Karter katki!
Kasutama alles hakkan (kollasel). Seega kogemusi pole. Aga halvemaks ta küll vaevalt asja teeb. Samas sellise äärekivi otsa keeramise korral oleks ta karterit kindlasti säästnud. Ja hinnaks ilmselt see, et oleks tulnud kaitse pärast sirgeks rihtida uuesti.austin mini kirjutas:aga kas keegi kasutab karteri kaitset?
Mul on tegelikult seda vaja ja ma mõtlesin, et äkki kellegil on sellealaseid kogemusi?
Sealt loeb välja, et Neste soovitab kasutada Minil Neste Special 20W-50 mineraal õli. Paistab, et siin kasutab igaüks erinevat õlimarki, sestap ei olegi selgust, et mis see õige ja hea on?ranno kirjutas:Kindel, et selline?... kust sellest juurde lugeda annb, et äkki peaks endal hoopis kähku ära vahetama? Ma lugesin oma tarkust mingist netifoorumist leitud artiklist: http://www.niksula.cs.hut.fi/~mdobruck/ ... e_oil.html
Ja milline on õlivahetusvälp? 5000 km või 10000 km. Ja kas peab ka õli vahetuse korras mingit pesuõli kasutama? Ja kuidas see õlivahetus üldse käib, st kui käigukast ja mootor on sama õli peal, siis kust õli välja lasta ja sisse valada?
Mina kasutasin kõik need aastad 20W - 50 mineraalõli......Ja kordan veel ,et vana kooli mootorid millel on käigukast ja peaülekanne koos tahavadki paksemat õli ( käigukasti õlituse prinsiipi silmas pidades) st. viimane arv peab olema 50 või äärmisel juhul 40 Sünteetiline õli pidi sünkronisaatorid liiga libedaks tegema ja halvendama käiguvahtust. Kompromissiks on poolsüntees mis sobin neile kes sõidavad Miniga talviti.