selle kaotsi mineku jutule kirjutan mina ka alla. kui see mootor seal garaashis laiali võetud sai, olid kõik kohad miskeid tööriistu ja juppe täis. ja kui viimane kokkupaneku etapp oli, olid kõige totramad asjakesed otsustanud kuhugi kaduda. esmalt kahtlustasin loomulikult rotte (kapsaraud ja kiire saapanööbid..), lõpuks aga ei saanudki aru, kes nad kuhu viinud oli :S
Igaljuhul kogu remondi peale kulutasin pisut alla nädala. vänt, plokk ja plokikaas käisid OÜ Tõukuris lihvimisel, tellitud sai remont mõõdus raami-, kepsu- ja nukasaaled, õlipump, kett ja keti (hammas)rattad, kõik tihendid ning simmerid. Kuna silindrid olid mõõtmiste järgi üsnagi korralikud sai samad kolvid tagasi pandud, seda küll uute rõngastega loomulikult. vahetatud ka veepump ja spidoka tross.
kokkupannes asendasi ka standardõhufiltri K&N'i koonusfiltriga, kuid kui nüüd Eino kodumaile jõuab ja mind uue nõelaga rõõmustab, vahetan ka selle taas originaali vastu ära. see müra, mis sellest koonusest salongi jõuab on lahe vaid esimised pool tundi. edasi tahaks juba normaalselt sõita, mitte siibri avanemist kuulata.
Õli otsustasin vahetada poolsündi vastu. loodetavasti suudavad need tihendid seda seal sees ka hoida

Igaljuhul paksu suitsu ta enam välja ei aja.