Karter katki!
Karter katki!
APUA APUA!!! Suutsin oma karteri ära rihtida. Pimedas keerasin kogematta üle kõrge äärekivi, käis kolks. Hiljem tundsin , et pläriseb, arvasin , et sumbuti aga tuli välja , et õlitase on ka vähenenud ja karter alt õline. Ühesõnaga tilgub. Esiteks oleks vaja teada millist õli osta, et siis saaks temakesega kuhugi kanalile sõita.
Mul oli mingi Saksa hoolduse poolt pandud lipikul kirjas järgmine: Avia Turbo CFE 10W-40. Et mida kuradit ma siit nüüd välja pean lugema, millist õli mul vaja on. Tänan abi eest.... Mis õli te kasutate!? Nagu teate mul 96'nda Cooper! (kuigi sel vist vahet pole)
Kristjan
Mul oli mingi Saksa hoolduse poolt pandud lipikul kirjas järgmine: Avia Turbo CFE 10W-40. Et mida kuradit ma siit nüüd välja pean lugema, millist õli mul vaja on. Tänan abi eest.... Mis õli te kasutate!? Nagu teate mul 96'nda Cooper! (kuigi sel vist vahet pole)
Kristjan
Tehke mis teie tahate aga mina panen oma massinasse ainult 15W- 50 õli ja mineraali. Panna võib ka 10W-40 aga see on ka alumine piir.10W30 puhul on garanteeritud käigukasti ja peaülekande riknemine paari- kolme kuu jooksul ( vähemalt kolme mootorit tean mis nii tuksi pandi ) Minil on käigukast, peaülekanne ja mootor ju koos . Esimesed kaks eelnimetatutest tahavad paksemat õli. Kuskilt netist lugesin, et sünteesõli teeb käigukasti sünkronisaatorid liiga libedaks ja vana kooli mootorid pole sellega arvestatud. Samas kui sõita aastaläbi siis ongi vast Ranno lahendus kasutatada poolsünteesi ( ei lähe talvel nii paksuks ) optimaalne....Ja Kristjan, enne kui õli vahetama kukud, uuri kas sul pole mitte täissüntees mootoris ( ehk õlimüüjad lipiku järgi oskavad öelda ), seda ei tohi mineraaliga kindlalt segada....äärmisel juhul poolsünteesiga..
Kindel, et selline?... kust sellest juurde lugeda annb, et äkki peaks endal hoopis kähku ära vahetama? Ma lugesin oma tarkust mingist netifoorumist leitud artiklist: http://www.niksula.cs.hut.fi/~mdobruck/ ... e_oil.html
Mina kasutan...
Statoil Classic Way 15-40 vist oli või midagi , sobib eriti vanematele autodele ja käigukasti ka ...
Kuna ma nendest õlidest suurt s.. ei taipa, siis tehke mulle ullikesele selgeks, et mille järgi, siis õli ikkagi valida? Milline purgile kirjutatud number see valimisel kõige kriitilisem on. See esimene 0/10/15 või see suurem tagumine 30/40/50 Eeldusel et tegu pole võistlusautoga, talvel ka ei sõida ja mootor sõitnud umbes 100K
et siis
mida väiksem on esimene number seda parem on külmaga , õli püsib vedel ja mida suurem on tagumine number seda paremini peab vastu kuumusele mis mootoris on ... st. ei hakka kärssama või nii . Nii olem mina aru saanud...
Seletused täiesti adekvaatsed. Pikemalt loe MiniMania lehelt näituseks.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 07 Mai 2005, 13:59
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
!?
Mix sul seda vaja on ?
Kas su kodutee mööda põlde kulgeb ?
Minil karter nii madalal aga kui kaitse ka panna siis vabdsee auto seisab selle najal
:):) ....
Kas su kodutee mööda põlde kulgeb ?
Minil karter nii madalal aga kui kaitse ka panna siis vabdsee auto seisab selle najal

Valvoline õli otsimootor annab minu Rover Minile vaid 10W40
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/taal.asp

http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/taal.asp
minule see eest
annab valida :
MaxLife 10W-40
MaxLife 15W-40
Motor Oil 10W-40
Motor Oil 15W-40
VR1 Racing Oil 10W-60
ja näitab et mahutavus on 4,8 liitrit + filter 0,3 ... aga mul läx ainult 3 liitrit sisse kui vana oli välja lastud .. imelik ?!
MaxLife 10W-40
MaxLife 15W-40
Motor Oil 10W-40
Motor Oil 15W-40
VR1 Racing Oil 10W-60
ja näitab et mahutavus on 4,8 liitrit + filter 0,3 ... aga mul läx ainult 3 liitrit sisse kui vana oli välja lastud .. imelik ?!