K: Rattalaagrid
K: Rattalaagrid
Ciao Amigos.
Vajaksin veidi asjalikku nõud.
Kas keegi on piilunud selle detaili (jupp nr1.) sisse kuhu kinnituvad mõlemad sarniirid ja kust jookseb läbi veovõll(esimesed siis).
Seal sees piisavalt laagreid ja seibe ja tihendeid ja mida iganes veel.
Probleem selles, et vasakul oli kohe loks sees ja sealt tuli veovõll ilusti kohe välja. Kuid seda muud jama sealt seest välja ei saa. Loogika ütleb seda, et tegemist võiks olla rattalaagriga ja see oleks sealt vaja välja pressida. Minil siis tegelikult kokku 2 laagrit???
Teise poolega aga on nii et isegi veovõll ei tule sealt junnist välja. Tuleb aga koos kogu selle jamaga sealt, ei taha koos kõigega nagu.
On keegi selle läbi teinud.
Tänud ette.
Hendry
Vajaksin veidi asjalikku nõud.
Kas keegi on piilunud selle detaili (jupp nr1.) sisse kuhu kinnituvad mõlemad sarniirid ja kust jookseb läbi veovõll(esimesed siis).
Seal sees piisavalt laagreid ja seibe ja tihendeid ja mida iganes veel.
Probleem selles, et vasakul oli kohe loks sees ja sealt tuli veovõll ilusti kohe välja. Kuid seda muud jama sealt seest välja ei saa. Loogika ütleb seda, et tegemist võiks olla rattalaagriga ja see oleks sealt vaja välja pressida. Minil siis tegelikult kokku 2 laagrit???
Teise poolega aga on nii et isegi veovõll ei tule sealt junnist välja. Tuleb aga koos kogu selle jamaga sealt, ei taha koos kõigega nagu.
On keegi selle läbi teinud.
Tänud ette.
Hendry
- Manused
-
- veovõll.jpg (36.18 KiB) Vaadatud 15437 korda
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Re: K: Rattalaagrid
Tere!
Vahetasin just difrikorpust ja eemaldasin ka töö tegemise ajal siis poolteljed, nii kastist kui ka detail nr. 1st
käändmikust. Probleeme ei olnud pooltelje otste väljatulekuga, aga kuna sul need kinni kahtlustan, et võib olla tegu halvemaga. St võimalik, et sul on laager - pooltelg omavahel kinni jäänud. Muud ei oskagi soovitada kui ikka presspingi juurde välja pressima, hiljem siis loomulikult rattalaagrite vahetusja muu sinna kuuluv!
Ps! suured tänud seltsimees Harrile, kelleta sõidaks ma ikka ringi õli tilkuva Miniga
Vahetasin just difrikorpust ja eemaldasin ka töö tegemise ajal siis poolteljed, nii kastist kui ka detail nr. 1st

Ps! suured tänud seltsimees Harrile, kelleta sõidaks ma ikka ringi õli tilkuva Miniga

- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Tere, nagu ma juuresolevalt pildilt näen oled enda sinise muna käima saanud ja sõidadJanno kirjutas:Viimasele- difrikaane sees olen väike simmerling lasi sul läbi?Juttude järgi pidi see Minidel 1 murekohti olema.Miks difri kaant vahetasid?Sama probleem mis minul?
Offtopic-miks tuuril ei käinud?



NB! Õiget õli ei raatsi ma osta, sest see maksab kõigest 20 naela millele lisandub saatmiskulu 80 naela

tito santuario kuule, selle oli tellimise parast sa muretsema ei pea, seda oiget oli on ka meie maarjamaa mullakamaral muua. Laks, esimese stokkeri esinduse uks lahti ja rusikaga lauale ning vend tirib tagaruumist oige olipotsiku letile ning hinnaks tahetakse kogu selle asja eest tapselt imevahe saada (vabandan see raal tapitahti ei voimalda)
Otsin juppe Iž-350 194...a, 521 7344
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Kas sellel õlil siis käigukastilisand seesJaan kirjutas:tito santuario kuule, selle oli tellimise parast sa muretsema ei pea, seda oiget oli on ka meie maarjamaa mullakamaral muua. Laks, esimese stokkeri esinduse uks lahti ja rusikaga lauale ning vend tirib tagaruumist oige olipotsiku letile ning hinnaks tahetakse kogu selle asja eest tapselt imevahe saada (vabandan see raal tapitahti ei voimalda)


Vabandan küll nüüd teemast täielikult mööda panemise eest

ärge pabistage igasugu käigukastilisandite ja muu ulme pärast. kui Mini valmis raaliti, siis ei teadnud keegi sellistest asjadest midagi ja kõik on disainitud toimima ka ilma nendeta. Probleem lihtsalt selles, et tänapäeval on olemas ning laialt kasutuses sünteetilised ja vedelad õlid, millised Mini mootori ja käimakastiga ei sobi. Kui vaadata, millised (mineraal)õlid Mini sünni ja projekteerimise juures toimisid ja neid kasutada (mineraal, 20w50), siis on kõik vääga heas korras. iseenesest on käigukastidesse ja difritesse mõeldud küll palju paksemad õlid (võibolla mõned mäletavad, kuidas külmal talvel pidi mossede tagasildasid ja käigukaste leeklambiga soojendama), kuid teisest küljest ei vahetu käimarites ja difrites õlid nii tihti kui minil...
See õli (valvoline) on samuti 20w50 ja tehtud spetsiaalselt mootoritele millel käikar õlitub mootori õlist. Kasutavad seda õli ka vanemate prantslaste omanikud, milledel sama süsteem. Eri voorumeid kaedes leiab sellekohta üsna palju infot. Kokkuvõttes ei pea mina vajalikuks rohkem raha magama panna mingi "õigema" sildiga pudeli eest, teistel on ta aastaid end õigustanud ja minu minil kevadest saadik. Julgen soovitada;)
Otsin juppe Iž-350 194...a, 521 7344