurt vahet - jõuallikas piisavalt hea, et sõita mitu head aastat kaasaegse kütusega. Ja kui siis niikuinii remonti läheb, saab ka need vajalikud täiendused teha. Mingeid lisandeid ei maksa küll kasutama hakata.
Aga enamik sõidab niivõinaa pliivabaga, sest ega meil muud ju müüdagi. Ja tegelikult polevat suurt vahet - jõuallikas piisavalt hea, et sõita mitu head aastat kaasaegse kütusega. Ja kui siis niikuinii remonti läheb, saab ka need vajalikud täiendused teha. Mingeid lisandeid ei maksa küll kasutama hakata.
Lugesin eile öösel seda teemat ja sain aru , et pliivaba kütusega autosid hakati välja laskma alates 1990 aastast. Vanematel autodel peaks ideaalis kasutama pliid sisaldavat kütust , sest see aine määrib väljalaskeklappe. Uuemate Minide plokikaanes on lihtsalt teisest materjalist väljalaskeklapid ja nende pesad. Samas on Mikul õigus, et kui nagunii kõik kütus on praktiliselt pliivaba siis ei jää muud üle kui sõita kuni väljalaskeklapid ära lagunevad. Artiklis oli veel soovitatud mingeid bensiinilisandeid aga samas öeldi ka ,et kõik vanade Minide omanikud sõidavad kuni väljalaskeklapid ära surevad ja siis vahetatakse õigest materjalist klappide vastu ringi. 

Mõtlesin , et lisan siia artikli erinevate kütuste võrdlusest. UnoX lehel , aga Äripäeva meeste testitud ja kirjtuatud.
http://www.hydrotexaco.ee/nitro3000/aptest.php
PS! Seda on üks 4 lk. nii , et pläksige alt ikka "loe edasi" lingikest ka!
http://www.hydrotexaco.ee/nitro3000/aptest.php
PS! Seda on üks 4 lk. nii , et pläksige alt ikka "loe edasi" lingikest ka!